Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tallie_Ho schreef:Maanling schreef:oh die was meesterlijk. maar we spraken niet respectvol genoeg over de voeten....
en toen
boem
ow
![]()
![]()
Je vergeet er wel bij te vertellen dat we voor het gemak maar een hulk over het hoofd hadden gezien
Nadya schreef:Ik kreeg ooit een OW in een topic over holistische dierenartsen e.d. (alternatieve geneeswijzen of zoiets). Iemand vond het nodig alles af te branden op dit gebied, mensen met hele goede ervaringen uit te dagen en kreeg mij over zich heen. Ik heb een geweldige bemiddelaar ingeschakeld, omdat ik dit zo oneerlijk vond. Binnen een paar dagen is de OW ingetrokken. Oja, die ander zie ik nooit meer op bokt, die is al zo vaak geband, heb ik begrepen.....![]()
Maar die mod, nee, daar snap ik nog steeds niets van. Van haar onzinnige argumentatie destijds.![]()
Ik vind het maar raar dat dat zomaar kan. Het is dat ik assertief was, maar als je dat niet bent, zit je met de 'ellende'.
Tallie_Ho schreef:En stoute tallie
Tallie_Ho schreef:Nou, al met al heb ik het lang uitgehouden zonder waarschuwingen hoorBijna 6 jaar voor ik de eerste te pakken had
detour schreef:Goede opmerking:
Assertiviteit.
Ik denk dat dat ook heel subjectief wordt opgevat. De een vindt dat agressief, de ander weer niet...
Tallie_Ho schreef:Nou, al met al heb ik het lang uitgehouden zonder waarschuwingen hoorBijna 6 jaar voor ik de eerste te pakken had
Maanling schreef:Tallie_Ho schreef:Nou, al met al heb ik het lang uitgehouden zonder waarschuwingen hoorBijna 6 jaar voor ik de eerste te pakken had
Waar zou dat nou aan liggen...
*denkt diep na...*
(maar ook weer niet zo heel diep)
Nanne schreef:Tallie_Ho schreef:Nou, al met al heb ik het lang uitgehouden zonder waarschuwingen hoorBijna 6 jaar voor ik de eerste te pakken had
Dat kunnen ze dus wel!
Als het niet "verboden",, was had ik de PM hier geplaatst!
Ik kreeg er zelfs een Ban voor!
*krijgt oude herrineringen terug over kip in de CFC*
Prrrr schreef:
Ik heb denk ik tot genoegen van jullie beiden (tallie_ho en maanling) het beleid van Bokt uitgelegd. Ik heb in elk geval geen reacties meer gekregen. Ben uiteraard nog steeds bereid tot verdere toelichting - als jullie dat nodig vinden. Maar uiteraard altijd per pb.
Voor iedereen die niet snapt waarom hier OW's uitgedeeld zijn: ik ben erg van de zwarte humor. Doe mij vooral Monty Python. Maar niet op een forum als [NM], en al helemaal niet als er al eens een hulk is gezet.
Als iemand dat niet begrijpt hoor ik het graag.... en dat mag ook prima in het openbaar.