Lovely schreef:[***], dat is precies wat ik ook bedoel, maar ook dat is een onhaalbaar streven omdat dat oordeel ook weer uit mensenhersens komt en dus niet objectief is.
Net was jij nog zo vol vertrouwen over het oordelingsvermogen van de gemiddelde mod....
Lovely schreef:Soms lijkt het alleen maar zo dat anderen verder kunnen gaan dan de een, maar dat is heus niet zo hoor. De mods kijken ook goed of iets wel of niet goed bedoeld en/of hulpzaam in de discussie is.
[***] schreef:Jij hebt wel heel veel vertrouwen in de kunde en het inzicht van de mods... Volgens mij zijn mods ook nog altijd mensen die zonder enige training of vaak ook zonder enig inzicht in de mens voor de hobby een beetje mod zijn.
Waarom acht je een mod in staat in te zien of iets wel of niet goed bedoeld is en of iets bijdraagt aan de discussie? Volgens mij zijn ze daar namelijk helemaal niet zo goed toe in staat..
En das nu juist het probleem: zodra het ook maar enigszins achterbaks of subtiel gebeurt, dan "mag" het (of dan wordt er niets aan gedaan, want tsja, er staat nu eenmaal niet zwart op wit "ik wil de sfeer in dit topic verzieken"). Zodra iemand zegt waar 't op slaat, kan diegene rekenen op een OW. Want dan staat het er wel zwart op wit. Of die minder subtiele, minder achterbakse mening nu onderbouwd is of niet.
Je spreekt jezelf een beetje tegen.... Nu banketstaaf je weer plotseling in de richting van mijn mening maar ondertussen probeer je de indruk te wekken het niet met mij eens te zijn... Nou sorry hoor, dat gaat er bij mij dus niet in. Je bent bij dezen ongeloofwaardig verklaard.