Zal er ook wel aan mee willen werken, dus als het zover is; m'n PB box staat open!
In groepjes is het nog gezellig ook.
Het lijkt me wel handig om een aankruisingsbal oid mee te krijgen, met goed - middelmatig - slecht (ofzo).

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
polly_hvj schreef:Fenn schreef:Voor het objectieve lijkt me een vragenlijst ook wel handig, maar over bepaalde dingen moet toch een mening gegeven worden. Niveau van de les, tja hoe geef je die nu objectief aan?
Maar Niveau dat verschilt toch..of je een beginnersles bekijkt of een vergevorderde les?
_xManadisx_ schreef:Ik vind het een goed idee!
Ik heb me ook opgeschrevenIk woon op de grens van 2 provincies
Groningen:
Friesland:
Drenthe:
Overijssel: Jaime_,
Flevoland: MonicaG(alleen op Manege Emmeloord)
Gelderland: _xManadisx_
Utrecht: _xmanadisx_
Noord-Holland: Theeglas, Eempiej, Carmenn_,
Zuid-Holland: Shaar, Fenn,
Zeeland:
Noord-Brabant:
Limburg:
eempiej schreef:Een groepje van een stuk of 6 a 8 denk ik. Heb je speling met welke mensen er kunnen. En in welke kant van de provincie mensen wonen.
annastasia schreef:is het niet iets om een deal met bit te maken?
Zodat alle manegetesten hier ook worden gepublicieerd
Maar dan een topic per provincie en NIET de mogelijkheid om te reageren, zo blijft het overzichtelijk
Rytm schreef:Nou sorry ik vind het een belachelijk idee.
Ik denk namelijk niet dat de gemiddelde Bokker is staat is om een objectief oordeel te geven.
Ik zou er echt flink pissig van worden als manege-eigenaar, ik zou gruwelijk m'n best om een mooi bedrijf op te zetten en dan komen er een stuk of wat uit de kluiten gewassen Bokkers een beetje mijn bedrijf beoordelen en dat ook nog eens op Bokt zetten waar heel paardrijdend Nederland het kan lezen.
Wat Bit doet vind ik wat anders, ik ga ervan uit dat dat mensen zijn met aantoonbaar genoeg kennis van paarden e.d.
Ik zal nu wel het hele manegetestteam over me heen krijgen maargoed..