Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MariekeVol schreef:
daNiielle_ schreef:Als je Bart doneerd, kun je dan ook je boktnaam nog eens veranderen?
ikenindi schreef:MariekeVol schreef:
lollig, want ze staat nu offline
Babico3 schreef:eigenlijk ben je best wel zielig als je een fulltime bokker bent!ik bedoel; get a life!
Babico3 schreef:eigenlijk ben je best wel zielig als je een fulltime bokker bent!ik bedoel; get a life!
MarijeR schreef:Babico3 schreef:eigenlijk ben je best wel zielig als je een fulltime bokker bent!ik bedoel; get a life!
Het is mijn moeder en ze brengt me nooit meer naar school en ik moet ook altijd overblijven omdat ze het te druk heeft met bokt
MarijeR schreef:Het is mijn moeder en ze brengt me nooit meer naar school en ik moet ook altijd overblijven omdat ze het te druk heeft met bokt
Dana01 schreef:whahaha arme Marije..... kookt ze nog wel dan?
Levy schreef:Dat vraagt natuurlijk om eem bijdrage van mij...
Ik snap namelijk niet dat ze ooit aan pleegkinderen is begonnen...ik bedoel, wat heb ik nu uiteindelijk aan een pleegmoeder met vierkante ogen die op elke vraag antwoord: "wanneer je het niet met me eens bent roep je maar een Mod....Of: ja kind, ik denk dat je nu het beste op de Tem-knop kunt drukken....."
Marije en ik hebben dan ook een rood uitroepteken op ons broodtrommeltje staan