Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Karin schreef:Komt omdat je ingelogd bent (cookies enzo). Op een 'vreemde' pc heb je daar geen last van.
Napie schreef:Ik heb een website gemaakt voor de mendurance die ik organiseer en als ik google op mendurance Appelscha dan krijg ik eerst 6 bokt berichten van mijzelf en dan pas eens de website. Ik moet dus goed opletten wat ik zeg want anders lezen mensen die info zoeken over mijn wedstrijd dat ook.
crossmonster schreef:Dat komt omdat je op bokt zit. Want zoek ik via een andere PC , dan komt bokt er niet eens in voor
Menino schreef:Nee hoor...Volgens mij niet iig..
Mijn moeder heeft op mijn eigen computer bokt geblokkeerd...
Je moet eens weten hoe irritant dat is.. Als je iets zoekt op google, en het mogelijke antwoord staat in een bokttopic... Dan ben ik dus weer even nijdig gefrustreerd zegmaarwant die kan ik niet openen.. (en nee je kan het niet met je internet explorer / firefox opties veranderen
Dat heb ik allemaal al geprobeerd..
)
Cayenne schreef:Menino schreef:Nee hoor...Volgens mij niet iig..
Mijn moeder heeft op mijn eigen computer bokt geblokkeerd...
Je moet eens weten hoe irritant dat is.. Als je iets zoekt op google, en het mogelijke antwoord staat in een bokttopic... Dan ben ik dus weer even nijdig gefrustreerd zegmaarwant die kan ik niet openen.. (en nee je kan het niet met je internet explorer / firefox opties veranderen
Dat heb ik allemaal al geprobeerd..
)
Waarom heeft je moeder Bokt geblokkeerd?![]()
Nam je verslaving zulke ernstige vormen aan?