Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Noppes schreef:en dat bokt hier anders niet voor aansprakelijk is.
Breitling schreef:ja dat begrijp ik ook wel. Maar je kunt ook met bepaalde regels overdrijven. Het moet toch leuk blijven, persoonlijk vind ik het dus steeds minder leuk en zoals eerder gezegt ik ben niet de enige. Voor het zelfde geld gaan er steeds meer bokkers wegblijven en blijft er alsnog weinig van bokt over. En ja als er nog tig regels bij komen dan zal ik hier inderdaad steeds minder te vinden zijn en wederom zal ik niet de enige zijn.
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nooit ergens kritiek op heb gehad, zeker niet als iets het een keer niet deed want dat kan gebeuren daar is het internet voor. En ik begrijp echt wel dat er regels moeten zijn maar sorry hoor ik vind het 1 en het ander echt overdreven.
Sita_ schreef:Dat is het ergens ook wel, maar daar zit meteen de moeilijkheid. Zoals je hier kunt lezen bieden we ook bemiddeling aan in het geval van verkoopacties die niet naar wens zijn verlopen en in veel zulke gevallen speelt echtheid van de artikelen een rol. Dan is het voor de EA-mods geen doen om na te gaan of iets echt is of niet.Ik vind het trouwens ook nog altijd het eigen risico van de koper om 'nepvarianten' van artikelen via internet te kopen..
Ivonka schreef:Noppes schreef:en dat bokt hier anders niet voor aansprakelijk is.
Lijkt me een goede oplossing
Breitling schreef:Ik vind zoiezo dat bokt nergens voor aansprakelijk moet zijn want iedereen die hier zit en iets koopt kiest daar zelf voor maar volgens mij ligt dat niet zo makkelijk want volgens mij is imitatie spul zoiezo strafbaar maar dat weet ik niet zeker.
Citaat:Transacties via Eenmaal-Andermaal:
De moderators dragen geen zorg over de afspraken die onderling worden gemaakt. Kopen en verkopen van artikelen en de bijbehorende betalingen zijn volledig op eigen risico. Bokt.nl draagt voor de inhoud en afhandeling van advertenties geen enkele verantwoordelijkheid. Wel bieden wij de mogelijkheid tot een bemiddeling, zie daarvoor hier voor meer informatie.
Zwartwitje schreef:Sita_ schreef:Dat is het ergens ook wel, maar daar zit meteen de moeilijkheid. Zoals je hier kunt lezen bieden we ook bemiddeling aan in het geval van verkoopacties die niet naar wens zijn verlopen en in veel zulke gevallen speelt echtheid van de artikelen een rol. Dan is het voor de EA-mods geen doen om na te gaan of iets echt is of niet.Ik vind het trouwens ook nog altijd het eigen risico van de koper om 'nepvarianten' van artikelen via internet te kopen..
Zwartwitje schreef:Breitling schreef:Ik vind zoiezo dat bokt nergens voor aansprakelijk moet zijn want iedereen die hier zit en iets koopt kiest daar zelf voor maar volgens mij ligt dat niet zo makkelijk want volgens mij is imitatie spul zoiezo strafbaar maar dat weet ik niet zeker.
Bokt is sowieso niet aansprakelijk, handelen via bokt is op eigen risico, dat staat ook in de charter van EA
Citaat:Transacties via Eenmaal-Andermaal:
De moderators dragen geen zorg over de afspraken die onderling worden gemaakt. Kopen en verkopen van artikelen en de bijbehorende betalingen zijn volledig op eigen risico. Bokt.nl draagt voor de inhoud en afhandeling van advertenties geen enkele verantwoordelijkheid. Wel bieden wij de mogelijkheid tot een bemiddeling, zie daarvoor hier voor meer informatie.
Zwartwitje schreef:Sita_ schreef:Dat is het ergens ook wel, maar daar zit meteen de moeilijkheid. Zoals je hier kunt lezen bieden we ook bemiddeling aan in het geval van verkoopacties die niet naar wens zijn verlopen en in veel zulke gevallen speelt echtheid van de artikelen een rol. Dan is het voor de EA-mods geen doen om na te gaan of iets echt is of niet.Ik vind het trouwens ook nog altijd het eigen risico van de koper om 'nepvarianten' van artikelen via internet te kopen..
moonfish13 schreef:Citaat:en dat bokt hier anders niet voor aansprakelijk is.
Lijkt me een goede oplossing
ik denk dat dat juristisch gezien weer heel moeilijk is, anders hadden ze het neem ik aan toch wel gedaan.
Cayenne schreef:Moet Bokt dan een proces aan de broek krijgen omdat er op de site illegale artikelen worden aangeboden? Zou lekker zijn
En zo zijn er wel nog meer regels met een reden. Een beetje nadenken is wel op z'n plaats.
En er zijn nog zat meer fora waar je heen kunt als het je niet bevalt