je blijft wel fanatiek doorbokken neem ik aan?! ben niet echt recent nog in topics van je aanwezig geweest of verhalen gelezen, maar moet zeggen dat het altijd gezellige topics zijn
Veel succes met je nieuwe baan in ieder geval!
Laatst bijgewerkt door mellamoshan op 09-07-08 16:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Shanna, heb het al gezegd, het is meer dan begrijpelijk dat je deze kans grijpt. Dit is immers precies wat je wil!
Maar... ook ik ga je heel erg missen achter de schermen, je inzet en je gezelligheid. Maar we gaan gewoon op voor olliebollenmeeting nr.2 en ik zie je 2 augustus he?
En je begrijpt dat je niet onder de topics met foto's van Vajnic uitkomt
Shanna, ik had dit echt niet verwacht! Kwam je niet zo vaak tegen als mod. Kan mij wel voorstellen dat je deze kans grijpt, stiekem ben ik ook wel jaloers student journalistiek he, kan er nu alleen nog maar van dromen In ieder geval veel succes en voor de rest veel plezier back to black!
Hè, een zwarte Shanna Bedankt voor je inzet, ik vond je een supergoeie mod. Maar dat had ik al gezegd. Heel fijn dat je werk hebt gevonden dat zo bij je past, en ik wens je er heel veel plezier bij!
Shanna, ook namens mij ontzettend bedankt voor alles wat je gedaan hebt. Het was ontzettend leuk om met je samen te werken. Vooral je gezelligheid en je spontane reacties zal ik heel erg gaan missen, dat weet ik nu al...... Maar je krijgt er iets moois voor terug, en ik wil je dan ook heel erg veel succes wensen met je nieuwe baan. Maak er wat moois van!