Reactie op Tem?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Reactie op Tem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 13:34

Elaine schreef:
Ik heb wel vaker een hele uitleg gehad hoor Clown Vaak is het inderdaad:
We gaan er naar kijken
Bedankt voor je Tem
We zijn ermee bezig

Maar soms krijg ik een heel verhaal terug met een uitleg over hoe het zit. En dan niet ingaande op sancties of iets dergelijks, maar meer uitleg van de toepassing van de Boktregels op dat specifieke topic.
Dus waarom iets wel of niet gedaan kan worden.

Inderdaad, daar doel ik meer op.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 13:45

Wat je ook kan doen is weer een reactie geven op je Tem.
(Probeer het uit te leggen, hoop dat je m volgt Clown )
-> Als je zeg maar bij gesloten meldingen kijkt naar het bericht wat de mod gestuurd heeft.
-> Daaronder is een wit vakje waar je kan typen, daar kan je bijvoorbeeld om meer uitleg vragen
-> Dan op Ok ofzo drukken (of verzenden, weet niet hoe het knopje precies heet)
-> Dan staat je tem weer bij open meldingen

Dan moet ook kunnen Lachen Dan reageer je weer terug op het bericht van de mod zeg maar en komt de tem weer open te staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 14:07

Ik heb bij alle tem's ook een verhaaltje geschreven in het witte vakje.. daarom juist.

Ik hoef helemaal niet te weten dat iemand een OW of een ban of weet ik veel wat heeft gekregen. Daar kan ik echt niet van wakker liggen. Maar als ik tem, wil ik daar wel een inhoudelijke reactie op, en niet eentje die standaard klaar ligt. Zeker als ik hetzelfde topic zeker 8 keer getemd heb.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 14:08

Maar, heb je ook al weer terug gereageerd. Je doet zeg maar met temmen iets in het witte vakje typen, maar je kan ook na de reactie van de mod weer in een wit vakje typen Clown

Volg je t nog ?

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 14:09

BCS: ik zal nog eens mijn antwoord quoten.
Hierin omschrijf ik duidelijk waarom we dat soort antwoorden geven.
En we dus niet een uitgebreid antwoord kunnen geven in sommige gevallen.

Amanda schreef:
Ik zal mezelf even quoten.
Amanda schreef:
Als je aanvinkt krijg je altijd een reactie. Dit kan inderdaad zijn dat we er mee bezig zijn. Dit betekent dat er achter de schermen over gesproken wordt, omdat 1 mod afzonderlijk in dat geval geen beslissing kan en mag nemen. En dus ook geen antwoord kan geven.

Verder bespreken we inderdaad geen sancties. Dat is ook niet nodig. Op de lijst met uitgedeelde bans en waarschuwingen kun je het eea zien en verder zal er in sommige situaties ook een moderatoropmerking geplaatst worden.
Daaraan, en aan de reactie op je tem, kun je zien dat we er dus daadwerkelijk iets mee doen.
En soms kost het overleg wat meer tijd en zal de actie dus ook wat later te zien zijn.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 14:12

Amanda schreef:
Als je aanvinkt krijg je altijd een reactie. Dit kan inderdaad zijn dat we er mee bezig zijn. Dit betekent dat er achter de schermen over gesproken wordt, omdat 1 mod afzonderlijk in dat geval geen beslissing kan en mag nemen. En dus ook geen antwoord kan geven.

Oke dat is duidelijk, maar waarom dan later er niet even op terugkomen om de temmer nog even uit te leggen wat er nou goed ging of juist niet en waarom dan. Er hoeft dus niets over eventuele bannen gezegd te worden, maar even terugkomen op de reacte van degene die Temt
Amanda schreef:
Verder bespreken we inderdaad geen sancties. Dat is ook niet nodig. Op de lijst met uitgedeelde bans en waarschuwingen kun je het eea zien en verder zal er in sommige situaties ook een moderatoropmerking geplaatst worden.
Daaraan, en aan de reactie op je tem, kun je zien dat we er dus daadwerkelijk iets mee doen.
En soms kost het overleg wat meer tijd en zal de actie dus ook wat later te zien zijn.

Er hoeven geen sancties besproken te worden, maar gewoon een uitleg. Had de Temmer gelijk, of niet. En waarom dan? Hoe zit het?

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 14:17

Als het kleine dingen zijn geef ik dat meestal wel aan. Bijvoorbeeld een slotje, of een verplaatsing.
Wanneer ik eerst even moet kijken wat het is geef ik aan dat ik er naar ga kijken.
Helaas is dan een 2e reactie op een tem plaatsen niet mogelijk. Dus wanneer het kleine dingen zijn (bijvoorbeeld twijfel over verplaatsing) geef ik daarna inderdaad geen terugkoppeling. Maar vaak zie je dit wel in een topic terug door een modopmerking of een verplaatsing die altijd wordt aangegeven.
De grotere dingen stuur ik nog wel eens een bedank pb met wat langere uitleg naar de temmer. Soms is dat binnen een dag.
Maar dit kan ook pas na 5 dagen of een week zijn, wanneer er wat langer overleg nodig is.

Dit geldt dan voor mij en ik weet dat er veel mods zijn die het ook zo doen Lachen

Overigens, mocht het te lang duren, neem dan zelf even contact op met een mod. Want wat voor ons vrij standaarddingen zijn (slotje of verplaatsing) kan voor jullie minder vanzelfsprekend zijn. Maar door de hoeveelheid tems kunnen we niet op iedere tem een uitgebreid antwoord geven Lachen

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 15:54

Pff TS kom op zeg. Waarom boeit het jou zo erg? Er wordt aan gewerkt, topic is gesloten of de ruziemakende Bokkers krijgen een PB met een vermaning.
Als je zo graag wilt weten wat er na een Tem gebeurd dan moet je een gooi doen naar het Modschap.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 16:03

Pff indianlady kom op zeg (Om maar even op dezelfde kinderlijke manier te reageren).

Als je het jou niks intresseert, reageer dan gewoon niet, of lees eerst mijn reacties door.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 16:08

IndianLady schreef:
Pff TS kom op zeg. Waarom boeit het jou zo erg? Er wordt aan gewerkt, topic is gesloten of de ruziemakende Bokkers krijgen een PB met een vermaning.
Als je zo graag wilt weten wat er na een Tem gebeurd dan moet je een gooi doen naar het Modschap.

Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens.
Je hebt nu al zoveel antwoorden gekregen.
Als je meer wilt weten stuur je een PB naar de mod die de Tem heeft gesloten.
Desnoods stuur je Eline een pb met je vraag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 16:12

Dat heb ik allang gedaan, meiden, ga eens wat nuttigs doen..

Hup... ksst!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 16:13

Een beetje vriendelijker mag ook wel hoor BCS. Wij proberen je alleen maar te helpen en jij ketst alle hulp af, zelfs van de Mod die hier uitleg komt geven.

Wát wil je wél horen?

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 16:14

Sorry hoor, maar ik vind je nu behoorlijk kinderachtig doen.

Idd Evelli

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 16:36

BCS schreef:

Hup... ksst!

Nou topic kan dus op slot neem ik aan???

minkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 17:05

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 18:06

Amanda schreef:
Als het kleine dingen zijn geef ik dat meestal wel aan. Bijvoorbeeld een slotje, of een verplaatsing.
Wanneer ik eerst even moet kijken wat het is geef ik aan dat ik er naar ga kijken.
Helaas is dan een 2e reactie op een tem plaatsen niet mogelijk. Dus wanneer het kleine dingen zijn (bijvoorbeeld twijfel over verplaatsing) geef ik daarna inderdaad geen terugkoppeling. Maar vaak zie je dit wel in een topic terug door een modopmerking of een verplaatsing die altijd wordt aangegeven.
De grotere dingen stuur ik nog wel eens een bedank pb met wat langere uitleg naar de temmer. Soms is dat binnen een dag.
Maar dit kan ook pas na 5 dagen of een week zijn, wanneer er wat langer overleg nodig is.

Dit geldt dan voor mij en ik weet dat er veel mods zijn die het ook zo doen Lachen

Overigens, mocht het te lang duren, neem dan zelf even contact op met een mod. Want wat voor ons vrij standaarddingen zijn (slotje of verplaatsing) kan voor jullie minder vanzelfsprekend zijn. Maar door de hoeveelheid tems kunnen we niet op iedere tem een uitgebreid antwoord geven Lachen

Maar het klopt toch dat je als bokker wel weer op je tem kunt reageren en dat een mod dan weer terugreageerd?

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 18:07

Ja klopt, dat kan wel Ja

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 18:22

BCS schreef:

Hup... ksst!

Ja sorry, maar heb jij niet een ban van een week net gehad??? Misschien voor onnodig Temmen?
Of voor het maken van topics en Hyves pagina's waarin je moderators te kakken wil zetten?
Ga toch lekker in je HK topic zieken en lachen en laat de rest gewoon Bokken!
( kan er niks aan doen, maar als er iemand hier kinderachtig reageert ben je dat zelf!)

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 18:48

Was toch op de manier van reageren?

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 18:53

Dat zal zeker ook wel. Alleen had ze ook nog een topic gemaakt over hoe misbruikt ze was door de moderators.

Daarom heb ik ook geen idee wat ze met dit topic wil bereiken, buiten dan dat ze het gewoon prettig vindt om te zuigen en op de man te spelen.

Dit is gewoon iets persoonlijks, zij eist antwoord van de moderators en die geven dat niet. Dan doe je het via een topic.....

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 21:26

Als je niet weet waar het om gaat,reageer dan niet.
En ga vooral niet lopen raden waarom BSC een ban had,als je er niks vanaf weet Rolleyes
Wie was er ook alweer kinderachtig?

Die TeM reacties waren mij ook al eens tegengevallen,maar als een mod voor elke TeM een uitgebreide hoe-en-waarom moet geven,hebben ze er een dagtaak aan.

En dat sanctie's niet besproken worden vind ik eigenlijk een beetje dubbelzinnig,een week later staan ze namelijk lang en breed op een openbare lijst met bans en ow's ... Nagelbijten / Gniffelen

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 21:30

De vraag van TS is beantwoordt en daarnaast heeft er net nog een uitgebreide discussie over dit onderwerp gelopen. Hier een slotje.