Persoonlijke aanvallen..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Elma_

Re: Persoonlijke aanvallen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 18:31

Kimonoo schreef:
Ik vind niet dat je je aangevallen moet voelen, er zijn genoeg kinderen met gescheiden ouders. En er zijn genoeg ouders die hun best doen om te zorgen dat dat nooit zo ver hoeft te komen. Daarom denk ik dat veel mensen jou reactie een beetje respectloos vinden. Omdat je zegt dat je vreemd gaan normaal vind

Nou dan mag je mij vertellen waar ik dat zeg! want dat heb ik helemaal niet gezegd! begrijp je dus verkeerd..

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:31

PB's kun je sowieso niet temmen. Want je kunt niet bewijzen wat er is voorgevallen over PB. Dus je kunt het doen, maar het heeft weinig nut. Tenzij dat tegenwoordig is veranderd (ik spreek ook uit ervaring trouwens Clown ).

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 18:33

Ilzjuh schreef:
PB's kun je sowieso niet temmen. Want je kunt niet bewijzen wat er is voorgevallen over PB. Dus je kunt het doen, maar het heeft weinig nut. Tenzij dat tegenwoordig is veranderd (ik spreek ook uit ervaring trouwens Clown ).

Ohh, ik heb gewoon op dat uitroepteken gedrukt.. volgens mij is die wel verstuurd..

Axel_Clauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:34

Elma_ schreef:
Kimonoo schreef:
Ik vind niet dat je je aangevallen moet voelen, er zijn genoeg kinderen met gescheiden ouders. En er zijn genoeg ouders die hun best doen om te zorgen dat dat nooit zo ver hoeft te komen. Daarom denk ik dat veel mensen jou reactie een beetje respectloos vinden. Omdat je zegt dat je vreemd gaan normaal vind

Nou dan mag je mij vertellen waar ik dat zeg! want dat heb ik helemaal niet gezegd! begrijp je dus verkeerd..

Je had wel vertelt dat als je met iemand wilt zoenen(ook al heb je een vriend/man), dat je dat gewoon doet omdat je tenslotte de baas bent over jezelf.

Dat waren toch echt jouw woorden hoor!
Ik had daar zelf ook op gereageert.

Ik snap namelijk best dat mensen dat respectloos vinden, vooral omdat je een kindje hebt en dat niet echt het goeie voorbeeld is Knipoog

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:36

Elma_ schreef:
Ohh, ik heb gewoon op dat uitroepteken gedrukt.. volgens mij is die wel verstuurd..

Bij mijn inkomende PB's staat geen rood uitroepteken hoor. Lachen Maar mijn punt is, je kunt een mod erover PB'en en je kunt het in je TeM zetten, maar ze kunnen er niks mee.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:37

Elma_ schreef:
imd schreef:
Maar klopt het dat jij een persoonlijke aanval vond dat iemand zei: lekker ook als je kinderen hebt? (correct me if i'm wrong!)
Vind ik namelijk wel vrij overdreven, zo vatte ik het helemaal niet op.. Maargoed.

Nee, daar ging het niet over Knipoog
Ik heb het over het topic alle mannen gaan vreemd, en vooral ook over de pb's, die ik overigens ook getemd heb..

Okee, sorry Knipoog

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:37

Axel_Clauw schreef:
Elma_ schreef:

Je had wel vertelt dat als je met iemand wilt zoenen(ook al heb je een vriend/man), dat je dat gewoon doet omdat je tenslotte de baas bent over jezelf.

Dat waren toch echt jouw woorden hoor!
Ik had daar zelf ook op gereageert.

Ik snap namelijk best dat mensen dat respectloos vinden, vooral omdat je een kindje hebt en dat niet echt het goeie voorbeeld is Knipoog

WAT een onzin Lachen Lachen en ik vind dit vooral niet de plek om hier op door te gaan Lachen

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 18:39

Axel_clauw: Zo jij bent erg goed in dingen verdraaien! Ik heb verteld dat ik er VROEGER zo over dacht toen ik nog NIEt bij de vader van mn kind was! en meer woorden maak ik er idd niet aan vuil Knipoog
Laatst bijgewerkt door Elma_ op 20-06-08 18:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 18:40

Ilzjuh schreef:

je heb helemaal gelijk, Ik ben helemaal in de war Tong uitsteken mn pbs kan ik idd niet temmen..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:42

Elma_ schreef:
Axel_clauw: Zo jij bent erg goed in dingen erdraaien! Ik heb verteld dat ik er VROEGER zo over dacht toen ik nog NIEt bij de vader van mn kind was! en meer woorden maak ik er idd niet aan vuil Knipoog

Weet je waar het vaak verkeerd gaat Elma, dat is wanneer iemand zich zo op laat zwepen door emoties, dat de duidelijkheid uit het verhaal verdwijnt. Hier op bokt moet je (om goed verstaan te worden) dingen tot in detail uitleggen en dan het liefst in Jip en Janneke taal en als het even kan nog in drievoud........ mensen lezen heel selectief, pakken alleen eruit wat in hun straatje past...... en daar slaan ze je mee om de oren......

dus echt heel, heel zorgvuldig posten Lachen dat scheelt al heel veel

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 18:45

Pff idd.. eerst alles 3 keer overlezen voor je op plaatsen drukt.. Het is echt waar wat jij zegt!

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:46

Ik zit nu ook in het bewuste topic te lezen, maar kan zeggen dat je niet veel nuttige dingen post. Wat dat betreft ben ik het wel eens met de anderen uit het topic. Iets over een bord en een kop

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 18:47

IndianLady schreef:
Ik zit nu ook in het bewuste topic te lezen, maar kan zeggen dat je niet veel nuttige dingen post. Wat dat betreft ben ik het wel eens met de anderen uit het topic. Iets over een bord en een kop

Het gaat niet over nuttig of niet.. Het gaat over of je mensen persoonlijk mag aanvallen, dat jij het nou met hun eens bent.. Daar gaat t niet over he, dan had ik daar nog wel ff door kunnen gaan Knipoog

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:47

Jus_dOrange schreef:
Sorry maar ik merk nu in een aantal topics dat je alle aandacht helemaal naar jezelf toezuigt. Wees er allereerst bewust van dat er heel veel bokkers zijn en dat er op het openbare gedeelte genoeg ruimte moet zijn voor iedereen zijn mening, dus niet alleen die van jou. Ik weet niet precies wat er is gebeurd maar ik vind je erg overheersend overkomen.

Daarnaast zijn er zat bokkers die 't niet met mij eens zijn, daar krijg ik pb's van en m'n paard zou zwaar sielugh zijn. Bokt is maar een internetforum en je moet je vooral niks aantrekken van wat mensen van achter hun beeldscherm durven te zeggen. Het is veel makkelijker om iemand via internet af te zeiken, dus ik trek me er niks meer van aan.

amen!!!!

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 18:48

Nogmaals, ik kan best mn fouten toegeven, dus als je me hier nog ff gezellig komt afzeiken Ga asjeblieft weg!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:48

Elma_ schreef:
Pff idd.. eerst alles 3 keer overlezen voor je op plaatsen drukt.. Het is echt waar wat jij zegt!

Ik vrees het Lachen Lachen

weet je hoe vaak ik posts toch maar niet post, of zinnen heel anders neerzet? zelfbehoud, want ik heb ook zo een grote bek, en ik laat me ook het kaas niet van mijn brood eten...... Dus moet ik soms wat subtieler mijn mening verkondigen dan ik eigenlijk zou willen Lachen

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:49

Nee je mag geen mensen aanvallen, maar jij doet exact hetzelfde. Dus wat wil je? Medelijden?

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 18:50

Ja maar kiwiko, jij bent oud en wijs, ik nog een kind Haha!
Ik kan dat niet.. Ik kan niet over me heen laten lopen, vreselijk Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:50

Nou ja, tien tegen één en maar doorgaan is natuurlijk wel erg laf, of niet?

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 18:51

IndianLady schreef:
Nee je mag geen mensen aanvallen, maar jij doet exact hetzelfde. Dus wat wil je? Medelijden?

Pardon? Ik heb nooit gezegd dat iemand dom is, of niets weet, of een kind, en al helemaal niet gescholden!
Meld je anders aan in t HK topic, kun je mee roddelen over me Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:52

10 tegen een is inderdaad geen geintje, en trouwens ik heb hier en het andere topic begrepen dat het eigenlijk over iets simpels gaat........

als ik mijn mening in zo een topic neer moet zetten dan is de hele bende gelijk stil Lachen Lachen

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:53

Een kind? Nee sorry je bent oud genoeg om meer na te denken. Je bent toch geen 12 meer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:53

KiWiKo schreef:
10 tegen een is inderdaad geen geintje, en trouwens ik heb hier en het andere topic begrepen dat het eigenlijk over iets simpels gaat........

als ik mijn mening in zo een topic neer moet zetten dan is de hele bende gelijk stil Lachen Lachen

Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:54

Elma_ schreef:
Meld je anders aan in t HK topic, kun je mee roddelen over me Haha!

Keihk lief............... die moet je er nou net niet uitgooien Haha! Haha! Haha! daar gaan mensen hun haren van overeind staan Lachen en dan krijg je WEER tegengas Lachen

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:54

Elma les 1

Op bokt krijg je ook dingen te horen die je liever niet horen wilt. Ik denk dat iedereen wel eens een vete met iemand hier op bokt hebt gehad. Al vindt jij dat je gelijk hebt, stop gewoon de discussie. Er moet ook een keertje een rem zijn.