ach en bokkers kennen me goed genoeg dat ALS ik van leer trek, dat je het dan ook in Keulen hoort donderen........... maar voordat het zover komt, moet er echt wel heel wat gebeuren hoor

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sonja_vR schreef:maar het is in mijn ogen wel iets waar aandacht aan besteed mag worden
Meetje22 schreef:Desbetreffende persoon stopte niet en heb toen aan 15 andere bekende bokkers gevraagd 10 mailtjes per dag aan de persoon te versturen die niet vriendelijk waren.
Citaat:o af en toe gebeurt het dat een bokker zijn/haar biezen pakt en bokt verlaat
prima zul je denken , als iemand bokt beu is, dan moet hij/zij zelf weten of vertrekken de juiste keuze is
maar mij gaat het om de redeneen , zo heel af en toe gebeurt het dta iemand opstapt omdat diegene zich niet meer op zijn/haar gemak voelt door acties van forum genoten ,
aan een dergelijk verhaal zitten altijd twee kanten , er zal vast iets zijn voorgevallen waardoor het in eerste instantie om begonnen is
maar, moet dat dan uitlopen op een treiteractie welke leid tot het wegpesten van een persoon?
lijtk me niet de bedoeling,
maar ja, het gebeurt dus wel
en wat kun je er aan doen?
A_lette schreef:Sonja_vR schreef:maar het is in mijn ogen wel iets waar aandacht aan besteed mag worden
Het is en blijft:
Een beter bokt begint bij jezelf.
Ik denk ook dat, mocht je dingen in een topic tegenkomen, je daar op kan/moet temmen, ook al is het niet tegen jou bedoelt. Scheeld weer een hoop geruzie in een topic waar eigenlijk niemand wat mee kan.
En de pb's, tja. Negeren, foei erop en hopen dat het daarmee klaar is. Geen aandacht is meestal niet leuk voor een pester toch?Meetje22 schreef:Desbetreffende persoon stopte niet en heb toen aan 15 andere bekende bokkers gevraagd 10 mailtjes per dag aan de persoon te versturen die niet vriendelijk waren.
En dit vind ik absoluut geen goede oplossing
Wees volwassen genoeg en praat het gewoon uit met zn tweeën!
Of ben ik nou te braaf voor bokt
Elma_ schreef:Citaat:o af en toe gebeurt het dat een bokker zijn/haar biezen pakt en bokt verlaat
prima zul je denken , als iemand bokt beu is, dan moet hij/zij zelf weten of vertrekken de juiste keuze is
maar mij gaat het om de redeneen , zo heel af en toe gebeurt het dta iemand opstapt omdat diegene zich niet meer op zijn/haar gemak voelt door acties van forum genoten ,
aan een dergelijk verhaal zitten altijd twee kanten , er zal vast iets zijn voorgevallen waardoor het in eerste instantie om begonnen is
maar, moet dat dan uitlopen op een treiteractie welke leid tot het wegpesten van een persoon?
lijtk me niet de bedoeling,
maar ja, het gebeurt dus wel
en wat kun je er aan doen?
GOH wat komt dit me bekend voor! Omdat ik een mening heb mogen een stuk of 10 bokkers mij blijkbaar helemaal de grond ikboren en ook nog DURVEN zeggen dat ik een slechte moeder ben! kennen ze me? Nee ik heb het helemaal gehad met dat gedeelte van bokt.. stelletje *** Ik kan Temmen wat ik wil hoor, NOOIT een reactie, en ik wel een OW omdat IK scheld? nou schelden doe ik niet, ik verdedig mij!
KiWiKo schreef:Sorrie ELma, maar waar is deze reactie nodig voor???? hier begint het mee he.......
Je kan ook zeggen, "inderdaad verschillen we van mening" en klaar
Elma_ schreef:wat is foei erop?je bedoelt toelaten dat ze zo praten?
K heb iig mn profiel weggehaald, en bedankt bokt!
Meetje22 schreef:Als je al 4 dagen pb's krijgt met de ene K* na de andere K* erin word je dat behoorlijk zat.
Daarnaast zag het er niet naar uit dat mevrouw snel zou stoppen dus heb ik uiteindelijk zelf stappen ondernomen.
Wel eerst een mod erin betrokken maar die kon ook niks voor me betekenen.
Dus het is niet zo dat ik meteen tot deze beslissing ben gekomen maar eerst ben nagegaan of het ook normaal kon worden opgelost
KiWiKo schreef:Ik ben ook wel eens beticht van kindermishandeling, regelmatig voor dierenbeul............ en echt he, kan me niks intresseren......
Maar jij gaat er in dit topic WEER op door, en zo blijft het vuurtje sudderen...... je kan er ook een keer klaar mee zijn
Elma_ schreef:voel je je aangesproken nanne?Had ik het over jou? Had ik het niet over pb tjes die ik krijg? JA DUS
Elma_ schreef:KiWiKo schreef:Ik ben ook wel eens beticht van kindermishandeling, regelmatig voor dierenbeul............ en echt he, kan me niks intresseren......
Maar jij gaat er in dit topic WEER op door, en zo blijft het vuurtje sudderen...... je kan er ook een keer klaar mee zijn
Nou ik ga me niet verontschuldigen voor mn karakter, spijt me wel.. en IK moet er klaar mee zijn maar die mogen wel nog een topic openen en over mij doorgaan? zo werkt t dus niet he!
KiWiKo schreef:Ik ben ook wel eens beticht van kindermishandeling, regelmatig voor dierenbeul............ en echt he, kan me niks intresseren......