Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Evelli schreef:er zijn mensen hier op bokt die mij graag quoten in andere topics om me belachelijk te maken (en dan in "beter bokt, begin bij jezelf"topics de schijnheil uithangen)
Heb niets te verbergen hoor, daar niet van, maar sommige mensen hier op bokt gaan te ver met pesterijen
Maya schreef:suus_ schreef:En bijvoorbeeld als ik foei's heb, die kunnen nog wel mijn berichten nalezen?
Ja. Foei werkt alleen zo dat jij die berichten niet ziet. Het is niet zo dat jij mensen als Foei kan neerzetten, en dat die jou niet meer kunnen volgen.
@ Evelli. Pb's van Foei kun je dus ook ongelezen laten verwijderen, gelijk bij binnenkomst, zie daarvoor de uitleg in de Help een bericht erboven.
Blue_Eyes schreef:Daar heb ik maar een antwoord op: negeren! Die mensen hebben duidelijk niks beters te doen
slimmerik schreef:Evelli schreef:er zijn mensen hier op bokt die mij graag quoten in andere topics om me belachelijk te maken (en dan in "beter bokt, begin bij jezelf"topics de schijnheil uithangen)
Heb niets te verbergen hoor, daar niet van, maar sommige mensen hier op bokt gaan te ver met pesterijen
Zover ik weet is dat niet toegestaan op bokt dus temmen die hap zou ik zeggen.
slimmerik schreef:Helaas heeft dan de verzender toch het idee dat je de pb gelezen hebt. Komt nl. bij haar/hem in de "verzonden" map. Had zo graag gezien dat pb dan "ongelezen" terugkomt bij afzender.