Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gwen schreef:TS en de anderen: wat lief van jullie. Volgens mij zijn de andere mods de chocolaatjes al bij Neonlight aan het weghalen
.
Tallie_Ho, de moeilijkheid is nou juist dat de moddies (of beheer of bezwaarcommissieleden) geen uitleg kúnnen geven zonder in persoonlijke details te treden. Ik zou soms best iets meer uit willen leggen, maar dat kán gewoon niet. Het misverstand waar het topic over ging is overigens wel uitbereid met de betreffende persoon besproken, óók op het punt waarop o.a. de bezwaarcommissie een fout heeft gemaakt. Wij hebben namelijk een bepaalde term verkeerd vertaald. Daar is ettelijke malen persoonlijk excuses voor aangeboden en het onderdeel waar de fout op gemaakt werd is uiteraard rechtgezet.
Neonlight schreef:***Vangt alle bloemen op en snaait de Merci voor andere moddies weg***![]()
Leuk deze blijk van waardering!
Tallie_Ho, dat topic werd gesloten omdat individuele zaken niet openbaar besproken mogen worden. Dit is een zaak tussen het modteam en haar, en niet tussen het modteam en haar en de rest van bokt.![]()
De reden van haar ban is ook een zaak tussen het modteam en haar.
Neonlight schreef:*
Tallie_Ho, dat topic werd gesloten omdat individuele zaken niet openbaar besproken mogen worden. Dit is een zaak tussen het modteam en haar, en niet tussen het modteam en haar en de rest van bokt.![]()
De reden van haar ban is ook een zaak tussen het modteam en haar.
Ariebombarie schreef:Gwen schreef:TS en de anderen: wat lief van jullie. Volgens mij zijn de andere mods de chocolaatjes al bij Neonlight aan het weghalen
.
Tallie_Ho, de moeilijkheid is nou juist dat de moddies (of beheer of bezwaarcommissieleden) geen uitleg kúnnen geven zonder in persoonlijke details te treden. Ik zou soms best iets meer uit willen leggen, maar dat kán gewoon niet. Het misverstand waar het topic over ging is overigens wel uitbereid met de betreffende persoon besproken, óók op het punt waarop o.a. de bezwaarcommissie een fout heeft gemaakt. Wij hebben namelijk een bepaalde term verkeerd vertaald. Daar is ettelijke malen persoonlijk excuses voor aangeboden en het onderdeel waar de fout op gemaakt werd is uiteraard rechtgezet.
er kunnen wel meer dingen niet he.......
Neonlight schreef:Richting Valkenswaard.![]()
Hoewel ik denk dat er dan een modfight komt als ik alle chocolaatjes inpik.
Ariebombarie schreef:Neonlight schreef:Richting Valkenswaard.![]()
van mij mag je hoor, zijn jullie ook weer ff onder de pannen
Neonlight schreef:Richting Valkenswaard.![]()
Laar schreef:voor de moddies een Bosje Bloemen en voor Bart die ook nog eens telkens met zn database zit, die krijgt een XXL doos merci en n bos bloemen*moet je wel van chocolade houden natuurlijk Bart...
Neonlight schreef:Maar goed dat ik nu nog in Veldhoven zit en het een en ander nog opvang voor het Valkenswaard bereikt.![]()
Moet wel snel verhuizen, aangezien ik in het zuiden van Valkenswaard woon ben je me gegarandeert wel voor.![]()
Maartje, al klaar met Merci-tjes doorbreken?
Neonlight schreef:Maar goed dat ik nu nog in Veldhoven zit en het een en ander nog opvang voor het Valkenswaard bereikt.![]()
Moet wel snel verhuizen, aangezien ik in het zuiden van Valkenswaard woon ben je me gegarandeert wel voor.![]()
Maartje, al klaar met Merci-tjes doorbreken?