Bedankt bokt-team!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DeniiSee

Re: Bedankt bokt-team!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 08:21

Ook namens hier Haha!

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 08:27

het is inderdaad wel vaker dat er dergelijke topics geopend worden, máar de laatste tijd heeft het team ook wel veel kritiek gekregen over de regels etc. Maar het enige wat ze proberen te doen is bokt zo goed mogelijk in banen proberen te leiden (of hoe zeg je dat? Haha! ) en afijn... dat vind ik zeker op z'n tijd een bedankje waard! Ze proberen het gewoon zo goed mogelijk te doen ook al is niet iedereen het daar dan misschien evenzeer mee eens.... desondanks... ook van mijn kant... bokt team bedankt!!!!

of anders gezegt.... MERCI Haha!

Afbeelding

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 11:48

LZP -> FZ

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 12:43

ook vannuit hier, bedankt bokt team OK dan!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 13:28

Opzich wil ik wel even weten waarom BCS is gebanned, plus dat haar topic waarin ze een aantal misverstanden aanhaalt niet gewoon openlijk blijft staan, maar binnen 10 minuten word gesloten en vervolgens naar de mesthoop verdwijnt?

Ik ben zeker tevreden met het bokt team hoor, daar wil ik julie ook wel voor bedanken, maar ik vind dit zo'n buitengewoon rare gang van zaken?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 13:50

***Vangt alle bloemen op en snaait de Merci voor andere moddies weg*** Clown

Leuk deze blijk van waardering!

Tallie_Ho, dat topic werd gesloten omdat individuele zaken niet openbaar besproken mogen worden. Dit is een zaak tussen het modteam en haar, en niet tussen het modteam en haar en de rest van bokt. Lachen
De reden van haar ban is ook een zaak tussen het modteam en haar.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 14:06

Juist te meer een reden voor de moddies om juist dit misverstand uit de weg te ruimen. Haha!

Maar goed, ik laat het hier lekker bij omdat er toch geen duidelijk antword zal komen Haha!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 14:21

Achja, ik ben nog altijd geen voorstander van bepaalde nieuwe regels die er de laatste tijd zijn bijgekomen, maar dat wil absoluut niet zeggen dat ik de rest van wat er gedaan wordt niet apprecieer. Weet zelf wel hoe verdomd lastig het is(onmogelijk zelfs) om ièdereen gelukkig te maken hier Haha! .

Dus ook van mij een dank je Knipoog .

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 14:23

TS en de anderen: wat lief van jullie Lachen . Volgens mij zijn de andere mods de chocolaatjes al bij Neonlight aan het weghalen *LOL* .

Tallie_Ho, de moeilijkheid is nou juist dat de moddies (of beheer of bezwaarcommissieleden) geen uitleg kúnnen geven zonder in persoonlijke details te treden. Ik zou soms best iets meer uit willen leggen, maar dat kán gewoon niet. Het misverstand waar het topic over ging is overigens wel uitbereid met de betreffende persoon besproken Lachen , óók op het punt waarop o.a. de bezwaarcommissie een fout heeft gemaakt. Wij hebben namelijk een bepaalde term verkeerd vertaald. Daar is ettelijke malen persoonlijk excuses voor aangeboden en het onderdeel waar de fout op gemaakt werd is uiteraard rechtgezet.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 14:24

Gwen schreef:
TS en de anderen: wat lief van jullie Lachen . Volgens mij zijn de andere mods de chocolaatjes al bij Neonlight aan het weghalen *LOL* .

Tallie_Ho, de moeilijkheid is nou juist dat de moddies (of beheer of bezwaarcommissieleden) geen uitleg kúnnen geven zonder in persoonlijke details te treden. Ik zou soms best iets meer uit willen leggen, maar dat kán gewoon niet. Het misverstand waar het topic over ging is overigens wel uitbereid met de betreffende persoon besproken Lachen , óók op het punt waarop o.a. de bezwaarcommissie een fout heeft gemaakt. Wij hebben namelijk een bepaalde term verkeerd vertaald. Daar is ettelijke malen persoonlijk excuses voor aangeboden en het onderdeel waar de fout op gemaakt werd is uiteraard rechtgezet.

er kunnen wel meer dingen niet he.......

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 14:25

Neonlight schreef:
***Vangt alle bloemen op en snaait de Merci voor andere moddies weg*** Clown

Leuk deze blijk van waardering!

Tallie_Ho, dat topic werd gesloten omdat individuele zaken niet openbaar besproken mogen worden. Dit is een zaak tussen het modteam en haar, en niet tussen het modteam en haar en de rest van bokt. Lachen

ik heb hier nog een doos liggen (merci dus) waarheen kan ik 'm opsturen? Haha!

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 14:27

Neonlight schreef:
*

maar een medisch dossier openbaar maken is geen individuele zaak?

Bokt is bokt.
Fijn dat er moddies bestaan,maar dat blijven ook mensen.
Iedereen kan fouten maken Lachen

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 14:28

Ariebombarie schreef:
Gwen schreef:

er kunnen wel meer dingen niet he.......

Idd.. Kan er wel een aantal opnoemen. Maar mijn volwassenheid is sterker dan de rebel in mij, dus ik doe het niet..

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 14:28

Richting Valkenswaard. Ja
Hoewel ik denk dat er dan een modfight komt als ik alle chocolaatjes inpik. Clown

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 14:30

*scheurt doos merci open en gaat ieder chocolaatje in een aparte envelop doen* (nogmaals) waarheen kan ik ze opsturen? Haha! volgens mij moet ik alleen nog ieder stukje een keer of 4 doorbreken wil ik het héle bokt team een chocolaatje sturen *gaat doorbreken* Huilen van het lachen

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 14:35

voor de moddies een Bosje Bloemen en voor Bart die ook nog eens telkens met zn database zit, die krijgt een XXL doos merci en n bos bloemen Haha! *moet je wel van chocolade houden natuurlijk Bart...

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 14:35

Neonlight schreef:
Hoewel ik denk dat er dan een modfight komt als ik alle chocolaatjes inpik. Clown

van mij mag je hoor, zijn jullie ook weer ff onder de pannen Haha!

Duivel

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 14:37

Ariebombarie schreef:
Neonlight schreef:

van mij mag je hoor, zijn jullie ook weer ff onder de pannen Haha!

Duivel

en dat komt ons wel goed uit he arie

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 14:39

Neonlight schreef:

ALLE chocolade voor Neon wordt onderschept door ondergetekende!! Haha!

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 14:40

Laar schreef:
voor de moddies een Bosje Bloemen en voor Bart die ook nog eens telkens met zn database zit, die krijgt een XXL doos merci en n bos bloemen Haha! *moet je wel van chocolade houden natuurlijk Bart...

hela.. je pikt mijn merci idee.... *gaat xxxxxl doos merci sturen naar bart*

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 14:42

Maar goed dat ik nu nog in Veldhoven zit en het een en ander nog opvang voor het Valkenswaard bereikt. Haha!

Moet wel snel verhuizen, aangezien ik in het zuiden van Valkenswaard woon ben je me gegarandeert wel voor. Clown

Maartje, al klaar met Merci-tjes doorbreken? Clown

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 14:43

Haha Pik ik t, nee hoor ik werd erdoor geinspireerd Haha!
Ik pik alleen de chocolaatjes al wel uit de doos Tong uitsteken

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 14:45

Neonlight schreef:
Maar goed dat ik nu nog in Veldhoven zit en het een en ander nog opvang voor het Valkenswaard bereikt. Haha!

Moet wel snel verhuizen, aangezien ik in het zuiden van Valkenswaard woon ben je me gegarandeert wel voor. Clown

I know people! Nors opkijken
Ligt er net aan hoe de bus vol post rijdt trouwens.. Ik ga wel gewoon op de Valkeniersstraat alle TNT busjes onderscheppen Duivel

Maikee

Inderdaad bokt-team bedankt Afgod

Maartje1990

Neonlight schreef:

nee nog niet.... weet je wat.. omdat jij de eerste bent/was.. krijg jij een héeel chocolaatje Haha!
Laatst bijgewerkt door Maartje1990 op 12-06-08 14:46, in het totaal 1 keer bewerkt