HAW topics alleen bekeken als je "bekend" bent op bokt???

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Claudia__

Re: HAW topics alleen bekeken als je "bekend" bent op bokt???

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 18:12

Raja schreef:
Hoe vaker je topics maakt (natuurlijk niet vaker dan 1 x per week) hoe meer mensen je zullen gaan herkennen.

En laat weten aan bekenden dat je een HAW topic hebt geplaatst, dan kunnen ze reageren Haha!

Edit: of plaats afschuwelijke foto's, dan gaat het ook hard Nagelbijten / Gniffelen

Haha, inderdaad. *LOL*

Ik plaats eigenlijk nooit foto's op HAW, 1x gedaan. Heb er eerlijk gezegd ook niet zo behoefte aan (vind het wel leuk om zelf te kijken hoor), foto's zijn tenslotte een momentopname en als ik tips wil dan vraag ik dat wel aan mijn instructrice.

Ach en je hebt toch veel meer aan een paar nuttige reacties dan 5 pagina's met hetzelfde? Haha!

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 19:34

Ik heb in je topic gekeken, maar tegenwoordig zijn reacties zonder opbouwend commentaar niet meer toegestaan en
aan de hand van jouw foto's kun je niet echt opbouwend commentaar geven vind ik. Ze zijn niet echt scherp en dus niet duidelijk te zien hoe je rijdt, ook zijn het er een stuk of 5! Knipoog
Plaats dus foto's van goede kwaliteit die een goed beeld geven!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 07:10

ik had dus nav dit topic willen reageren, maar daar zijn de foto's gewoon niet goed genoeg voor.

Setjes verhaal vind ik echt Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 08:25

Jij hebt toch ook altijd een mooi rood setje Tong uitsteken Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 08:33

Heb ook even in het topic gekeken, maar ik kan niets met de foto's.

En het verhaal is een grote lap tekst, en slecht leesbaar...

Michelle99

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 08:42

Ik vind je foto's niet goed genoeg om enigzins iets eruit te halen. Zorg dat je houding en die van het paard duidelijk zichtbaar zijn.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 08:50

Nou ik moet zeggen dat ik dat niet alleen op HAW heb, ik kan je zo 5 topics van mij aanwijzen waarin echt wel goede vragen staan, maar waar ik gewoon géén reacties op krijg!
Dus naar mijn idee geldt dat echt wel op alle subfora

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 08:51

ik denk dat het niet waar is. maar tips om meer mensen te lokken:
pakkende titel
link in je onderschrift
duidelijke foto`s

wie weet rijd je perfect en ziet niemand verbeterpunten? dan kan ook niemand reageren... Knipoog

Stephanie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-08 09:56

@Yamcha: waarom is mijn verhaal slecht leesbaar?? en die lap tekst is voortgekomen uit de nieuwe regels van HAW je moet erin zetten welk niveau je rijdt waar je voor traint en waar je in de training tegen aan loopt en volgens mij staat er in de tekst niet meer dan dat en zeker geen overbodige tekst....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 15:53

Ik bedoel qua alinea's en enters.

Het is zeg maar een vierkant blok tekst.
Ik kan dat niet goed lezen Lachen

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 15:57

Mwoh, ik loop al een aardig tijdje mee op bokt en klaarblijkelijk kennen velen mij, maar ik heb nooit veel reacties op mijn foto's hoor

Misschien omdat ik gewoon ERG GOED BEN???? en er niks te zeggen valt over mijn foto's? Ik bedoel, perfectie valt niet meer te verbeteren he?

*uche*

Nee, nu serieus - het gaat toch niet om de hoeveelheid reacties, maar om de kwaliteit van de reacties die je krijgt, of niet dan?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 19:39

runningkawa schreef:
Jij hebt toch ook altijd een mooi rood setje Tong uitsteken Clown

dat is waar *LOL* Maar dat staat nooit in de titel Knipoog

*note to myself: volgende titel wordt "Cobalt (vv Cocktail) @work in Rood setje" *

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 19:43

Cobalt wilt ook geen roodsetje maar een cobaltblauw setje Lielle Knipoog

Maar goed, het is altijd leuk om veel reacties op je topic te krijgen en dat vind iedereen diep in zijn hart natuurlijk wel, want iedereen wilt zijn fantastische paard aan de wereld laten zien.

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 19:45

Cobalt moet in Cobalt, en niet in rood, dat is toch logisch Clown !

Ik selecteer zelf niet of ik iemand wel of niet ken. Ik klik een topic gewoon aan, en sommige topics lokken een reactie uit, andere topics.....tsja, daar kun je gewoon niet zoveel mee. Dus dan reageer ik niet want dan wordt het een hele nutteloze post. (En dat mag niet meer, nee, streng verboden zelfs Haha!)

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 19:45

Haha, je was me voor Evelli, met Cobalt Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 19:54

het heeft idd met de kwalieteit van de foto's te maken en om hoevaak je topics maakt. want ik maakt ook niet iederen week een topic hoor. maar wel 1 keer in de 3 a 4 weken. en sommige mensen zie je gewoon "terug" komen in je topics. dus mensen die je vooruit gang volgen (doe ik zelf ook) en verder niet te veel "gelul" in je start topic en goede duidelijke foto's dan komen uit eindelijk de reacties van zelf.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 01:26

Ik zit meestal op de 2 pagina's en ben niet echt zo bekend op bokt volgens mij.
Maar ik merk wel dat mensen mijn paardje herkennen en daarom reageren.

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 23:57

Met mijn pony Zita krijg ik ook nooit veel reacties, met Benisero daarintegen wel. 'PRE hengst' doet het altijd wel goed Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 07:50

Seraphim schreef:
Met mijn pony Zita krijg ik ook nooit veel reacties, met Benisero daarintegen wel. 'PRE hengst' doet het altijd wel goed Vork

maar die PRE hengst van jou is ook wel echt een lekker ding (A)

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 10:34

Seraphim schreef:

En dat heb ik dus ook met Sanne en Pippi, die krijgen altijd massa's reacties Nagelbijten / Gniffelen Plaats ik een topic van Umpire (mijn andere 4 jarige pony) dan halen we de 2e pagina meestal niet eens Verdrietig *LOL*

Ik weet ook niet of het met bekend zijn te maken heeft. Toen ik het eerste topic van Sanne en Pippi plaatste was ik imo nog niet bekend op bokt en Sanne en Pippi al helemaal niet. Toch had dat eerste topic meteen over de 100 reacties. En dat is daarna ook wel redelijk zo gebleven (ondertussen zijn ze aardig bekend geloof ik Nagelbijten / Gniffelen ) Maar die topics opende ik altijd onder mijn naam, maar zoals ik al zei, open ik een topic van Umpire dan krijg ik lang niet zoveel reacties. Met de naam heeft het bljikbaar dus niet zoveel te maken.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 10:50

Blijkbaar zijn die paardjes gewoon leuk Eliine. Heerlijke foto's ook in je profiel.

Ik denk wel dat naamsbekendheid er veel mee te maken heeft. Of de naam van je paard, dat die de vorige keer zo goed op de foto's stond dat men bij het nieuwe topic ook gaat kijken.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik bijna nooit op HAW of ITP kijk en dan ook vaak naar degene kijk die het topic start. (of de topictitel moet me aanspreken). Want ik ben vaak erg benieuwd wie er achter de naam zit die ik wel eens tegenkom, en hoe ze aan het werk zijn. Alleen reacties plaats ik er bijna nooit. omdat je commentaar neer moet zetten op HAW, heb ik dan niet omdat ze dan weer zeggen dat het al 1000keer gezegd is, laat maar zitten dan Tong uitsteken

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 12:28

Dankje Suus Lachen

Tja imo ligt het er dus niet aan hoe bekend je bent. Wat jij zegt Suus, het ligt er toch vooral aan wat je laat zien denk ik. En natuurlijk als dat er goed uit ziet en veel mensen reageren daar op, dan zullen de keer er op ook meer mensen kijken omdat ze de combinatie herkennen, en zo kan die bekendheid natuurlijk ontstaan. Maar dat heb je dan wel te danken aan het feit dat je blijkbaar dus goed (of heel fout Clown ) bezig bent. En niet hoe bekend je bent of hoe veel vriendjes je hebt. Tenminste dat is hoe ik het ervaar.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 18:45

Raja schreef:
Hoe vaker je topics maakt (natuurlijk niet vaker dan 1 x per week) hoe meer mensen je zullen gaan herkennen.

En laat weten aan bekenden dat je een HAW topic hebt geplaatst, dan kunnen ze reageren Haha!

Edit: of plaats afschuwelijke foto's, dan gaat het ook hard :=

Idd Huilen van het lachen
En gebruik in de titel: 3 jarige voor het eerst aan de slofteugel. Krijg je iig een goed bekeken topic Tong uitsteken

Ontopic: ben het wel met TS eens. Als bvb Ginnybanshee een HAWtopic opent (niks tegen haar hoor, ik volg haar topics altijd) zijn er binnen een uur 4 pagina's volgeschreven, een minder bekende bokker haalt dat aantal niet binnen 4 dagen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 18:50

Maar vaak heeft ze ook mooie foto's waarop haar paard heel mooi getoond wordt.
En daardoor heeft ze dan ook naam gekregen.
Plaatst ze dan eens wat mindere, dan kijken mensen idd nog wel.

TS had erg onduidelijke foto's waarop gewoon niets te zien is. (niet aanvallend bedoeld maar als verduidelijking)
Had Ginnybanshee altijd van die plaatjes gehad wist nu niemand wie ze was Lachen
Keek er ook niemand Lachen

Dus ja bekende worden meer bekeken, maar dat heeft vaak ook een gescheidenis vooraf Lachen
Die zijn ook ooit begonnen met 0 berichten Lachen

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:38

Vind dit persoonlijk helemaal niets met die topics op HAW.

Maargoed wie weet gaat het wennen Sigaar