Topic verdwenen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Topic verdwenen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 21:44

...Maar dan nog zonder dat dit verder bekend was bij de mensen die op dit topic hebben gereageerd, en mijns inziens zonder reden. Ik zie genoeg topics gesloten worden omdat ze uit de hand dreigen te lopen, maar richting Mesthoop puur daarom vind ik wel heel bijzonder.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 21:50

goed deze blonde vrouw heeft voor het eerst eens kunnen zien wat er met haar tems is gebeurt..... Tige Tank! leuk topic dit.

Nu alleen nog.... Mesthoop? Wat is dat en waar is het te vinden?

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 21:53

Mesthoop is voor gewone users niet te vinden Knipoog

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 23:00

@Nouks, toch is dit niet de eerste en enige keer dat een topic naar de mesthoop is gegaan hoor.
Maar ik ben het met je eens dat het voor de andere mensen in het topic vreemd over moet komen als zo'n topic ineens weg is, het is niet de bedoeling dat we alle Bokkers in het topic persoonlijk op de hoogte gaan brengen dus laten staan met een duidelijke afsluitpost is dan wellicht een beter idee Ja

Myrano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 00:14

Nouks schreef:
...Maar dan nog zonder dat dit verder bekend was bij de mensen die op dit topic hebben gereageerd, en mijns inziens zonder reden. Ik zie genoeg topics gesloten worden omdat ze uit de hand dreigen te lopen, maar richting Mesthoop puur daarom vind ik wel heel bijzonder.

Dit vond ik ook bizar.. dacht ook dat een topic normaal gewoon op slot zou gaan.
Was het topic dan zooo erg uit de hand gelopen of wat is de reden daarvoor ? Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 00:21

Tanja schreef:
@[***], toch is dit niet de eerste en enige keer dat een topic naar de mesthoop is gegaan hoor.
Maar ik ben het met je eens dat het voor de andere mensen in het topic vreemd over moet komen als zo'n topic ineens weg is, het is niet de bedoeling dat we alle Bokkers in het topic persoonlijk op de hoogte gaan brengen dus laten staan met een duidelijke afsluitpost is dan wellicht een beter idee Ja

Oh zal vast vaker gebeuren, maar dat lijkt me vaker met bijvoorbeeld onzinposts, relaccounts, pennyaccounts etc. Ik heb hiervoor nog nooit meegemaakt dat een discussie die uit de hand dreigde te lopen richting Mesthoop is gegaan, das voor mij echt de eerste keer. Sluiten lijkt me dan ook een betere optie in zo'n geval...

Maar das mijn mening en ik ben (waarschijnlijk niet zonder reden) geen mod, dus jij kunt daar vast beter over oordelen dan ik Tong uitsteken

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 08:01

Nou, naast mod. ben ik vooral ook mens Knipoog ik weet dus ook niet alles en maak ook fouten. Daarom zeg ik ook dat laten staan met een duidelijke afsluitpost wellicht beter is, maw ik ben het met je eens Knipoog

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 08:12

Alleen de openingspost plus een moderator opmerking , dan blijft het ook duidelijk.

Als je het zonder meer of met een Pb naar de mesthoop verwijdert gaat er geen waarschuwende werking van uit....

een moddie opmerking met:
Topic is gesloten wegens..... vul in, hoog penny gehalte, of de manier waarop mensen reageerde)

Zet daarbij, diverse mensen die hier gereageerd hebben kunnen hun OW of Ban per PB verwachten!

Dan heb je kans dat iemand zich de volgende keer bedenkt voor dat hij of zij post of een onzin topic opent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 10:31

amondi schreef:
Zet daarbij, diverse mensen die hier gereageerd hebben kunnen hun OW of Ban per PB verwachten!

Dat zullen ze er gok ik niet bij zetten. Maar iets als "omdat hier onredelijk wordt gereageerd", "omdat dit topic uit de hand dreigt te lopen" of "omdat wel gezegd is wat er valt te zeggen en dit onderwerp uitnodigt tot 10 pagina's vol herhaling" had best gekund lijkt me Lachen

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 14:26

Daar ben ik het helemaal mee eens Nouks, mooie afsluitzin trouwens, die ga ik bewaren en zal ik vast nog wel eens gaan gebruiken denk ik Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 15:20

Haha ben benieuwd Haha!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 17:19

Zal ik dan quote Nouks gebruiken Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 19:22

Mag van mij... Stuur je me ff een PM als je hem gaat gebruiken? Knipoog

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 19:42

Hihi, dat zal ik doen (als ik het niet vergeet, ik vergeet nog wel eens iets) Haha!