Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ik snap nog steeds niet waarom ik nog nooit een Penny PB heb gehad, mss omdat ik nooit paardenfoto's plaats
Chiqa schreef:Nee ik dus ook niet
amondi schreef:.Citaat:Ik snap nog steeds niet waarom ik nog nooit een Penny PB heb gehad, mss omdat ik nooit paardenfoto's plaats
Door deze zin!
suleilitha schreef:Ik wil altijd helpen waar ik kan en dat komt misschien niet altijd even leuk over maar is dan wel in belang van paard of mens. Kennelijk wordt dat niet meer gewaardeerd.
Ik geloof meteen dat jij heel lief bent, Kiwiko. Verder ben ik net zo'n bitch als jij![]()
Als ik moet pak ik een peerd aan, op het juiste moment. En zoals jullie zien, ik ben nog steeds niet verongelukt
Maar je mag niet meer zeggen dat je een paard een lel verkoopt als die daar om vraagt, want dan ben je gelijk een misdadiger lijkt het wel....
suleilitha schreef:Maar je mag niet meer zeggen dat je een paard een lel verkoopt als die daar om vraagt, want dan ben je gelijk een misdadiger lijkt het wel....
slimmerik schreef:Ik ben wel gezwicht en heb mezelf van een profiel voorzien
wizewo schreef:Miss_Malfoy schreef:Grrrr ik ken het ja!
Laatst weer het een meisje, dat het zo ververlend vond dat de jonge pony's die ze (zogenaamd) reed, in de bak zo vaak op hol sloegen. En het wou er niet in dat een paard in een bak niet op hol kan! = quote]
Uit ervaring kan ik u meedelen dat het wel mogelijk is (onder de defintie; rotvaart en geen controle meer)De muur heeft flink afgezien, zomaar in aanraking komen met een horizontaal afstijgende ruiter en heeft me snel doorgegeven aan de grond. (dankzij cap ben ik er mooi vanaf gekomen met hersenschudding, schaafwonden, minder vertrouwen en gekneusde rug)
Slimmerik, ik heb me een kreuk gelachen met je profiel! Alleen die vriend van je wil ik niet hoor![]()
Ts, ik heb nog maar weinig van jou antwoorden gelezen, maar goed onderbouwen en recht in je schoenen blijven staan.Prijs ze gelukkig dat ze allemaal nog maar brave dieren zijn tegengekomen. Persoonlijk heb ik liever dat ze het 10 keer teveel zeggen, dan een keer te weinig.
Misschien krijg je inderdaad wat meer pb's vanwege een bijna-leeg profiel in combinatie met een naam die van een jonger persoon zou kunnen komen.
suleilitha schreef:Ik heb zelf geen zin om een profiel te vullen. Enkel en alleen omdat ik op internet anoniem wil blijven.
Miss_Malfoy schreef: