Schijtziek van Penny-pb's.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Frantic

Re: Schijtziek van Penny-pb's.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 13:45

heb jij eigenlijk wel iets met paarden dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 13:59

ja ik heb iets met paarden ja, hoezo?

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 14:00

Vat dit even niet? Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 14:06

Nee ik dus ook niet Knipoog

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 14:07

.
Citaat:
Ik snap nog steeds niet waarom ik nog nooit een Penny PB heb gehad, mss omdat ik nooit paardenfoto's plaats

Door deze zin!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 14:09

Ik denk dat het persoonlijk ook ligt aan je houding tegenover bokkers, naar mijn idee Lachen

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 14:14

Chiqa schreef:
Nee ik dus ook niet Knipoog

O ok, ik voelde me al heel blond. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 14:16

amondi schreef:
.
Citaat:
Ik snap nog steeds niet waarom ik nog nooit een Penny PB heb gehad, mss omdat ik nooit paardenfoto's plaats

Door deze zin!

Mss heb ik dr wel een gegronde reden voor waarom ik die niet plaats Knipoog Ooit bij stil gestaan?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 14:24

Ja maar... al zou je er geen reden voor hebben Chiqa? Dat bepaalt toch niet of jij wel of niet iets met paarden hebt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 14:27

presies...daarom vind ik dit ook erg off topic gaan Lachen
Dus weer on topic Vork

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 00:02

Ik kan me het probleem wel inbeelden, al heb ik er zelf geen last van, of het moet al zo diep in mijn geheugen zit dat ik het niet meer weet Haha! .

1 keer heb ik wel eens een andere bokker geholpen die vervelende pb's kreeg. Eigenlijk is het eerste wat je denkt, even goed lachen met de kinderachtigheid en vergeten, maar dit was toch even anders. De bokker naar wie de pb gericht was (de aanleiding ervan ging overigens over iets ontzettend banaals) kreeg een soort van verwijt dat haar paard maar beter kon sterven. Toen ze terugstuurde dat haar paard kortgeleden was overleden, kreeg ze geen excuses maar het verwijt dat het wel haar eigen schuld zou zijn geweest. Je kan je wel inbeelden hoe kwetsend zoiets is, ookal is het maar op het internet.
We hebben de pb-richting zo kunnen sturen zodat het meisje plots een hele andere toon sloeg, toen we haar er op een wel beleefde manier aan herrinnerde dat ze zèlf kortgeleden ook een paard verloren had...

Maar ik denk dat er voor de rest weinig aan valt te doen. Behalve dan zelf lekker je neus optrekken en je niet verlagen tot zulke dingen. Er is zo'n gezegde: "Never argue with an idiot. They drag you down to their level, then beat you with experience"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 00:05

Ik heb ondertussen het wiel uitgevonden, dingen waarvan ik vermoed dat er een erger faktor inzitten, die pleur ik linea recta uit mijn inbox.
Van jouw verhaal valt mijn mond open, Katleentje... hoe bot kan men zijn!!!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 00:08

suleilitha schreef:
Ik wil altijd helpen waar ik kan en dat komt misschien niet altijd even leuk over maar is dan wel in belang van paard of mens. Kennelijk wordt dat niet meer gewaardeerd.

Ik geloof meteen dat jij heel lief bent, Kiwiko. Verder ben ik net zo'n bitch als jij Haha!
Als ik moet pak ik een peerd aan, op het juiste moment. En zoals jullie zien, ik ben nog steeds niet verongelukt Haha!
Maar je mag niet meer zeggen dat je een paard een lel verkoopt als die daar om vraagt, want dan ben je gelijk een misdadiger lijkt het wel....

zo ben ik ook hoor.. en ik ben het altijd volledig met je eens ook met kiwiko.
maar inderdaad het is allemaal meteen zielig, alsof paarden in het wild zo lief zijn tegen elkaar... maargoed. Clown
ik straf liever 1 keer goed dat het duidelijk is met een lel desnoods dan 1000000 keer zachtaardig en er een levensgevaarlijk paard aan over houden.
ook ik leef nogsteeds. Dromen
Laatst bijgewerkt door moonfish13 op 09-06-08 00:11, in het totaal 1 keer bewerkt

roest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 00:10

Laten we lekker de penny's de schuld geven, terwijl vele van ons niet anders zijn Vork
Ik vind het heerlijk verfrissend af en toe, behalve het feit dat ik te onzeker was voor bepaalde uitspraken van die meiden, was ik vroeger niet anders Clown

suvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 00:12

suleilitha schreef:
Maar je mag niet meer zeggen dat je een paard een lel verkoopt als die daar om vraagt, want dan ben je gelijk een misdadiger lijkt het wel....

Nou, mijn "hobbelpaard" durfde afgelopen week zomaar te steigeren, hij probeerde er zo onderuit te komen.
Heb hem toch een lel verkocht!
En daarna geen steigering meer gegeven.
Basta!
En ik ben geen misdadiger hoor, Peter R de Vries is mn beste vriend Knipoog

Klopt Roest, er lopen een hoop volwassen penny's hier rond die totaal geen respect hebben voor andermans meningen of keuzes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 00:15

Nog zo eentje die onomwonden durft om haar paard een welgemikte draai om de oren te geven!!!

roest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 00:18

Hoe durft ze!!!!! ROFL

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 00:19

ja hoor, no problem..
en ik heb gouden geduld hoor voor de rest, maar mij er afbokken zonder reden... dan krijgt ie van mij een lel, dan is het zo over.
terwijl de mensen die het niet doen er aan het eind afliggen.
ik wil er zelf ook nog levend van afkomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 00:20

Nou, zeg dat wel!!! Ponyfee mag wel uitkijken voor pbtjes, haha!!! Haha!

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 00:20

slimmerik schreef:
Ik ben wel gezwicht en heb mezelf van een profiel voorzien Schijnheilig

Dat was natuurlijk voor mij een kleine hint om te gaan kijken! Maar 'mien hemel' zeg, wat een profiel!!! OK dan!

wizewo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 12:18

[quote="Miss_Malfoy"]Grrrr ik ken het ja!
Laatst weer het een meisje, dat het zo ververlend vond dat de jonge pony's die ze (zogenaamd) reed, in de bak zo vaak op hol sloegen. En het wou er niet in dat een paard in een bak niet op hol kan! = quote]

Uit ervaring kan ik u meedelen dat het wel mogelijk is (onder de defintie; rotvaart en geen controle meer) Knipoog De muur heeft flink afgezien, zomaar in aanraking komen met een horizontaal afstijgende ruiter en heeft me snel doorgegeven aan de grond. (dankzij cap ben ik er mooi vanaf gekomen met hersenschudding, schaafwonden, minder vertrouwen en gekneusde rug)

Slimmerik, ik heb me een kreuk gelachen met je profiel! Alleen die vriend van je wil ik niet hoor Tong uitsteken

Ts, ik heb nog maar weinig van jou antwoorden gelezen, maar goed onderbouwen en recht in je schoenen blijven staan. Knipoog Prijs ze gelukkig dat ze allemaal nog maar brave dieren zijn tegengekomen. Persoonlijk heb ik liever dat ze het 10 keer teveel zeggen, dan een keer te weinig.

Misschien krijg je inderdaad wat meer pb's vanwege een bijna-leeg profiel in combinatie met een naam die van een jonger persoon zou kunnen komen.

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 12:21

wizewo schreef:
Miss_Malfoy schreef:
Grrrr ik ken het ja!
Laatst weer het een meisje, dat het zo ververlend vond dat de jonge pony's die ze (zogenaamd) reed, in de bak zo vaak op hol sloegen. En het wou er niet in dat een paard in een bak niet op hol kan! = quote]

Uit ervaring kan ik u meedelen dat het wel mogelijk is (onder de defintie; rotvaart en geen controle meer) Knipoog De muur heeft flink afgezien, zomaar in aanraking komen met een horizontaal afstijgende ruiter en heeft me snel doorgegeven aan de grond. (dankzij cap ben ik er mooi vanaf gekomen met hersenschudding, schaafwonden, minder vertrouwen en gekneusde rug)

Slimmerik, ik heb me een kreuk gelachen met je profiel! Alleen die vriend van je wil ik niet hoor Tong uitsteken

Ts, ik heb nog maar weinig van jou antwoorden gelezen, maar goed onderbouwen en recht in je schoenen blijven staan. Knipoog Prijs ze gelukkig dat ze allemaal nog maar brave dieren zijn tegengekomen. Persoonlijk heb ik liever dat ze het 10 keer teveel zeggen, dan een keer te weinig.

Misschien krijg je inderdaad wat meer pb's vanwege een bijna-leeg profiel in combinatie met een naam die van een jonger persoon zou kunnen komen.

Nee help komt de discussie weer.... Clown

Op hol is voor mij: Zo hard mogelijk rennen tot ze er dood bij neer vallen.
Jou situatie zou ik beschrijven als: Flink aan de kletter.

Maar da's heel erg offtopic.

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 12:29

heel herkenbaar. heb het in het verleden ook gehad!!
Ik reageerde daar toen gewoon niet op. Laat maar praten. etc.

Maar dit is wel iets. wat voor mijn doen bokt verpest Knipoog Ben toen een tijd niet meer op bokt geweest..

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 12:42

suleilitha schreef:
Ik heb zelf geen zin om een profiel te vullen. Enkel en alleen omdat ik op internet anoniem wil blijven.

Jouw keuze. Maar dan lijkt het me niet meer dan logisch dat je ook moet accepteren dat niet iedereen zomaar zal aannemen wat je zegt. Want voor hetzelfde geld ben jij ook gewoon zo'n penny.

Vind het trouwens wel knap hoor. Een half jaar op bokt en jezelf dan al zoveel vijanden maken.
Wellicht zou je ook eens kunnen nadenken over hoe je het een en ander brengt?

wizewo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 12:45

Miss_Malfoy schreef:

Nee help komt de discussie weer.... Clown

Op hol is voor mij: Zo hard mogelijk rennen tot ze er dood bij neer vallen.
Jou situatie zou ik beschrijven als: Flink aan de kletter.

Maar da's heel erg offtopic.[/quote]

Ok nog een keertje off topic dan, dat is dus gewoon een andere defintie (de mijne is doodsangst en geen controle meer over te krijgen, niet op de normale en niet op noodrem manier, zonder te kijken naar natuurlijke hindernissen), dus ik zou niet inzien waarom daar discussie over zou moeten ontstaan Clown Wat jij beschrijft zou wel heel uitzonderlijk zijn, moest dat in de piste gebeuren. Buiten ook eigenlijk, maar minder uitzonderlijk , meestal zijn ze toch wel voor wat rede (soms op wat onconventionele wijze) vatbaar na een aantal km's. Ik zou eerder denken dat een paard de dood ingejaagd wordt door de ruiter.

Laten we besluiten wat ook de meest correcte definitie is, we het NIET willen meemaken. Voor ruiter en paard lijken mij beide situaties erg pijnlijk.

Overigens on topic,snap ik wel dat er veel pennys 'happen' als ik sommige posts lees. In grijstinten lezen is nu eenmaal iets dat je leert na de penny-leeftijd. Pennyleeftijd denkt nog zwart-wit.