Gwen schreef:[FZ] [Dienstmededeling] Veranderingen op HAW en de fotofora
Eventjes de beginpost en de slotpost van Bart lezen, in die laatste post kun je ook lezen dat er na een maand een evaluatie zal plaatsvinden.
En verder: geef het eventjes de kans om te wennen. Het is best een grote verandering, dat is nooit makkelijk in het begin, maar na een tijdje kun je pas echt goed zien wat er wel en wat er niet goed werkt, vandaar ook die eerste evaluatie na een maand.
het probleem is, dat er vaak heel veel boktdinnetjes prachtig mooie foto's neerzetten, aangezien ik bv hoor bij de categorie: een fulltime baan en een gezin, ben niet altijd de eerste om dat te zien of te lezen, worden mijn berichten weggehaald omdat ik na 2 pagina's geen toegevoegde waarde meer heb, hét commentaar is reeds geleverd en vaak op dát niveau moet ik gewoon mijn mond houden, want daar heb ik geen verstand meer van

maar ook voor scholieren, die dus 'te laat' zijn is er geen kans meer om te zeggen dat iets gewoon perfect is ....
en wat nou als hier iemand uit de ZZ-L/ZZ-Z/LT prachtig mooie foto's neerzet? Nou ik kan geen rijtechnisch commentaar meer leveren, dus ik mag niets zeggen? Ja via pb, maar juist die complimenten mogen toch ook openbaar geleverd worden? Juist dát is toch een motivatie om door te gaan met het leveren van zulke mooie plaatjes?
ja ITP vind ik dus wat anders, ITP zijn geen werk of wedstrijdfoto's

Edit: HAW topics waar 6 pagina's over wel/geen cap gebruik wordt geleverd, wel/niet te groot voor je shetlander, ja, dat hangt ook mijn keel uit