Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nagini schreef:Hier was ik laatst ook aan het denken, maar dan andersom.
Waarom verwijdert bokt de niet actieve accounts? Bijv. die wat al 1 jaar ofzo niet hebben ingelogd. Kun je net zoals bij andere fora nog gauw een mailtje sturen van 'nog zoveel dagen en dan word je account verwijderd'. Leek me wel handig, scheelt users, stelt namen weer beschikbaar.
Maar misschien hebben we dan minder leden en staat het niet zo mooi.
Nagini schreef:Maar misschien hebben we dan minder leden en staat het niet zo mooi.
Nagini schreef:Hier was ik laatst ook aan het denken, maar dan andersom.
Waarom verwijdert bokt de niet actieve accounts? Bijv. die wat al 1 jaar ofzo niet hebben ingelogd. Kun je net zoals bij andere fora nog gauw een mailtje sturen van 'nog zoveel dagen en dan word je account verwijderd'. Leek me wel handig, scheelt users, stelt namen weer beschikbaar.
BrittKitt schreef:Er zijn ook een hoop meelezers die nooit posten, vandaar dat ze die niet verwijderen.
Hier zijn al zooo veel topics over geweest! Gebruik de zoekfunctie eens, daar staat álles in
BrittKitt schreef:Ja en hoeveel mensen hebben aangevinkt dat ze altijd offline blijven staan? Dat zijn er een hele hoop, dus daar kan je niks mee.
BrittKitt schreef:Ja en hoeveel mensen hebben aangevinkt dat ze altijd offline blijven staan? Dat zijn er een hele hoop, dus daar kan je niks mee.
marin16 schreef:Nagini schreef:Hier was ik laatst ook aan het denken, maar dan andersom.
Het zou wel handig zijn, dan kan ik eindelijk mijn naam in een "normalere" naam veranderen
Raveltje schreef:Op menig forum kun je, je gewoon uitschrijven en dan blijven je berichten staan.. Dan wel wordt je forum naam gewoon gast.. Denk dat het hier ook wel mogelijk is, maar ze willen natuurlijk een groot forum blijven met zoveel geregistreerden.. En als de vele accounts gewist gaan worden die niet meer in gebruik zijn, dan verliezen ze in aantallen geregistreerden..
BrittKitt schreef:Op hyves heb je geen topics, met discussies die je terug kan lezen van jaren geleden, maar die soms nog wel heel zinnig en nuttig zijn
pharagirlke schreef:BrittKitt schreef:Op hyves heb je geen topics, met discussies die je terug kan lezen van jaren geleden, maar die soms nog wel heel zinnig en nuttig zijn
van járen geleden heb je ze hier ook niet meerdie zitten niet meer "in het bestand"
Het geheugen houd ook een keer op...Dan word het oudste gewoon verwijderd.
maline schreef:Ik vind het ook heel vreemd dat het niet kan. Als je ziet hoeveel persoonlijke informatie over bokt verspreid staat is het toch niet bepaald handig als dat er voor altijd op blijft staan!