Vind het altijd leuk om het BBB te lezen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
milou123 schreef:Ik vind de wijzeging van de regels bij HAW alleen niet zo best..
Citaat:9. Je gaat voor altijd naar een onbewoond eiland. Welke drie dingen neem je mee en waarom?
Normaal zou ik zeggen ‘mijn paard’, maar gezien ik denk dat de eigenaresse van Vajnic het niet op prijs stel als ik hem meesleur, zal ik het laten.
1) Computer, om in contact te blijven met mijn vrienden, mijn muziek te kunnen blijven luisteren en kur te kunnen blijven maken. Uiteraard heb ik een doodnormale internetkaart enzo Tevens voor fotoverwerking.
Maartje1990 schreef:Citaat:9. Je gaat voor altijd naar een onbewoond eiland. Welke drie dingen neem je mee en waarom?
Normaal zou ik zeggen ‘mijn paard’, maar gezien ik denk dat de eigenaresse van Vajnic het niet op prijs stel als ik hem meesleur, zal ik het laten.
1) Computer, om in contact te blijven met mijn vrienden, mijn muziek te kunnen blijven luisteren en kur te kunnen blijven maken. Uiteraard heb ik een doodnormale internetkaart enzo Tevens voor fotoverwerking.
hier schoot ik mij toch spontaan in de lachik betwijfel namelijk ten zeerste of er überhaupt wel elektriciteit is op een onbewoond eiland... persoonlijk zou ik gaan voor een berg flessen en stapels papier... kun je die in de zee gooien kun je ook mooi contact houden