Het bewerkings-aanvraag topic op CB.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mireille

Re: Het bewerkings-aanvraag topic op CB.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:04

Ah mijn excusses, die laatste update was nog niet aan mij door gegeven. Lachen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:06

Jammer dat dit eruit is gekomen Mireille. Mij zul je er iig niet meer zien. Of ik moet me heel erg vervelen.

*houdt slag om de arm* Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:14

Inderdaad erg jammer... Scheve mond

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:18

Als de nieuwe regels en richtlijnen door iedereen in acht genomen worden, en wij het bij houden Tong uitsteken om daar anders te gaan modden, moet er veel kunnen verbeteren.

Geef het eerst een kans. Lachen Mocht het niet werken, komen we daar van zelf achter toch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:23

Daar heb je gelijk in! Lachen

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:24

hmm, nogsteeds aanvraag en resultaat, dat vind ik echt super vervelend..
Eerst was ik heel erg aktief in het foto bewerken, toen het opeens allemaal veranderde ben ik volledig gestopt, en velen met mij helaas..
Het was gewoon handig zoals het eerder was en echt iedereen die ik ken is het daarmee eens, gezellig kletsen en gewoon aanvragen en resultaten in één topic..

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:34

Ik wil de vóórstanders wel eens horen, van zoals het nu gaat .... ik ken ze niet.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:40

Uit de nieuwe regels:

Citaat:
- Veel korte mededelingen die niet nodig zijn worden geplaatst. ('ik ga er een maken voor pietje!' en 'bedankt hoor!')

Dat is dus wel handig/prettig als je schrijft dat je voor Pietje bezig bent. Soms neemt zo'n bewerking/ava wel een uur in beslag. Als je dan klaar bent en hem wil plaatsen blijkt er al eentje inmiddels te staan of twee. Is niet leuk. Ik plaats dan mijn creatie (die vaak mooier is door het lange werk) maar niet meer om mijn voorganger niet voor het hoofd te stoten.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:41

Jaimyliefje schreef:
hmm, nogsteeds aanvraag en resultaat, dat vind ik echt super vervelend..
Eerst was ik heel erg aktief in het foto bewerken, toen het opeens allemaal veranderde ben ik volledig gestopt, en velen met mij helaas..
Het was gewoon handig zoals het eerder was en echt iedereen die ik ken is het daarmee eens, gezellig kletsen en gewoon aanvragen en resultaten in één topic..

Gezellig kletsen hoort niet op CB Knipoog Als we al dat geklets er uit filteren, dan blijven alleen de dingen die er toe doen over. We gaan gewoon eens aankijken hoe dit gaat lopen. Beetje jammer om nu meteen te roepen dat het toch niks zal zijn. Probeer het gewoon eerst. Lachen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:45

Mireille schreef:
Beetje jammer om nu meteen te roepen dat het toch niks zal zijn. Probeer het gewoon eerst. Lachen

Er is in weze niets veranderd. De zooi staat nog steeds door elkaar. En mag je ook niet meer vermelden dan dat je een creatie mooi vindt? Sorry hoor maar is toch mijn hobby en stimuleert wel als er op het topic gecommuniceerd wordt hoe men je creatie vindt of tips heeft.

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 09:43

Ik ben het wel met iedereen hier eens, zie geen verschil. Het punt van de onoverzichtelijkheid is is dat alle foto's door elkaar staan. De overige berichten lees je toch overheen.

Het probleem is dus dat als je het topic doorzoekt naar een foto om te bewerken en je stuit op een leuke foto dat het dan enkel een aanvraag voor een avatar is en die aanvragen vaak niet een gewone bewerking willen. Zelfde voor de mensen die avatars willen maken, bladeren het topic door op zoek naar foto's waar ze wat mee kunnen en dan lezen ze verder en wil diegene geen avatar maar een bewerking.

Het aanvraag en resultaat paarden tekenen topic kan wel gewoon samen in 1 topic, en dat gaat hartstikke goed en is een heel leuk topic, je bladerd er makkelijk doorheen als je zoekt naar een foto om te tekenen, ziet meteen welke al getekent zijn of worden, mensen geven elkaar tips en tussendoor ook wat gezellig geklets.
Ik zie niet in waarom dat bij avatars en bewerkingen anders moet? Zoals hier al blijkt haken toch aardig wat mensen af doordat de topics zo onoverzichtelijk zijn wat betreft foto's en resultaten.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 21:58

Om eerlijk te zijn kom ik niet meer in de bewerkingstopic sinds de nieuwe verzameltopics zeg maar. Ik vond het af en toe wel grappig om iets te bewerken of een avatar te maken, maar ik kan er geen wijs meer uit Scheve mond

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 22:27

Amen iceprincess !

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-08 15:23

Idd ice princess ben helemaal met je eens.
Vind niet dat we er zo wat mee opgeschoten zijn.
Meer centrale topics ontstaan er dan toch niet? Er zijn er nu 2 voor de bewerkingen, en anders 1 voor de avatars en 1 voor de bewerkingen.. Kom je nog steeds op 2 uit? Snap het probleem niet helemaal..