Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nouks schreef:Ach, sommige mensen houden gewoon heel erg van zich druk maken over van alles en nog wat... Als niemand zich nog druk zou maken, zou het ook zo saai worden he
Nouks schreef:Evelien: gefeliciteerd!
En das je goed recht, vooral blijven opwinden
Eve_lien schreef:Nouks schreef:Ach, sommige mensen houden gewoon heel erg van zich druk maken over van alles en nog wat... Als niemand zich nog druk zou maken, zou het ook zo saai worden he
Dan zou ik me nog opwinden over het feit dat niemand anders zich ergens druk om maakt
LadyElmira schreef:Mijn schoonmoeder en mijn vriend gebruiken het woord beterder. Dat bestaat toch niet? Het is toch gewoon 'beter'? Klinkt ook erg ehm..gek.
Nouks schreef:Ja toch? IK zou mezelf in ieder geval verschrikkelijk saai vinden als ik me nergens meer over op kon winden
suusiejj schreef:Nou ik steek er een peuk bij op, het enige waar ik me wel druk om maak is dat we straks moeten stoppen met roken in café's en discotheken enz enz enz
suusiejj schreef:gefeliciteerd evelien.. morgen feesten toch?weer iets om je niet druk om te maken we komen er wel uit met z'n allen hoor
LadyElmira schreef:Mijn schoonmoeder en mijn vriend gebruiken het woord beterder. Dat bestaat toch niet? Het is toch gewoon 'beter'? Klinkt ook erg ehm..gek.
Chiqa schreef:Idd booooringDenk dat Bokt snel dood zal bloeden.
Mensen die zeggen "maak je niet druk" Maken zich zelf ondertussen ook al et druk....en snel kijken natuurlijk wat voor reactie dit uitlokt.
suusiejj schreef:ooh jah kan ik me ook ziek aan ergeren/irriteren (irriteren is geen woord is me ooit verteld)
zo hadden wij er 1 die zei ook :"beterder". en die zegt *probeert te spellen* :"makkelijkerder/moeilijkerder".. en als het even kan word het zelfs :"makkelijkerderHER".
Snap ik ook niet, kost toch ook extra energie en dan ook nog aan een woord wat niet eens bestaat
Chiqa schreef:Waar een mens zich wel niet druk om kan maken, gaan we toch gewoon niet meer de kroeg in of uit eten?
Ik heb een hele mooie grote asbak hoor![]()
(Grapje hoor)
Nouks schreef:Chiqa schreef:Idd booooringDenk dat Bokt snel dood zal bloeden.
Mensen die zeggen "maak je niet druk" Maken zich zelf ondertussen ook al et druk....en snel kijken natuurlijk wat voor reactie dit uitlokt.
Een goede vriend van me is altijd behoorlijk van het type "niet zo opwinden, laat maar, rustig aan, gewoon negeren, niet op ingaan"... Als ik me ergens over kan opwinden is het wel wanneer mensen op momenten dat ik me al druk loop te maken me gaan lopen vertellen dat dat niet nodig is
Ook zoiets
suusiejj schreef:en dan ook nog MOETEN stoppen met roken daar.. man wat maak ik me druk
Nouks schreef:Een goede vriend van me is altijd behoorlijk van het type "niet zo opwinden, laat maar, rustig aan, gewoon negeren, niet op ingaan"...
Eve_lien schreef:makkelijkerderHER ?
Hahaha. Die is mooi.
Nouks schreef:suusiejj schreef:ooh jah kan ik me ook ziek aan ergeren/irriteren (irriteren is geen woord is me ooit verteld)
zo hadden wij er 1 die zei ook :"beterder". en die zegt *probeert te spellen* :"makkelijkerder/moeilijkerder".. en als het even kan word het zelfs :"makkelijkerderHER".
Snap ik ook niet, kost toch ook extra energie en dan ook nog aan een woord wat niet eens bestaat
Daar kan ik me dus druk om maken, mensen die niet weten hoe ze ergeren en irriteren gebruiken...
Het is "je ergens aan ergeren" of "iets irriteert je". Dus in dit geval "daar kan ik me ook aan ergeren" of "dat irriteert mij ook".
Eve_lien schreef:suusiejj schreef:gefeliciteerd evelien.. morgen feesten toch?weer iets om je niet druk om te maken we komen er wel uit met z'n allen hoor
Jij hebt talent
Chiqa schreef:Ik vraag em altijd af hoe het komt dat mensen zo kunnen oordelen, (Onderdrukt een gaap) zullen ze dan echt altijd en alles ontlopen terwijl dr ondertussen hele hopen op hun hoofden worden gedeponeerd?
Bovendien vind ik het niet netjes als een kennis dat mij keer op keer zou zeggen.....Hola mogen we mss één keertje serieus genomen worden?
Eén keer maar?![]()