'Waar maak je je eigen druk om?'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

S_uus

Re: 'Waar maak je je eigen druk om?'

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:38

Nou ik steek er een peuk bij op, het enige waar ik me wel druk om maak is dat we straks moeten stoppen met roken in café's en discotheken enz enz enz Vork

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:39

Nouks schreef:
Ach, sommige mensen houden gewoon heel erg van zich druk maken over van alles en nog wat... Als niemand zich nog druk zou maken, zou het ook zo saai worden he Clown

Dan zou ik me nog opwinden over het feit dat niemand anders zich ergens druk om maakt Duivel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:39

Evelien: gefeliciteerd! Haha!

En das je goed recht, vooral blijven opwinden Knipoog

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:40

Mijn schoonmoeder en mijn vriend gebruiken het woord beterder. Dat bestaat toch niet? Het is toch gewoon 'beter'? Klinkt ook erg ehm..gek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:41

Wat klinkt 'opwinden' eigenlijk fout.... Geloof dat ik te veel in een bepaald topic zit Nagelbijten / Gniffelen
(Ben stiekem benieuwd hoe lang het gaat duren voor mijn uitspraken hier in dat topic worden geplaatst...)

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:42

Nouks schreef:
Evelien: gefeliciteerd! Haha!

En das je goed recht, vooral blijven opwinden Knipoog

Dankje. (:
Dan ga ik me eigen nu wel ff druk maken om t feit dat ik studeer op mn verjaardag ipv aan het feesten ben Vork

En wat betreft het opwinden.. ik was ook even in verwarring gebracht Clown

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:44

Eve_lien schreef:
Nouks schreef:
Ach, sommige mensen houden gewoon heel erg van zich druk maken over van alles en nog wat... Als niemand zich nog druk zou maken, zou het ook zo saai worden he Clown

Dan zou ik me nog opwinden over het feit dat niemand anders zich ergens druk om maakt Duivel

da's ook weer zo.. Sigaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:44

LadyElmira schreef:
Mijn schoonmoeder en mijn vriend gebruiken het woord beterder. Dat bestaat toch niet? Het is toch gewoon 'beter'? Klinkt ook erg ehm..gek.

Goed, beter best. Hier in Noord Holland is het nog veel ergerderder, dan zeggen ze "Ik kan het veul beterderder dan jou" Tong uitsteken

Nouks schreef:
Ja toch? IK zou mezelf in ieder geval verschrikkelijk saai vinden als ik me nergens meer over op kon winden

Idd booooring *LOL* Denk dat Bokt snel dood zal bloeden.
Mensen die zeggen "maak je niet druk" Maken zich zelf ondertussen ook al et druk....en snel kijken natuurlijk wat voor reactie dit uitlokt.

suusiejj schreef:
Nou ik steek er een peuk bij op, het enige waar ik me wel druk om maak is dat we straks moeten stoppen met roken in café's en discotheken enz enz enz

Waar een mens zich wel niet druk om kan maken, gaan we toch gewoon niet meer de kroeg in of uit eten?
Ik heb een hele mooie grote asbak hoor Haha!
(Grapje hoor Knipoog)

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:45

gefeliciteerd evelien.. morgen feesten toch? Tong uitsteken weer iets om je niet druk om te maken we komen er wel uit met z'n allen hoor Ach gut

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:46

suusiejj schreef:
gefeliciteerd evelien.. morgen feesten toch? Tong uitsteken weer iets om je niet druk om te maken we komen er wel uit met z'n allen hoor Ach gut

Jij hebt talent *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:47

Evelien je kan je beter druk maken om dat kadootje boven je hoofd, gefeliciteerd!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:48

LadyElmira schreef:

ooh jah kan ik me ook ziek aan ergeren/irriteren (irriteren is geen woord is me ooit verteld)
zo hadden wij er 1 die zei ook :"beterder". en die zegt *probeert te spellen* :"makkelijkerder/moeilijkerder".. en als het even kan word het zelfs :"makkelijkerderHER". Rolleyes

Snap ik ook niet, kost toch ook extra energie en dan ook nog aan een woord wat niet eens bestaat Rolleyes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:48

Chiqa schreef:
Mensen die zeggen "maak je niet druk" Maken zich zelf ondertussen ook al et druk....en snel kijken natuurlijk wat voor reactie dit uitlokt.

Een goede vriend van me is altijd behoorlijk van het type "niet zo opwinden, laat maar, rustig aan, gewoon negeren, niet op ingaan"... Als ik me ergens over kan opwinden is het wel wanneer mensen op momenten dat ik me al druk loop te maken me gaan lopen vertellen dat dat niet nodig is Haha!

Ook zoiets Haha!

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:49

makkelijkerderHER ?
Hahaha. Die is mooi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:49

suusiejj schreef:
ooh jah kan ik me ook ziek aan ergeren/irriteren (irriteren is geen woord is me ooit verteld)
zo hadden wij er 1 die zei ook :"beterder". en die zegt *probeert te spellen* :"makkelijkerder/moeilijkerder".. en als het even kan word het zelfs :"makkelijkerderHER". Rolleyes

Snap ik ook niet, kost toch ook extra energie en dan ook nog aan een woord wat niet eens bestaat Rolleyes

Daar kan ik me dus druk om maken, mensen die niet weten hoe ze ergeren en irriteren gebruiken... Clown

Het is "je ergens aan ergeren" of "iets irriteert je". Dus in dit geval "daar kan ik me ook aan ergeren" of "dat irriteert mij ook". Knipoog

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:50

Chiqa schreef:
Waar een mens zich wel niet druk om kan maken, gaan we toch gewoon niet meer de kroeg in of uit eten?
Ik heb een hele mooie grote asbak hoor Haha!
(Grapje hoor Knipoog)

ach precies.. waarom zouden we bespaart ook weer geld *kijkt liefkozend naar dr peuken* want in een café MOET je meestal ook nog perseé iets bestellen..
en dan ook nog MOETEN stoppen met roken daar.. man wat maak ik me druk Dromen

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:53

Nouks schreef:
Chiqa schreef:

Een goede vriend van me is altijd behoorlijk van het type "niet zo opwinden, laat maar, rustig aan, gewoon negeren, niet op ingaan"... Als ik me ergens over kan opwinden is het wel wanneer mensen op momenten dat ik me al druk loop te maken me gaan lopen vertellen dat dat niet nodig is Haha!

Ook zoiets Haha!

oh jah zeker!! doe maar rustig joh.. Ach kalm aan pak een sigaretje erbij
NEEEEEUHEEEEEEEEUJ!!!! Boos!
mensen weten mij ook nog veel pissiger te maken met dat soort actie's ROFL en ik geef eerder toe dan kun je beter rennen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:54

Waar ik me trouwens momenteel niet meer druk om maak: ik zat me onwijs te vervelen het afgelopen uur ofzo. Die verveling is door dit topic wel weer wat minder geworden Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:54

suusiejj schreef:
en dan ook nog MOETEN stoppen met roken daar.. man wat maak ik me druk

Ach je heb mensen die hun hele onderschriften en profielen dr mee volgooien, dán pas heb je
reden om te zeggen, wat maak jij je druk Duivel Huilen van het lachen

Nouks schreef:
Een goede vriend van me is altijd behoorlijk van het type "niet zo opwinden, laat maar, rustig aan, gewoon negeren, niet op ingaan"...

Ik vraag em altijd af hoe het komt dat mensen zo kunnen oordelen, (Onderdrukt een gaap) zullen ze dan echt altijd en alles ontlopen terwijl dr ondertussen hele hopen op hun hoofden worden gedeponeerd?
Bovendien vind ik het niet netjes als een kennis dat mij keer op keer zou zeggen.....Hola mogen we mss één keertje serieus genomen worden?
Eén keer maar? Haha! Haha!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:55

Eve_lien schreef:
makkelijkerderHER ?
Hahaha. Die is mooi.

nee Evelien , die is heel irritant Clown

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:55

Nouks schreef:
suusiejj schreef:

Daar kan ik me dus druk om maken, mensen die niet weten hoe ze ergeren en irriteren gebruiken... Clown

Het is "je ergens aan ergeren" of "iets irriteert je". Dus in dit geval "daar kan ik me ook aan ergeren" of "dat irriteert mij ook". Knipoog

Sorry, peukje doen? Dan maak je je niet meer druk volgens me pa Ach gut Haha!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:57

Eve_lien schreef:
suusiejj schreef:

Jij hebt talent *LOL*

Dank je Haha! Nu hoef jij je niet meer druk te maken Vork
Scheeld weer hoef ik me niet druk te maken, omdat ik iemand heb geholpen zodat diegene zich ook niet meer druk maakt zodat ik weer weet dat ik me ook niet druk hoef te maken om het feit dat iemand anders zich druk maakt.. zo heb ik het goed gezegd toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:57

Chiqa schreef:
Ik vraag em altijd af hoe het komt dat mensen zo kunnen oordelen, (Onderdrukt een gaap) zullen ze dan echt altijd en alles ontlopen terwijl dr ondertussen hele hopen op hun hoofden worden gedeponeerd?
Bovendien vind ik het niet netjes als een kennis dat mij keer op keer zou zeggen.....Hola mogen we mss één keertje serieus genomen worden?
Eén keer maar? Haha! Haha!

Tsja, voor hém werkt het. Maar ik heb daar denk ik een te groot verantwoordelijkheidsgevoel voor ofzo. Ik maak me niet zomaar druk en degene die ervoor zorgt dat ik me op loop te winden zal het weten ook Knipoog

Soms draaft 'ie er wel wat in door, maar dan zeg ik hem ook wel dat 'ie effe z'n bek moet houden omdat ik nu eenmaal niet zo relaxed ben als hij. Snapt hij best. Lachen

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:59

Nouk? Volgens mij he moet jij je nu ff heeeeeeeel druk gaan maken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 01:01

Ohja, sorry Nagelbijten / Gniffelen
Ik word weer helemaal opgefokt omdat jullie niet snel genoeg terug praten tegen mij hier in dit topic! Straks ga ik me vervelen en dan is het jullie schuld! Nagelbijten / Gniffelen

Zo goed? Clown