potverdikkie schreef:okay dank je wel, zal het niet meer doen.....
Daar moet je gewoon een beetje handig in worden potverdikkie. Ik verzin soms een 'nuttige' post om een topic te blijven volgen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
potverdikkie schreef:okay dank je wel, zal het niet meer doen.....
Maanling schreef:Daar moet je gewoon een beetje handig in worden potverdikkie. Ik verzin soms een 'nuttige' post om een topic te blijven volgen.
Nouks schreef:Liezel1 schreef:Maya, heb je toevallig ook een printscreen van als extra knopjes die jullie hebben?
Precies ja, dat doe ik ook! Creatief stippen
Liezel1 schreef:Dat was niet als creatief stipje bedoeld hoor... volgens mij wilde je iemand anders quoten...
Ik had nl al veel eerder in het topic gepost.
Nouks schreef:Heel soms bookmark ik wel, maar daarna vergeet ik er altijd naar terug te kijken. Kijk net weer eens naar mijn bookmarks, allemaal dingen waar ik nog eens naar had willen kijken maar wat ik helemaal vergeten ben
magda_90 schreef:Nouks, door jou print screen ben ik er achter gekomen dat alle getemde posts voor ons ook nog zichtaar zijn
*weer wat geleerd*
Liezel1 schreef:Maya, heb je toevallig ook een printscreen van alle extra knopjes die jullie hebben?
Chiqa schreef:magda_90 schreef:[***], door jou print screen ben ik er achter gekomen dat alle getemde posts voor ons ook nog zichtaar zijn
*weer wat geleerd*
Laat ik hopen van niet denk dat je het verkeerd heb gekregen of heb jij ook uitroeptekentjes in beeld?
Nouks schreef:Haha, stipjes zijn sinds ik denk al meer dan een jaar verboden, en daar mag dan ook op getemd worden
http://skitch.com/gebruikersnaam/c1xx/t ... od-bokt.nl
Abonneren: dan krijg je mail als er reactie is op een topic.
Bookmarken: dan komt het topic tussen je bookmarks te staan.
Nouks schreef:moonfish13: Ik ben geen mod, maar Magda heeft het toch over mijn screenhot... Op mijn screenshot zijn geen uitroeptekentjes te zien, dus ik snap überhaupt niet waarop Chiqa over uitroeptekentjes begint als er op mijn screenshot niet eens uitroeptekentjes te zien zijn.
Chiqa schreef:Ik had het hier over
http://i157.photobucket.com/albums/t68/ ... M/TEM1.jpg <<---daar zijn wel degelijk uitroeptekentjes te zien maar het leek net of Magda zei dat zij die ook zag ("weer wat geleerd zei ze nog") Maar volgens mij is dr een spraakverwarring ik snap nu wat je bedoeld Magda