Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
holly schreef:Is dat een tik ofzo, het commentaar geven op een ander (vaker negatief als positief)
Wat als ik nu niets wil zeggen over de manier van rijden? Moet ik dan mijn mondje houden?
Ik hou er namelijk niet van me te bemoeien met een ander.
Ik vind dat juist veel meer mensen zich zo zouden moeten gedragen, ipv dat juist aan te moedigen.
Is het al niet een probleem genoeg dat bokkers elkaar soms om bijna niets in de haren vliegen met al het commentaar?
Evelli schreef:mensen er is 1 subforum bijgekomen, namelijk springen itp
Al die andere subfora waren er al, alleen heeft het beheer ze duidelijk zichtbaar gemaakt onder HAW. En verder zijn alleen de regels wat strenger geworden. WEet neit waarom jullie je zo druk maken eigenlijk
RedPassion schreef:Steeds meer regels, steeds minder een leuk forum waar je een spontane mening kan geven.
Neonlight schreef:En, iets te verbeteren is er altijd.
Neonlight schreef:Let wel even op: de mensen die nu op HAW topics openen willen ook echt rijtechnisch commentaar. Willen ze andere reacties, mogen ze topics openen op ITP.![]()
Heb je geen commentaar en wil je toch aangeven dat je het netjes vind, kun je dit nog altijd via de pb doen.
En, iets te verbeteren is er altijd. Ook Anky heeft dingen die ze beter wil zien. De L-ruiter die nu perfect rijdt wil graag naar de M toe, maar rijdt ze voor de M wel perfect?![]()
In opbouwende kritiek geef je overigens ook aan wat je wel netjes vind.
Bettine schreef:Over het dikgedrukte:
Dat is iets wat volgens jullie door de TS in de beginpost moet worden aangegeven, waar ze naartoe aan het werken zijn. Iemand die L rijdt is niet per definitie al aan het trainen voor het M.
Plus als degene dat (door jullie verplicht) al in de openingspost heeft aangegeven, dan mogen wij het als reactiegevers niet meer herhalen natuurlijk, want dan wordt ons bericht ook gelijk verwijderd