bokt is te ''lief''!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nagini

Re: bokt is te ''lief''!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 19:45

natje93 schreef:
nOw iK wEet niet WaAr jUliE oVeR sEureN mAar iEdeReEn MaG tOg eEn tOpIc oPeNen.... aL dIe lIeFe sChetLanDeRs!!!

nee grapje Knipoog
Ik vind dat ze voor van dit nutteloze topic's echt nog strenger mogen optreden. Omdat het gewoon heel erg irritand is dat bijvoorbeeld het zoveelste topic over hoe lief is jou shetlander tegen komt Knipoog .
En ook bijvoorbeeld : "ik heb 16 arabiertjes het zijn natuurlijk allemaal hengsten en zijn heel wild" wat hebben julie voor paard?
Maar het komt zeker meer in de vakantie tegen omdat dan iedereen vrij is (behalve de werkende mensen... Clown )

Daar is JH nu eenmaal voor. Jij bent ook eens 11 geweest en toen vond jij dat ook retecool.
Je kan niet van iedereen verwachten dat ze zich gelijk volwassen gedragen.

_Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 22:26

Af en toe heb ik toch echt wel lol gehad hoor in zo'n topics.
Ik vind niet dat ze te streng zijn, bokt is nu al zo streng. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:46

Blingh schreef:
Npu vind Bokt anders vrij streng eigenlijk?

Het is strenger geworden. In de tijd dat er nog geen tem optie was
kon je nog wel eens een pittige discussie voeren, was minder te controleren.
Heel gedoe, dat is gewoon verleden tijd...
Ik kijk nog wel eens naar héle oude topics....Tóen was bokt pas lief, althans het beheer,
geen slotje en toch flink moderrollen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:52

Bokt te lief! Haha lachen Lachen

Soms zijn ze te lief. Vooral met bepaalde personen. Maar Bokt kan ook ontzettend irritant afzeikerig uit de hoek komen: 400 Bokkers die in een half uur tijd een TS stuk voor stuk precies hetzelfde vertellen. Ook weer zoiets.

Maar in feite vind ik wel dat je moet uitkijken met hoe je dingen brengt. Als je het niet in een mooi cadeaupapiertje met een dikke strik er omheen verpakt, heb je zo een OW te pakken. En dát mag van mij wel ietsje "losser". Wat Chiqa zegt: die "discussie" wat pittiger.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:58

Nouks schreef:
Als je het niet in een mooi cadeaupapiertje met een dikke strik er omheen verpakt, heb je zo een OW te pakken. En dát mag van mij wel ietsje "losser". Wat Chiqa zegt: die "discussie" wat pittiger.

Helaas....Noeks ben het met je eens maar ik moet morgen ook weer eens naar de winkel voor mooie strikken en glanzend kadopapier, mijne was op deze week Bloos Haha!
Jammer helaas....IK deel je mening, het is streng geworden, stenger en daar moet ik aan wennen.
Ook een geintje moet je mee uitkijken,
Ach leer dr wel van hoor. Alles op zijn tijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 01:04

Mijn cadeaupapier was van de week alweer even op... Maar ja, ik ben de laatste die gaat zitten mieren over een OW, ik weet waar 't aan ligt dat ik ze af en toe krijg zeg maar Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 01:11

Mss tóch mooiere strikjes kopen? Ik ga het gewoon proberen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 01:13

Hmmmm nah, doe jij maar, ik Bok lekker op de oude manier verder Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 01:16

Nou jij bent ook een mooie, ach ik ga wel braaf met mn knappe pakkie staan pronken hoor
alhoewel het dwars tegen mn haren instrijkt.....Ik heb op de toneelschool gezeten dus
heb nog wel wat leuke trukjes in huis...En dat is nog lang niet alles.
Ik ben heel lief, IRL....Echt waar Lachen Val best wel mee...
En jij Nouks, is bokt voor jou je spiegel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 01:19

Ik heb veel mooiere spiegels Clown

Neuh hoor, ik ken mezelf redelijk en ik denk ook dat ik IRL en op Bokt wel ongeveer op dezelfde manier uit de hoek kan komen... IRL nog iets feller misschien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 01:22

Waarom ik dit vroeg, heb wel eens gemeet met mensen die ik heb leren
op het WWW en wat me opviel was dat ze zich heel anders voordeden op
een forum dan IRL...gewoon een wereld vreemd persoon had ik voor me
zitten, helemaal niet zoals ik me voor had gesteld.
Mensen hebben dat van mij ook gezegt....Denken dat ik een problemen
kind ben, is helemaal niet zo...Zit al weer 9 jaar bij mn baas, nooit troubles...
Mn vrienden ken ik ook al vanaf puppie af aan....Zouden velen mss niet verwachten van me.
Alleen....Ga niet lopen draaien met me, kan ik niet zo goed tegen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 01:24

Haha ja... Ik kan er gewoon voornamelijk niet zo goed tegen als mensen zich niet aan afspraken houden, A zeggen maar B doen, zus zeggen maar zo denken, ga zo maar door. Dus sja, dat zal ik hier op Bokt laten merken, maar IRL net zo goed Knipoog

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 07:47

Ik vind bokt vanaf vandaag toch wel een beetje streng Clown. Ik heb een pb gehad op het HAW forum omdat ik er een vraag bijplaatste die toevallig geen rijtechnisch commentaar was maar wel degelijk veel met de combinatie te maken had. Oké, HAW ís voor rijtechnisch commentaar, maar daar hoef je als mod van mij niet meteen op in te hakken. Béétje overdreven.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 12:27

haha ik ben een beetje van mening verandert Clown
vooral toen ik bij haw keek en zo'n beetje alle topics worden gesloten omdat er iets niet/of juist wel instaat Tong uitsteken
bokt is dus wel streng, maar sommige dingen, kunnen wel wat strenger Knipoog

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 12:30

Nagini schreef:
natje93 schreef:
nOw iK wEet niet WaAr jUliE oVeR sEureN mAar iEdeReEn MaG tOg eEn tOpIc oPeNen.... aL dIe lIeFe sChetLanDeRs!!!

nee grapje Knipoog
Ik vind dat ze voor van dit nutteloze topic's echt nog strenger mogen optreden. Omdat het gewoon heel erg irritand is dat bijvoorbeeld het zoveelste topic over hoe lief is jou shetlander tegen komt Knipoog .
En ook bijvoorbeeld : "ik heb 16 arabiertjes het zijn natuurlijk allemaal hengsten en zijn heel wild" wat hebben julie voor paard?
Maar het komt zeker meer in de vakantie tegen omdat dan iedereen vrij is (behalve de werkende mensen... Clown )

Daar is JH nu eenmaal voor. Jij bent ook eens 11 geweest en toen vond jij dat ook retecool.
Je kan niet van iedereen verwachten dat ze zich gelijk volwassen gedragen.

Pardon? Huilen Clown Ik ben sinds april twaalf en vind deze topics super irritant. Bloos Haha!

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 12:31

Bokt lief? Tong uitsteken
heb net een OW gehad omdat ik het er niet zo mee eens was dat iemand de opmerking maakte 'je mag een paard best in zn bek rukken'
Ach, wel terecht, Maar ik vind wel dat ze je vlijmscherp in de gaten houden Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 12:33

Ik zit momenteel weer in een discussie waar het er niet bepaald zachthandig aan toe gaat... Hoezo, lief? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 20:58

Daphne__ schreef:
haha ik ben een beetje van mening verandert Clown
vooral toen ik bij haw keek en zo'n beetje alle topics worden gesloten omdat er iets niet/of juist wel instaat Tong uitsteken
bokt is dus wel streng, maar sommige dingen, kunnen wel wat strenger Knipoog

Of bedoel je juist minder streng Knipoog Viel mij ook op dat er onwijs veel topics waren gesloten,
echt tegen het vervelende aan.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 21:04

Anthea schreef:
SteffiiY schreef:
Ik vind bokt ook eerder te streng als te lief Clown

Ik wou net zeggen. ROFL
Ik kreeg een OW omdat ik iets over poep in mijn onderschrift had staan & Karl Noten in m'n profiel had staan. ROFL

???

nahjka t klopt wel ik erger me er soms ook aan dat mensen geen zoekfunctie gebruiken. dat vind ik onzintopics die daardoor komen. maar verder moet iedereen zelf weten wat ie post. als iedereen t onzin vind en t topic gewoon negeert verdwijnt ie vanzelf uit zicht Knipoog

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 22:29

Eerst zijn er teveel regels en vervolgens komt er een topic met het is te lief? Clown
Ik vind bokt prima zoals het is, lekker zo laten! OK dan!

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 15:53

Ik vind het prima zo.
Niks aan veranderen, iedereen heeft weleens een periode.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 18:49

tja, heb van sommige mods heet idee dat ze hun macht een beetje misbruiken, en slotje plaatsen om het slotjes plaatsen in veel gevallen...

Net zoals j veel betweterige bokkers hebt die met nep commentaar komen Tong uitsteken

Oprechte kritiek, of rechtvaardige slotjes zijn alleen maar goed natuurlijk Haha! Maar vindt dat er nu al vrij veel met slotj ' egstrooid' wordt bv.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 17:04

Nee, Bokt is juist te STRENG! Regels voor dit, regeltjes voor dat..... ppppppppfffffffffffff.......... BOKT VERZUIPT ZOWAT IN DE REGELS/REGELEMENTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vindt je het gek dat ik heel vaak ook op een ander paardenforum zit? (Welke? Zeg ik niet!)