Ik heb ook 65535 ongelezen berichten ... Had een hele tijd terug ook 255 ongelezen berichten, dat ging uiteindelijk weg ....Vind het wel erg irritant zo ...
Ik heb het ook hetzelfde. Ben er intussen wel aangewend..Als je een nieuw bericht hebt staat het er ook nog gewoon goed.
Mijn berichten staan sinds vandaag ook op dat aantal, ik moest eerst even goed kijken maar ben zo te zien niet de enige
Degenen die het hádden : hebben die het nog? De teller zou gisteravond gereset moeten zijn, bij mij is het iig weg
ahhh.. het ik ben super populair virus slaat weer toe...Ik ben blijkbaar niet zo populair... heb nul ongelezen berichten...
Maya schreef:Degenen die het hádden : hebben die het nog? De teller zou gisteravond gereset moeten zijn, bij mij is het iig weg Ik heb er nog steeds last van ...
bij mij is het uiteindelijk ook vanzelf weggegaan, denk ik, misschien heeft bart het opgelost maar dat weet ik niet.
Dan wacht ik maar gewoon af Het stoort ook niet echt hoor En dat ik populair ben, wist ik al hoor...daar heb ik die grote aantallen pb's niet voor nodig