maar merk eigenlijk dat er altijd over me heen gelezen wordt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sylvia schreef:Sorry, dat is de oude term nogUN's bestaan niet meer
Bij een lichte overtreding spreken we iemand aan in het topic zelf of door het sturen van een pb; als je die aanwijzingen opvolgt is er verder niets aan de hand. Vroeger was dat een UN, maar die term zorgde voor behoorlijk wat verwarring (zoals nu ook weer blijkt). Dus vandaar. Gewoon een pbtje dus, met 'modaanwijzingen'. Niks spannends
Bans krijg je vanaf je 2e OW: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Hoe_w ... precies.3F
arankapony schreef:Wat is een OW? Ik heb nog nooit ergens een ban gehad, ben braaf
Edit: Toen ik nog net op bokt zat had ik veel vragen, dat was eigenlijk ook wel nodig. Want ik had een vraag zoals dat mijn pony het halster niet om wil. Dus had ik meerdere topics op een dag. En wie moest ik anders zo snel om hulp vragen? Het advies van bokkers heeft wel geholpen
Sylvia schreef:Daar geldt hetzelfde voor als met OW's en "sturende" pb's: het hangt van de overtreding en van hoeveel tijd ertussen zit af. En of je positief opvalt. Als je bijvoorbeeld een jaar geleden een dagban hebt gekregen omdat je in 6 maanden tijd 2 keer een advertentie op EA verkeerd geplaatst hebt, hoeft dat niet te betekenen dat je geen mod meer kunt worden
marlies85 schreef:Ikzelf heb ooit een OW gehad..had over een MOD-opmerking heengelezen.Maar als je een MOD bent heb je volgens mij best wel een stevige voorbeeldfuntie
Elaine schreef:Heeft een mod wel eens een OW gehad tijden het modden?
Barmat schreef:Elaine schreef:Heeft een mod wel eens een OW gehad tijden het modden?
Ik kan me wel een gevalletje herinneren ja