Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
potverdikkie schreef:Dat vraag ik me af. Je stuurt een pm naar een mod, krijgt antwoord dat ze "ermee bezig zijn" vervolgens blijft het stil....
Dit is geen aanval naar de moderatoren, maar ik vraag me wel af of het eigenlijk wel zin heeft om de moeite te nemen om een pm te sturen.
Zolang het leuke pm's betreft krijg je wel antwoord, indien het wat lastiger wordt krijg je ook antwoord, maar helaas het antwoord van hierboven beschreven.
Ik neem toch aan dat een mod er ook is om bepaalde problemen mee te kunnen bespreken? Problemen die zich voortdoen hier op bokt.

Silence schreef:En dan scheer ik dus niet iedereen over één kam, maar wel een bepaalde mod.
Weet zo alleen niet welke.

Maar mensen belachelijk maken...nee!Citaat:Er worden inderdaad een paar topics ge-opend op Forumzaken, maar gezien het enorme aantal bokkers...valt die massale ontevredenheid wel mee

Citaat:het liefst gestaafd met voorbeelden
.
.
. Ik ben wel blij dat de bemiddelaars niet met het TeMsysteem hoeven te werken, absoluut
, maar ik denk dat een beetje begrip voor het feit dat de meeste teamleden ontzettend veel vrije tijd spenderen aan het oplossen van de problemen op Bokt best op z'n plaats is
.
.