Wat een onzin HAW

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Celiien

Re: Wat een onzin HAW

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 18:41

KiWiKo schreef:
pcies, loop je te blaaskaken dat je op M niveau rijd, en je plaatst dan foto's waar IK het zelfs beter zou doen, dan kan je hem krijgen joh Lachen waar je wil Lachen

Maar kleine meiden, die lekker aan het rondhobbelen zijn op hun uit elkaar op de voorhand vallende poownie, en gewoon lol hebben.......... kan ik alleen maar vrolijk van worden, en zie ik iets dat echt niet kan dan breng je dat voorzichtig, begrijpelijk een onderbouwd Lachen

iid
je ziet genoeg kleine kindjes, die móeten en zúllen hun paard 'aan de teugel'rondtrekken 'rijden'.
dan zie ik lieve kleine rondhobbelaars dan 'ik moet en zal'-kindjes
zolang ze het uit de ontspanning kunnen rondrijden vind ik het natuurlijk geen probleem, begrijp me niet verkeerd

Tyrzavm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 18:58

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd welk topic bedoelt wordt . En ik vind het indd ook nergens op slaan ,

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 18:59

Ik weet nog steeds niet wat voor topic dit is.

Maar ik ben het er wel mee eens, ik ben 15 en heb nog nooit aan de teugel gereden. Waarom niet ? Geen behoeft toe neem ik aan. Ik denk dat ik maar geen foto's op HAW plaats, bang om het commentaar. Ja.

minkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 18:59

KiWiKo schreef:
ik kan best een hoop commentaar hebben........ maar wel altijd aangepast aan het niveau van de ruiter Lachen

het zou wat zijn zeg als je een puppie moet beoordelen als een GP amazone......

helemaal mee eens.
dat ik vroeger op de manege lesde hobbelde ik ook leuk gewoon rond. totdat iemand commentaar gaf dat mijn verzorgpaard niet mooi aan de teugel liep.
kreeg helemaal een complex. dacht dat ik niet goed reed en ging toen dus mijn verzorgpaard naar beneden trekken. zodat ie "mooi" aan de teugel liep.

ik weet niet maar het lijkt af en toe wel een "mode" ding. er zijn mensen die zelf hun paard op een buitenrit aan de teugel willen hebben. nou voor mij is een buitenrit gewoon lekker ontspanning. in de bak gaan we wel aan het werk.

@ crossmonster, dit ging over het verkeerd geplaatste topic zeker.
ben het helemaal met je eens. als je geen commentaar op iemand wil geven waarvan haar paard niet aan de teugel loopt ga dan lekker weg. helemaal omdat het paard lekker onstpannen naar het niveau van het meisje liep.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-08 19:06

Het doet er niet toe welk topic dit was. Het was er een van vele, en dat maakt het zo erg.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 19:08

crossmonster schreef:
Het doet er niet toe welk topic dit was. Het was er een van vele, en dat maakt het zo erg.

weet je wat ik ook zo erg vind?
van die mensen, die ipv van te zeggen dit kan beter, misschien moet je dit proberen
zeggen;
en je moet dat doen
of
ik vind het helemaal niks dit dit dt is er fout

zeg het op een normale toon
niet zó Bloos

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 19:10

zo ook laatst een topic over een jonge fries, voor de derde keer ohz MAARRRR met een loshangende slof, de ONZIN die dan gezegd wordt is echt bizar Lachen Lachen

En ik kan je zeggen dat ik veel oudere paarden niet zo goed vind lopen als dit jonkie Lachen

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 19:11

Ja dat van die Fries heb ik ook gezien..

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 19:13

Op deze manier is het voor een boel Bokkers niet leuk meer om een topic te openen op HAW. Ik ben van de week ook bij een Bokker geweest om foto's te maken van haar 3-jarige onder het zadel, maar om dit soort reacties te voorkomen is er dus maar geen topic geopend. Wel jammer eigenlijk..

Dat van die fries was ook vreemd inderdaad. Of dan begint het weer als er een foto staat van een sportpaard dat bescherming om heeft in de wei.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-08 19:14

KiWiKo schreef:
zo ook laatst een topic over een jonge fries, voor de derde keer ohz MAARRRR met een loshangende slof, de ONZIN die dan gezegd wordt is echt bizar Lachen Lachen

En ik kan je zeggen dat ik veel oudere paarden niet zo goed vind lopen als dit jonkie Lachen

Helemaal mee eens.

Mensen beginnen meteen over vanalles en nog wat te zeiken.

Kijk als mensen een topic openen met
"ik wil geen commentaar op cap"
"ik wil geen commentaar op houding, want ik had -last van rug/-zadel zat niet lekker/-etcetc"

Daar krijg ik kokhalsneigingen van.

mandy13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 19:15

Ik heb net het topic gezien, ook dít is voor mij een reden geen foto's te plaatsen, je kan het bij sommige echt nooit goed doen. Verdrietig

Ík weet dat mijn paard goed over de rug loopt, ík weet dat ik er netjes op zit en ík weet dat het rijden eerlijk gaat, mijn instructrices weten dat ook, maar als ik dan op Bokt wat zou plaatsen, zou ik gelijk uit m'n droom geschopt worden en me gelijk minder fijn voelen omdat je door sommige alleen maar kei en kei en KEI hard de grond in geschopt wordt, wát voor foto's je ook plaatst.

@ crossmonster: het is me opgevallen dat je op het moment veel topics plaatst over de gezelligheid op bokt e.d. en weetje? ik geef je groot gelijk, want er zijn hele leuke en lieve bokkers, echt waar, maar als de helft niet mee werkt komt er helaas niks van te recht

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 19:15

KiWiKo schreef:

dat ook
dingen worden 10x achter elkaar gezegd,
vooral als het negatief is.
als je niks toe te voegen hebt,voeg dan ook niks toe

mandy13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 19:17

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 19:19

@ Mandy, ja dat zou ik ook willen.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 19:21

Nee, dat zou ik dan weer niet nodig vinden
ik vind het meer nodig, dat mensen leren om te gaan met andere mensengeen belediging ofzo maar...

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-08 19:23

Celiien schreef:
Nee, dat zou ik dan weer niet nodig vinden
ik vind het meer nodig, dat mensen leren om te gaan met andere mensengeen belediging ofzo maar...

Afgod

Precies, want dat is het probleem.

En idd ik heb nog een topic op FZ lopen, hierin roep ik mensen op om met meer respect te reageren.

Ik vind het gewoon steeds minder gezellig worden hier op bokt. En dat lijkt me niet de bedoeling van een paardenforum.

Wat mij betrefd mogen mensen die te vaak negatieve opmerkingen maken, negatief ononderbouwt commentaar . Of mensen die steeds weer hun mening proberen op te dringen, en hierdoor vaak getemt worden, veel sneller een Ban krijgen.

mandy13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 19:27

Ja natuurlijk wil dat óók, maar er wordt hier ook over een HAW topic gesproken, ik zou echt graag dat erbij willen. Lachen Geen idee hoe we dat reageer en respect probleem kunnen oplossen, weet niet of iedereen hier aan mee wil werken, niet iedereen ziet het ook het topic....

Cyn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 19:37

Beetje dom, waarschijnlijk is ze gewoon onervaren. Maar ik zie er ook geen logica in om daarover een topic te openen Clown (niet aanvallen bedoeld hoor).

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-08 19:43

Omdat Temmen op deze personen toch geen nut heeft. Er moet iets veranderen in het beleid.

En mensen moeten bewust worden van wat ze een ander aandoen met hun negatieve posts.

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 19:48

Ik ben het hier helemaal mee eens.. Zelf rijd ik ook niet aan de teugel, omdat ik springen & buitenrijden gewoon veel leuker vind!
Je ziet nu ook elke keer dat als ze een topic openen op HAW ze er meteen al dingen onder zetten die ze zelf al weten, omdat ze eigenlijk toch wel weten dat het dan weer een enorme discussie wordt. En als 1 persoon zegt dat een slofteugel onnodig is waarom moeten 20 anderen het er dan nog een keertje inwrijven?

Cyn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 19:50

Kan je het niet tegen een mod ofzo zeggen???

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 19:53

Hoooo, zo staat dat er helemaal niet in het topic .

Er stond, dat dat paard een rustdag had en dus niet aan de teugel gereden werd die dag, om zich op die manier in te dekken tegen negatief commentaar.
Dus er werd helemaal niet bedoeld door diegene dat er geen foto's geplaatst mochten worden zonder dat je paard aan de teugel loopt, maar dat ze zich aan het indekken was en dat ze dán maar beter geen foto's kon plaatsen.

Wel even goed opletten he, zo help je rare verhalen de wereld in.

maaikee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 19:55

sorry maar die persoon snap ik dus echt niet..
volgens mij spoor je dan niet of heb je zelf niet al te veel verstand Clown

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-08 19:55

Mensen moeten zich tegenwoordig wel indekken, want ze weten dat ze anders commentaar hierover krijgen. En trouwens, dit topic is algemeen, niet zozeer over een bepaald topic.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 19:56

Het klinkt weer erg negatief allemaal crossmonster. Je laat je plezier van bokt toch niet verpesten door een enkeling die dit soort dingen schrijft? Nogmaals, er is een ander paarden forum, waar het allemaal heel gezellig is en een negatief antwoord direkt verwijderd wordt of je wordt verbannen. Zeker als het overeen mod is. Ik zit toch ook heel veel op bokt en laat dit soort opmerkingen lekker gaan en denk...ach joh..liever dat jij het zegt dan iemand met z'n volle verstand.
Kijk in dit soort gevallen in zijn of haar profiel en jawel...geen foto's, geen leeftijd, geen informatie over wat dan ook.