Heb Respect voor elkaar !

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Poiuytrewq

Re: Heb Respect voor elkaar !

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:02

aerdenhout1 schreef:
Tja...ik vind het nog wel meevallen. De mods grijpen in de erge (groffe) gevallen direkt in en een lekker heftige discusie vind ik altijd wel spannend. Waar ik me dan meer aan erger is sommige nieuwe leden die van begin af aan al liegen. ( om maar niet te spreken over het taalgebruik)

Eens!

Maar je (in het algemeen hoor) ziet al gauw andermans bericht als aanvallend aan omdat het op een andere manier is geschreven. De één schrijft met 1000 smlies en als de ander weer niet
De ander schrijft kort maar krachtig en de ander maakt overal een verhaal van

(Ik ben meestal degene die overal een heel verhaal van maakt Huilen van het lachen)

Maar ik zie helaas ook heel veel berichten die ook gemeen bedoeld zijn er waar de rest meteen mee door dramt. dat moet echt eens ophouden, vooral op haw, want het is bijna niet leuk meer om foto's te posten!
Laatst bijgewerkt door Poiuytrewq op 04-05-08 17:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Jantine_

En ook ik doe mee!
Discussies vind ik ook 'leuk' en leerzaam, maar als iedereen alleen maar z'n eigen ding zegt en niet kijkt wat de 'tegenpositie' te vertellen, heeft het absoluut geen zin Dan krijg je alleen maar strijd en ruzies.

Giolli
Zeg maar Ber!

Ik vind discussies wel leuk. Kun je wat van leren, enzo. Maar ik vind het "onredelijk en aciociaal" dat mensen zoiets doen. En zo zijn er nog veel meer dingen. maar iniedergeval denk ik dat dit topic veel maar dan ook heeeeel veel mensen trekt. Samen maken we er een beter topic van. Nu zijn er nog maaar iets van 8 die meedoen. Maar dat worden er 18, dan 80 dan 800 en steeds meer. En vervolgends steekt dat andere mensen aan. En gaat het over heel bokt. Op naar Bokt deel 2 De goeiie!

daNiielle_

Nou ik doe ook maar mee, ben namenlijk altijd erg fel met mijn reacties. Maar zo ben ik eigenlijk altijd geweest, ik heb gewoon een duidelijke eigen mening..Alleen mijn manier van uiten kan verkeerd overkomen.
Dus eh, Danielle gaat ook maar eens vaker tot 10 tellen. Huilen van het lachen

Chikkie96; Ik wil me er helemaal niet mee bemoeien, maar jij bent altijd zó duidelijk aanwezig, dat je eigenlijk er bijna om vraagt dat ze boos/geirriteerd worden. Knipoog Maargoed, daar houd ik me maar verder buiten.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:03

Mee eens, net weer zo'n topic meegemaakt..

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:03

Citaat:
Chikkie96; Ik wil me er helemaal niet mee bemoeien, maar jij bent altijd zó duidelijk aanwezig, dat je eigenlijk er bijna om vraagt dat ze boos/geirriteerd worden. Maargoed, daar houd ik me maar verder buiten.

Oh alsjeblieft niet weer!

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:04

Gelukkig zit er een tem knop op bokt en hebben we al die moderators die belangeloos zoveel werk voor ons doen.
Ik ben trouwens blij dat ik er geen een ben! Mag ik ook lekker mijn ongezouten mening geven.
En JA ook ik heb al div. waarschuwingen gehad...ben ik nu ook een van die mensen die geen respect hebben voor een ander?
Nogmaals..ik vind het wel meevallen hoe de bokkers met elkaar om gaan.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 17:04

daNiielle_ schreef:
Nou ik doe ook maar mee, ben namenlijk altijd erg fel met mijn reacties. Maar zo ben ik eigenlijk altijd geweest, ik heb gewoon een duidelijke eigen mening..Alleen mijn manier van uiten kan verkeerd overkomen.
Dus eh, Danielle gaat ook maar eens vaker tot 10 tellen. Huilen van het lachen

Chikkie96; Ik wil me er helemaal niet mee bemoeien, maar jij bent altijd zó duidelijk aanwezig, dat je eigenlijk er bijna om vraagt dat ze boos/geirriteerd worden. Knipoog Maargoed, daar houd ik me maar verder buiten.

Nu doe jij zelf mee aan de persoonlijke aanvallen Knipoog

Houd in elk geval dit topic schoon, niemand gaat elkaar hier iets verwijten. Want als je hier reageerd laat je zien dat je instemt met "een beter bokt begint bij jezelf"

Marieke_K

crossmonster schreef:
Chikkie96 schreef:
Zoals in zo'n topic. Is een meisje overvallen, 30 E. gestolen met pinnen enzo
Njaa ze kreeg echt van alles naar haar hoofd geslingert dat het nep was en zo..

sja en weet je hoe dit komt??
Door al die irritante mensen die met leugens komen.

Er zijn een aantal bokkers die met de meest bizarre topics komen, om maar aandacht te krijgen. "Kijk mij ik ben zo zielig"

Door die bizarre , ongeloofwaardige topics, en de hoeveelheid van zulke mensen, worden de mensen die niet liegen, slechter geloofd.

Is toch te gek voor woorden.

Maar ja wat is een geloofwaardig topic? Sommige mensen kunnen echt hele aparte dingen meemaken (ik heb zo'n vriendin bijvoorbeeld, je kan het zo gek niet bedenken of het overkomt haar echt! Huilen van het lachen) Dus sommige mensen zijn echt zielig.. op een aparte manier Knipoog

Daarom vind ik: als je niets nuttigs te melden hebt in een topic, houd dan je snavel.

Anoniem

Het is te zot voor woorden.
Zoals idd het topic van het pinnen, het topic van het readen.
En steeds dezelfde personen.
En wat wordt er gedaan, niks nada noppes.
Voor een nieuwbericht zonder motivatie staat meteen een slotje.
Bepaalde personen die 1 woord scheef zeggen hebben direct een OW, maar andere kunnen honderde berichten zo vies steken...en dat levert met geluk 1 ow op.
Ik snap er echt helemaal niets meer van...echt niets.
Ik heb nooit wat tegen het mod team gehad...maar de laatste tijd gaan die gedachten echt veranderen...sorry

daNiielle_

Chikkie96 schreef:
Citaat:
Chikkie96; Ik wil me er helemaal niet mee bemoeien, maar jij bent altijd zó duidelijk aanwezig, dat je eigenlijk er bijna om vraagt dat ze boos/geirriteerd worden. Maargoed, daar houd ik me maar verder buiten.

Oh alsjeblieft niet weer!

Relax take it eaaaassyyy Muziek!

Musetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:05

Chikkie96 schreef:
Soms zit je ook echt gewoon na te denken of je wel hulp WILT vragen aan bokt. Omdat je gewoon als het ware"Bang"bentvoor botte reackties. en gezeik naar je hoofd.
Zooals mijn spelings fouten soms.. Mensen kunnen daarvan over de rooie gaan. Echt gewoon Eng soms..

Ik begrijp je helemaal daarin... Ik probeer mijn eigen topics ook zo goed mogelijk te formuleren dat er zo weinig mogelijk tegenargumenten kunnen ontstaan, want zelfs als je het niet bedoelt, krijg je dikwijls mensen tegen je. Ik merk op dat ik vaak zo "goed mogelijk" een topic wil starten dan. Erg jammer dat je daarin geen vrijheid meer kunt vinden.

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:06

runningkawa schreef:
Het is te zot voor woorden.
Zoals idd het topic van het pinnen, het topic van het readen.
En steeds dezelfde personen.
En wat wordt er gedaan, niks nada noppes.
Voor een nieuwbericht zonder motivatie staat meteen een slotje.
Bepaalde personen die 1 woord scheef zeggen hebben direct een OW, maar andere kunnen honderde berichten zo vies steken...en dat levert met geluk 1 ow op.
Ik snap er echt helemaal niets meer van...echt niets.
Ik heb nooit wat tegen het mod team gehad...maar de laatste tijd gaan die gedachten echt veranderen...sorry

Amen! U verwoordde mijn gedachten! Afgod

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 17:07

aerdenhout1 schreef:
Gelukkig zit er een tem knop op bokt en hebben we al die moderators die belangeloos zoveel werk voor ons doen.
Ik ben trouwens blij dat ik er geen een ben! Mag ik ook lekker mijn ongezouten mening geven.
En JA ook ik heb al div. waarschuwingen gehad...ben ik nu ook een van die mensen die geen respect hebben voor een ander?
Nogmaals..ik vind het wel meevallen hoe de bokkers met elkaar om gaan.

Ik vind jou niet onder die noemer vallen *hoewel je bij mijn Allison@work topic toch aardig gemeen was Boos!* Haha!

Maar mij gaat het om de mensen die ononderbouwt, koste wat kost hun gelijk willen krijgen.

Of mensen die geen respect hebben voor andermans interesses/geloof.

Ik irriteer me dood aan het welles-nietes spelletje in het topic van of je in een reading geloofd of niet.

Man wat maakt het uit , iedereen moet zelf bepalen waar ie in geloofd, waarom zou je onderuit willen halen wat iemand anders stellig geloofd. En andersom ook, waarom zou je iets waar je in geloofd zo bij iemand die het niet geloofd, onder de neus willen wrijven

Respect, behandel elkaar zoals je zelf behandeld wilt worden !
Laatst bijgewerkt door CM_ op 04-05-08 17:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:08

Musetta schreef:
Chikkie96 schreef:
Soms zit je ook echt gewoon na te denken of je wel hulp WILT vragen aan bokt. Omdat je gewoon als het ware"Bang"bentvoor botte reackties. en gezeik naar je hoofd.
Zooals mijn spelings fouten soms.. Mensen kunnen daarvan over de rooie gaan. Echt gewoon Eng soms..

Ik begrijp je helemaal daarin... Ik probeer mijn eigen topics ook zo goed mogelijk te formuleren dat er zo weinig mogelijk tegenargumenten kunnen ontstaan, want zelfs als je het niet bedoelt, krijg je dikwijls mensen tegen je. Ik merk op dat ik vaak zo "goed mogelijk" een topic wil starten dan. Erg jammer dat je daarin geen vrijheid meer kunt vinden.

Een hoop mensen doen ook niet hun best om andermans reacties positief te lezen.
Kattige reacties en mensen die dingen uitlokken meot je ook niet op in gaan...
Maar goed er zijn bokkers die dat wel doen en zo krijg je een rot topic dat vind ik jammer.

(edit)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:10

Eerst grepen de mods om het minste of geringste in. Toen werd er door een paar mensen topics over geopend of dat niet veranderen mocht.

Nu grijpen ze veel minder snel in en stuurt men vaak alleen maar wat bij en dan is het weer niet goed Verward

Ik denk trouwens dat b.v. vandaag veel mods vooral van het goede weer aan het genieten zijn Knipoog Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:10

@aerdenhout1 een ongezouten mening of vies onder de gordel trappen. Groot verschil.
Alleen maar trappen, of eens een keer op heel veel posten wat feller zijn...zit allemaal nogal verschil in. Jij bent als ik zo zie eens in de heel veel posten een keer wat feller.
maar ik je nooit ordinair en het is ook niet zo dat al jou berichten feller zijn...maar eens een enkele

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:12

Hi hi...dit gaat dus ook weer een behoorlijk heftige discusie worden. Kijk dat we het een beetje gezellig moeten houden met elkaar, natuurlijk, maar als bokt je niet bevalt ( en ik weet het, het is kort door de bocht) dan ga je toch naar een ander forum??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:13

slimmerik schreef:
Eerst grepen de mods om het minste of geringste in. Toen werd er door een paar mensen topics over geopend of dat niet veranderen mocht.

Nu grijpen ze veel minder snel in en stuurt men vaak alleen maar wat bij en dan is het weer niet goed Verward

Ik denk trouwens dat b.v. vandaag veel mods vooral van het goede weer aan het genieten zijn Knipoog Haha!

mee eens
nu de guldenmiddenweg gaan zoeken Ja
En goed inlezen waar de bron ven ergernis zit...en net alleen maar diegene pakken die zich tig berichten heeft ingehouden en dan eens fel wordt omdat er steeds niets gedaan werd en het daardoor te hoog opliep.
Want dat is wat je nu ziet

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:14

Ik vind het wel een beetje eng om hier te posten aangezien ik 1 van ''de onruststokers'' ben volgens mij. Of in ieder geval; zo wordt ik wel door menig bokker gezien blijkt de laatste tijd. Ik wil helemaal niet zo zijn en zo bén ik ook helemaal niet, alles wat ik zeg bedoel ik goed maar zo komt het niet over en ik denk dat dát het punt is waar het altijd mis gaat. Je kunt via een computer geen gezichtsuitdrukkingen laten zien of laten horen waar jij de nadruk op legt, de lezer bepaald hoe hij het leest en daar wordt de poster de dupe van. Ik zou ook graag een beter bokt zien, maar dat zit er niet in heb ik de afgelopen maanden gemerkt: ik doe keihard mijn best om alles fatsoenlijk en met respect te brengen maar het gaat alsnog mis, dan ligt de oorzaak toch niet meer bij mij?

Laat even duidelijk zijn dat ik dit niet zeg om alles goed te praten want ik heb gewoon dingen verkeerd gedaan en nu moet ik maar op de blaren zitten vrees ik, ik neem nu alleen mijzelf als voorbeeld om te laten zien dat het niet altijd alleen aan de 'onruststoker' ligt.

Ik wil me trouwens ook aansluiten bij Runningkawa; waarschuwingen worden voor de meest idiote redenen gegeven terwijl er ook mensen zijn die overal maar mee weg komen. Trek dan 1 dikke streep 'tot hier en niet verder' in plaats van meerdere dunne lijntjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:14

aerdenhout1, het gaat niet over niet bevallen van heel bokt.
het gaat over enkele topics van een groot geheel.
Maar die veranderen wel de sfeer...en dat is jammer.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:16

runningkawa schreef:
@aerdenhout1 een ongezouten mening of vies onder de gordel trappen. Groot verschil.
Alleen maar trappen, of eens een keer op heel veel posten wat feller zijn...zit allemaal nogal verschil in. Jij bent als ik zo zie eens in de heel veel posten een keer wat feller.
maar ik je nooit ordinair en het is ook niet zo dat al jou berichten feller zijn...maar eens een enkele

Dan zit ik denk ik op andere topics, of haak gewoon af als ze grof worden?
Ik ben natuurlijk ook al eens aangevallen, maar ik lach erom en gooi het naast me neer. Meestal zijn het nieuwe leden die nog niet lang op bokt zitten. Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik , met een eigen stal, misschien minder onder de indruk ben van dit soort mensen?

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:17

slimmerik schreef:

En groot gelijk hebben ze!

Wat mij stoort is dat er geen duidelijke grenzen zijn, de ene mod accepteert meer dan de ander (logisch, zijn het mensen voor) maar er zijn geen duidelijke grenzen waardoor sommige mensen blijven irriteren en andere met een zinnetje een ban krijgen voor een week. Dat is niet eerlijk en bovendien verstoren die relschoppers de sfeer.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:17

Redrumfox, jij bent idd redelijk opvallend Clown.
Een tip voor jou en alle andere fanatieke bokkers; word eens wat luchtiger. Niet alles hoeft zo zwaar opgevat te worden en zo zwaar bekeken te worden.

En tot 10 tellen is ook een goede oplossing zoals word vermeld Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:18

het zijn geen nieuwe leden....
En waarom moeten de fatsoenlijke mensen afhaken? Waarom worden de steeds onfansoenlijke dat niet geeist?
Dat is wat er nu idd regelmatig gebeurd...mensen die een topic gaan verlaten omdat het te belachelijk voor woorden is wat er gezegt word. Maar dat is toch de omgedraaide wereld?