Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
patsur schreef:Ik zou zeggen, lees de oude penny-patrouille topics eens door..!
Briljante tijd was dat
suleilitha schreef:http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=59&t=940072&p=36779714&hilit=#p36779714
Moet je dit lezen, ik bescheur me!!
moonfish13 schreef:mwahhh.... ik weet het niet, hoe nagel je iemand aan de schandpaal...
ik vind het persoonlijk een raar idee.
heel grappig, maak je een fout als jonger iemand ben je meteen vereeuwigd in een penny/reltopic verzamelforum, nou ik zou het niet echt grappig vinden...![]()
![]()
![]()
LauraMc schreef:Er was toch ook een penny genaamd Pokemon? Die wilde boullion aan haar paard voeren omdat hij ziek was geloof ik..
MisMartine schreef:LauraMc schreef:Er was toch ook een penny genaamd Pokemon? Die wilde boullion aan haar paard voeren omdat hij ziek was geloof ik..
grapje hoop ik toch
Yamcha schreef:Dat was idd tof.
En die vond dat bakstenen ook heel goed zijn voor een pony.
"t was trouwens groentesoep
En de pony woonde in een caravan
Pokemon schreef:zij zal denk ik niet gou ziek worden en als hij verkouden is neem ik een hoestdrankje mee van huis en voor de afwisseling kan hij ook groentensoep krijgen en oud brood.en bij de volkstuinen kan je wortelen en sla pakken , en aardappelen , en er staan daar ook veel hekken dan kunne we een wijtje af zetten bij het bos.en die pony die we willen nemen heeft al een halster aan dus kan hij ook lopend mee met ons diat is een verwwarloosde pony lijkt wel