Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Butterfly14 schreef:Ik snap best dat het anders is dan waar het de TS in eerste instantie over had. Dat gaat ook zeker te ver, absoluut. Maar ik vind dat je dus ook naar de andere kant moet kijken. Nu werd het gelijk helemáál afgekeurd en daar wilde ik even iets van zeggen.
Zoals ik dus al zei ga ik niet iedereen pbtjes sturen dat ik fotoshoots geef, maar als ik een mooi paard zie stuur ik daar wel een pb over. En dat is dan nágenoeg áltijd betaald. Niet de prijs van een normale shoot, maar wél betaald.
Ik denk inderdaad ook dat het een compliment voor het paard is en zo wordt het tot nu toe ook ervaren bij mij. Het is ook niet vreemd dat ze moeten betalen, je levert immers wel een dienst en ze krijgen er ook dingen voor terug. Aangezien je zelf ook graag dát paard wil fotograferen maak je er wel een léuker prijsje van. Mensen kunnen dan zelf aangeven of ze dat er wel of niet voor over hebben.
En over het algemeen zijn het toch (jong) volwassenen die het soort paarden hebben waar ik naar zoek (ik kijk immers op ITP en zelden op JITP), die snappen ook dat dingen nu eenmaal geld kosten.
Marjolein
Jildau schreef:Nouja ik vind dat wel raar overkomen. 'Mag ik een fotoshoot doen van jouw paard? Ik vind hem zo mooi! Owja je moet wel betalen.'
Jildau schreef:Nouja ik vind dat wel raar overkomen. 'Mag ik een fotoshoot doen van jouw paard? Ik vind hem zo mooi! Owja je moet wel betalen.'
faye schreef:Ik vind het knap onbeschoft. Als jij graag een portfolio wil hebben/maken, of een bepaald paard voor de lens, dan biedt je dat aan, gratis. Ik zou iemand echt keihard uitlachen, ik vind het namelijk nogal onprofessioneel en nooit voor een dergelijk iemand kiezen.
Nyckle schreef:Ik vind het ronduit onbeschoft...
Al ben ik wel benieuwd wíé die pm's verstuurd.
EsmeeF schreef:Het ging in de post van de TS niet om mij hoor, maar ik ontken niet dat ik wel eens een aanbieding heb gedaan, met korting dus..
Ik zal verder maar stoppen met het leveren van commentaar. De meningen zijn verdeeld, dat is overduidelijk.. Het is maar goed dat meningsverschillen blijven bestaan, dus hier zullen we het denk ik niet over eens worden
.