Herhalen in bokttopics.....Ergernis!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

minkie

Re: Herhalen in bokttopics.....Ergernis!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:19

ja daar zit wat in. tuurlijk is positief commentaar leuker en kun je daar geen genoeg van krijgen. maar ja schiet je daar rijtechnisch iets mee op?

ik vind het pas hypocriet om tegen iemand te zeggen dat ze een cap om moet maar de helft draagt hem zelf ook niet eens!!

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:19

Lauss schreef:
Dan is Bokt misschien niet het juiste forum voor jou Huilen van het lachen
Snap zoiezo niet waarom je je bezig houd met iets wat je irritant vind in je vrije tijd?

Het zou niet irritant moeten zijn.. Knipoog

_Margot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:20

kinuh schreef:
Ashley__ schreef:
@ kinuh: vind jij het leuk om 5 pagina's door te spitten en in bijna elke post hetzelfde commentaar te vinden? Zou je het leuk vinden als dat bij je eigen topic zo ging?

Nee, maar als je dat niet wil plaats je geen fotos, zo simpel is dat Knipoog

dan dwing je ze, omdat ze misschien nog niet zo goed rijden etc. Geen foto's te plaatsen, dus krijgen ze ook geen goed commentaar, waar ze wat aan hebben

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:21

kinuh schreef:
Ashley__ schreef:
@ kinuh: vind jij het leuk om 5 pagina's door te spitten en in bijna elke post hetzelfde commentaar te vinden? Zou je het leuk vinden als dat bij je eigen topic zo ging?

Nee, maar als je dat niet wil plaats je geen fotos, zo simpel is dat Knipoog

Mensen hier op bokt kunnen er wel aan denken. Als ze het topic een beetje doorkijken naar de reacties en zien al verschillende dingen herhaald worden, kunnen ze ook andere tips en advies geven Lachen

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:21

@ _margot_: Als je écht goed commentaar wilt plaats je geen foto's, dan ga je naar je instructrise, foto's blijven momentopnames!

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-08 17:21

@minkie, bijvoorbeeld ja!
Daarnaast zie ik noooooit in een topic voorbijkomen dat iemand ronduit eerlijk zegt dat hij het paard niet mooi vind; de ruiter bagger vind zitten etc etc
Ik denk dat een als er een wat minder oppervlakkige ractie wordt gegeven we er allemaal meer aan zouden hebben

_Margot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:22

Ja, maar je kunt wel tips krijgen ed. die bij de instructrise niet op komen, maar ik vind dat iedereen z'n foto's mag plaatsten, en natuurljk is er ook negatief commentaar, dat moeten ze accepteren, maar het hoeft er niet 100x te staan.

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:23

_Margot_ schreef:
Ja, maar je kunt wel tips krijgen ed. die bij de instructrise niet op komt, maar ik vind dat iedereen z'n foto's mag plaatsten, en natuurljk is er ook negatief commentaar, dat moeten ze accepteren, maar het hoeft er niet 100x te staan.

Ik heb niet gezegd dat iemand geen foto's mag plaatsen.
Er zijn heus wel meer mensen op stal die jou kunnen helpen behalve je instructrise Knipoog
En het is gewoon een risico wat je loopt als je op bokt foto's plaatst, en als je dat dus niet wilt moet je geen foto's plaatsen Lachen
Laatst bijgewerkt door _Christine op 28-04-08 17:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:24

Het hoeft niet, maar het mag wel Knipoog

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:24

Lauss schreef:
Het hoeft niet, maar het mag wel Knipoog

Er staat toch ook dat iedereen fotos mag plaatsen Knipoog

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:26

als jij met gympen rijd en zonder cap en je wilt daar geen commentaar op kan je beter je foto's niet plaatsen Lachen
Bokt is nou eenmaal zo dat mensen daar op reageren!

_Margot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:27

@kinuh
Ik snap precies wat je bedoeld hoor, je hebt wel gelijk.. Maar negatief commentaar geven, vindt ik eigenlijk wel goed, maar het moet niet zo zijn dat je dat 5 bladzijdes lang te horen krijgt, en het ging niet eens puur over de ruiter en het paard, maar over de voorzieningen enzo, dat vindt ik echt sneu Nagelbijten / Gniffelen

_Margot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:28

kinuh schreef:
als jij met gympen rijd en zonder cap en je wilt daar geen commentaar op kan je beter je foto's niet plaatsen Lachen

Ik begrijp het wel, ik vind ook dat je gelijk hebt! Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:28

_Margot_ schreef:
en natuurljk is er ook negatief commentaar, dat moeten ze accepteren, maar het hoeft er niet 100x te staan.

Daar was mijn reactie meer op bedoeld Haha!

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:29

_Margot_ schreef:
@kinuh
Ik snap precies wat je bedoeld hoor, je hebt wel gelijk.. Maar negatief commentaar geven, vindt ik eigenlijk wel goed, maar het moet niet zo zijn dat je dat 5 bladzijdes lang te horen krijgt, en het ging niet eens puur over de ruiter en het paard, maar over de voorzieningen enzo, dat vindt ik echt sneu Nagelbijten / Gniffelen

klopt ook wel, ik vind het ook een beetje kinderachtig om 5 pagina's over gympen en cap te zeuren, maar goed, die topics klik ik vaak meteen weg! Lachen

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:29

kinuh schreef:

Precies Ja

_Margot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:30

oke Tong uitsteken

ik vind het lastig om nog te reageren, ik snap jullie, maar ik snap ook mezelf, snappie Pling

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:31

Hier hetzelfde probleem Ja

_Christine

Ja hier ook wel Tong uitsteken

minkie

kinuh schreef:

tuurlijk is het logisch dat daar dan commentaar over wordt gegeven, maar moet dat dan 1000X?
als er al 10 keer hetzelfde is gezegt lijkt mij dat het dan wel is overgekomen.
dan hoef je toch niet meer te reageren in het topic als je toch niets nieuws hebt toe tevoegen.
of je zegt is ben het eens met die en die. zoiets is dan toch voldoende.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:32

er werd ook "gezeurd" over de slechte bodem en het gevaarlijk hindernis materiaal... maar alles werd weg gewuift
En van mij hoeft er over de cap ook niet herhaalt te worden...ze voelt het wellicht zelf een keer (hoop ik niet)
Maar de ongelijke bodem vind ik wel kwalijk en hindernissen vast in gaas ook...paard heeft geen keuze.
Maar alles werd af gedaan als onzin...en daarom had ik er niet gereageerd... kwam zeker niet veel lieff uit mijn toetsenbord dan Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:33

minkie schreef:
tuurlijk is het logisch dat daar dan commentaar over wordt gegeven, maar moet dat dan 1000X?
dan hoef je toch niet meer te reageren in het topic als je toch niets nieuws hebt toe tevoegen.

Maar als er 10x wordt gezegd dat je paard mooi is dan weet je dat toch ook wel zo langzamerhand? Waarom wordt er dan zo krampachtig gedaan bij het meedere keren vermelden van de minpunten?

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:34

Ik hoor idd ook niemand zeuren als er een topic wordt geopend met foto's van Banshee, Taco, Domini, Cleo of wie dan ook met 10 pagina's: Wat een gaaf paard Kwijl

minkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:38

Miss_Montana schreef:
minkie schreef:

Maar als er 10x wordt gezegd dat je paard mooi is dan weet je dat toch ook wel zo langzamerhand? Waarom wordt er dan zo krampachtig gedaan bij het meedere keren vermelden van de minpunten?

ja je hebt helemaal gelijk hoor! positief is altijd leuker als negatief. en teveel negatief komt over als "gezeur".
vind het ook lastig hoor. als ik een topic zou openen van mijn paard ga ik ook niet zeggen dat ik het wel eens weet dat het een leuk paard is! kom maar op met die positieve dingen!! Tong uitsteken

maar vaak ligt het er ook aan hoe de ts reageerd. dat topic van een fjord die veest te strak aan een elastiek werdt gereden kreeg ook 12 pg. ook omdat de ts overal tegenin ging.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:54

Idd, dat is het probleem. Als de TS laat merken dat ze er wat mee doet dan is het lang niet zoveel 'gezeur'. En dan eindigt zo'n topic vaak ook met nieuwe foto's waarop mensen heel enthousiast reageren op de vorderingen. Dat soort dingen vind ik erg leuk!