Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lauss schreef:Dan is Bokt misschien niet het juiste forum voor jou
Snap zoiezo niet waarom je je bezig houd met iets wat je irritant vind in je vrije tijd?
kinuh schreef:Ashley__ schreef:@ kinuh: vind jij het leuk om 5 pagina's door te spitten en in bijna elke post hetzelfde commentaar te vinden? Zou je het leuk vinden als dat bij je eigen topic zo ging?
Nee, maar als je dat niet wil plaats je geen fotos, zo simpel is dat
kinuh schreef:Ashley__ schreef:@ kinuh: vind jij het leuk om 5 pagina's door te spitten en in bijna elke post hetzelfde commentaar te vinden? Zou je het leuk vinden als dat bij je eigen topic zo ging?
Nee, maar als je dat niet wil plaats je geen fotos, zo simpel is dat
_Margot_ schreef:Ja, maar je kunt wel tips krijgen ed. die bij de instructrise niet op komt, maar ik vind dat iedereen z'n foto's mag plaatsten, en natuurljk is er ook negatief commentaar, dat moeten ze accepteren, maar het hoeft er niet 100x te staan.
Lauss schreef:Het hoeft niet, maar het mag wel
kinuh schreef:als jij met gympen rijd en zonder cap en je wilt daar geen commentaar op kan je beter je foto's niet plaatsen![]()
Bokt is nou eenmaal zo dat mensen daar op reageren!
_Margot_ schreef:en natuurljk is er ook negatief commentaar, dat moeten ze accepteren, maar het hoeft er niet 100x te staan.
_Margot_ schreef:@kinuh
Ik snap precies wat je bedoeld hoor, je hebt wel gelijk.. Maar negatief commentaar geven, vindt ik eigenlijk wel goed, maar het moet niet zo zijn dat je dat 5 bladzijdes lang te horen krijgt, en het ging niet eens puur over de ruiter en het paard, maar over de voorzieningen enzo, dat vindt ik echt sneu
kinuh schreef:als jij met gympen rijd en zonder cap en je wilt daar geen commentaar op kan je beter je foto's niet plaatsen![]()
minkie schreef:tuurlijk is het logisch dat daar dan commentaar over wordt gegeven, maar moet dat dan 1000X?
als er al 10 keer hetzelfde is gezegt lijkt mij dat het dan wel is overgekomen.
dan hoef je toch niet meer te reageren in het topic als je toch niets nieuws hebt toe tevoegen.
of je zegt is ben het eens met die en die. zoiets is dan toch voldoende.
Miss_Montana schreef:minkie schreef:tuurlijk is het logisch dat daar dan commentaar over wordt gegeven, maar moet dat dan 1000X?
als er al 10 keer hetzelfde is gezegt lijkt mij dat het dan wel is overgekomen.
dan hoef je toch niet meer te reageren in het topic als je toch niets nieuws hebt toe tevoegen.
of je zegt is ben het eens met die en die. zoiets is dan toch voldoende.
Maar als er 10x wordt gezegd dat je paard mooi is dan weet je dat toch ook wel zo langzamerhand? Waarom wordt er dan zo krampachtig gedaan bij het meedere keren vermelden van de minpunten?