Faelivrin schreef:Ik heb al eens een hele lange tem-antwoorden terug gekregen hoor, leken meer PB'sDus heel soms staat er wel een heel verhaal in.
Ik kan me zo voorstellen dat dat een episode van mij geweest is?

Sinds een tijdje kunnen we zien wie wel en geen reactie terug wil (in tegenstelling tot vroeger, toen konden jullie dat wel selecteren, maar wij konden het niet zien) en ik maak daar soms dankbaar gebruik van. Bijv. op een forum als Eenmaal-Andermaal staan altijd heel veel tems, en dan is het gewoon fijn om de standaard dingetjes snel af te kunnen handelen. Da's dan een kwestie van topics verplaatsen / op slot zetten en tem-meldingen wegklikken.
Als iemand graag een reactie terug wil dan wordt het meestal een (welgemeend) standaard bedankje met daarbij een korte uitleg wat ik met het topic of de specifieke post ga doen.
Ook als iemand 'onterecht' een tem-melding doet en geen reactie terug wil, dan kies ik er meestal wel voor om een berichtje terug te sturen. Dat voorkomt weer dat iemand blijft denken dat bijv. een bepaalde regel overtreden wordt en dat er over andere topics nog meer 'onterechte' meldingen komen. In zo'n geval vind ik het netter om even een berichtje terug te sturen met een korte uitleg waarom een bepaald iets niet tegen de regels is, dat is voor iedereen fijner.
Afijn, je ziet maar weer...... ik heb er ook hier weer een heel verhaal van gemaakt