russel schreef:Dus jij vind dat als ik zeg dat het dier met een valse knik gereden wordt en niet over de rug, de TS het daar helemaal niet mee eens is en er vervelende andere reakties komen, dat ik dat recht moet gaan zetten? Vind het nl nog steeds de verantwoording van de TS om eerlijke kritiek in ontvangst te nemen en dat wordt nl meestal niet gedaan. Daar begint de ellende.
Daarom sla ik dat topic ook altijd over, 95% van die paarden en pony's worden nl zo gereden en iedereen roept ooooo.., ik begin er niet aan.
Fijn voor jouw dat op jouw berichtje dan zo fijn is gereageerd. Maar ik lees talloze topics waar dat dus niet zo is. Bovendien heb ik geen zin om na 4 pagina's binnen te vallen en mijn mening te geven. HAW vind ik een beetje een penny topic. Voel mij niet geroepen.
Nee, ik bedoel juist dat je er wel wat van moet zeggen, op een positieve en onderbouwde manier, of TS ernaar luisterd is een ander verhaal. Maar om maar niets te zeggen alleen omdat je bang bent dat je negatieve reactie's krijgt is ook niet goed, dan weet de TS nooit dat ze fout bezig is.
Ik wil eigelijk een topiclink plaatsen als voorbeeld maar mag niet denk ik?
beeb schreef:Het grote nadeel van Bokt is dat het gros niet weet hoe ze fatsoenlijk aan een discussie mee moeten doen.
Er wordt getrapt, gescholden en men valt bokkers persoonlijk aan wanneer iemand de neus een andere richting op heeft staan.
En als het nu alleen jonge kinderen zijn, nee, de volwassen bokkers hier kunnen er wat van.
En dan dat eeuwige geTEM.
Ik vind het een zielige vertoning.
Bokt zou een stuk gezelliger zijn wanneer bokkers eens wat minder op een ander letten en eens wat minder trappen naar elkaar.
Dat is precies wat ik bedoel, de meesten zijn gewoon niet erg sociaal-vaardig. Maar dat is iets wat me irl ook erg opvalt onder paardenlui, de jalouzie, gebrek aan kennis en de onverdraagzaamheid tegenover elkaar, zal paardenmensen wel eigen zijn.