Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Denise schreef:Ja, voor de posts in de HK bijvoorbeeld.
Denise schreef:Ik denk dat dat een beetje te ingewikkeld is voor het systeem, double.
Die afschaffing gaat er denk ik ook niet komen, berichten zoeken is veel te handig. En wat meelezers betreft... best wel zielig dat ze je zo interessant vinden om je berichten te gaan controleren
Denise schreef:Ik denk dat dat een beetje te ingewikkeld is voor het systeem, double.
Die afschaffing gaat er denk ik ook niet komen, berichten zoeken is veel te handig. En wat meelezers betreft... best wel zielig dat ze je zo interessant vinden om je berichten te gaan controleren
crossmonster schreef:Ik vind het juist erg handig...
Als je iets van iemand koopt, lees ik eerst altijd zijn of haar berichten door.
Ook als ik een discussie met iemand heb kijk ik ff naar die berichten. Soms kom je er dan pas achter dat zoiemand heel erg jong is. Of gewoon overal zo raar reageerd.
Sja natuurlijk zijn er zielige personen die iemand stalken door de berichten telkens te lezen. Wat dat betrefd mag het wat mij betrefd ook wel strenger hier op bokt worden . Hiermee bedoel ik, pas na 200 berichten in HK topics of iets in die trand.
In HK topics staan dan ook meestal de persoonlijke dingen die je niet wil dat je stalker leest
double schreef:Denk dat er best uiteenlopende dingen zijn die bijvoorbeeld ingesteld zouden kunnen worden vandaar mijn vraag..
Hoor vaker mensen over 'meelezers' maar het viel me op dat daar niet echt een topic over te vinden was..
Oakland1990, wat jij bedoeld snap ik wel. Uit interesse meelezen is niet te onderscheiden, maar goed, als je dan toch die interesse hebt zou je mensen altijd nog een pb kunnen sturen..
Overigens is het nu niet zo dat ik dit topic open ter 'afschaffing' maar een gezonde discussie erover leek me niet vervelend..