De zoekfunctie "Zoek gebruiker's berichten"

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Denise

Re: De zoekfunctie "Zoek gebruiker's berichten"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:01

Ja, voor de posts in de HK bijvoorbeeld.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:03

ik zou t ook liever afgeschaft zien Knipoog maarja, sommige mensen hier hebben het nodig ,, juist om iemand na te lezen Ja

double

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-08 18:06

Denise schreef:
Ja, voor de posts in de HK bijvoorbeeld.

Jij begrijpt me Lachen haha, idd voor bijvoorbeeld Rijtechnisch / Kantine afluiten van berichtgeschiedenis en bijv. juist wel verkooptopics, zodat je kan kijken wat mensen verkocht hebben en of de kopers tevreden zijn.

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:13

Ik denk dat dat een beetje te ingewikkeld is voor het systeem, double.
Die afschaffing gaat er denk ik ook niet komen, berichten zoeken is veel te handig. En wat meelezers betreft... best wel zielig dat ze je zo interessant vinden om je berichten te gaan controleren Nagelbijten / Gniffelen

double

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-08 18:15

Denise schreef:
Die afschaffing gaat er denk ik ook niet komen, berichten zoeken is veel te handig. En wat meelezers betreft... best wel zielig dat ze je zo interessant vinden om je berichten te gaan controleren Nagelbijten / Gniffelen

Dat leek me dus idd ook al dat het te ingewikkeld zou worden.. En helemaal afschaffen is voor de Mod's misschien ook weer niet handig..
Maar goed, dat dikgedrukte is meer dan waar.. Knipoog Kennelijk vinden mensen elkaar érg interessant of wint de nieuwsgierigheid het..

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:20

Ik gebruik die functie zo af en toe eens om te kijken of er nog "algemeen nieuws" (in jouw situatie bv. Voice die een vordering maakt ofzo) is dat ik volg en dan mis, zonder dat ik de gebruiker moet pben of lastig moet vallen, zo weet je het ook. Bij mij is het meer gezonde interesse Ja ik ga niet echt alle mensen hun doen en laten nakijken Clown En hoe zie je dan dat iemand hier gebruik van maakt?
edit: typfouten
Laatst bijgewerkt door Oakland1990 op 09-04-08 18:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:23

Ik vind het wel handig. Wat al gezegd is, in een lang topic kan je dan even de posts van 1 iemand bekijken. En ik kijk ook altijd naar berichten van iemand waar ik iets van wil kopen. Niet afschaffen, wat mij betreft.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:30

Goed, maar zou t handig vinden om te kunnen zien WIE er je berichten heeft na gelezen en in je profiel is geweest Knipoog Is dat niet een mogelijkheid?

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:33

Denise schreef:

Zo moeilijk is het niet hoor, je kunt bij het beheer per forum instellen wie de berichten kunnen zien. Lachen
Maar ik vraag me dan wel af in hoeverre het mogelijk is om de 'gebruikersberichten' wel af te schaffen en de gewone zoekfunctie niet. Volgens mij loopt dat samen, dus dan kan je helemaal niet meer zoeken.

double

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-08 18:39

Denk dat er best uiteenlopende dingen zijn die bijvoorbeeld ingesteld zouden kunnen worden vandaar mijn vraag..
Hoor vaker mensen over 'meelezers' maar het viel me op dat daar niet echt een topic over te vinden was..

Oakland1990, wat jij bedoeld snap ik wel. Uit interesse meelezen is niet te onderscheiden, maar goed, als je dan toch die interesse hebt zou je mensen altijd nog een pb kunnen sturen.. Lachen

Overigens is het nu niet zo dat ik dit topic open ter 'afschaffing' maar een gezonde discussie erover leek me niet vervelend.. Lachen

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:43

Ik vind het juist erg handig...
Als je iets van iemand koopt, lees ik eerst altijd zijn of haar berichten door.

Ook als ik een discussie met iemand heb kijk ik ff naar die berichten. Soms kom je er dan pas achter dat zoiemand heel erg jong is. Of gewoon overal zo raar reageerd.

Sja natuurlijk zijn er zielige personen die iemand stalken door de berichten telkens te lezen. Wat dat betrefd mag het wat mij betrefd ook wel strenger hier op bokt worden . Hiermee bedoel ik, pas na 200 berichten in HK topics of iets in die trand.
In HK topics staan dan ook meestal de persoonlijke dingen die je niet wil dat je stalker leest Knipoog

double

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-08 18:46

Crossmonster: Dat laatste wat je zegt is bijv ook een optie, om het net wat meer in te perken.. Kantine/Huiskamertopics zijn vaak dingen waar 'stalkers/meelezers' in geïnteresseerd zijn..

Bedoel zelf gebruik ik het idd ook als ik iets wil kopen van iemand.. Dat je zeker weet dat hij/zij wel 'betrouwbaar' is..

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:51

crossmonster schreef:
Ik vind het juist erg handig...
Als je iets van iemand koopt, lees ik eerst altijd zijn of haar berichten door.

Ook als ik een discussie met iemand heb kijk ik ff naar die berichten. Soms kom je er dan pas achter dat zoiemand heel erg jong is. Of gewoon overal zo raar reageerd.

Sja natuurlijk zijn er zielige personen die iemand stalken door de berichten telkens te lezen. Wat dat betrefd mag het wat mij betrefd ook wel strenger hier op bokt worden . Hiermee bedoel ik, pas na 200 berichten in HK topics of iets in die trand.
In HK topics staan dan ook meestal de persoonlijke dingen die je niet wil dat je stalker leest Knipoog

Dat lijkt me een hele goede zet: die 25 berichten heb je veel te snel bij elkaar.
Behalve de HK zou ik dit ook graag voor LZP en het Jeugdhonk zien aangezien daar veel privézaken staan. Op de rijtechnische subfora staan dit soort dingen niet dus daarvoor lijkt het mij ook niet nodig.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:55

Precies redrum !

Dit heb ik al vaker voorgesteld, maar is volgensmij lastig in te stellen ofzo?

Offtopic : Jij stalkt mij niet meer ... ik heb weer nieuwe foto's geplaatst van mijn smileys *LOL*

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 19:01

double schreef:
Denk dat er best uiteenlopende dingen zijn die bijvoorbeeld ingesteld zouden kunnen worden vandaar mijn vraag..
Hoor vaker mensen over 'meelezers' maar het viel me op dat daar niet echt een topic over te vinden was..

Oakland1990, wat jij bedoeld snap ik wel. Uit interesse meelezen is niet te onderscheiden, maar goed, als je dan toch die interesse hebt zou je mensen altijd nog een pb kunnen sturen.. Lachen

Overigens is het nu niet zo dat ik dit topic open ter 'afschaffing' maar een gezonde discussie erover leek me niet vervelend.. Lachen

Ja een pbtje is snel verstuurd, maar er zijn ook mensen die niet zo vaak op bokt zitten, en als het dan al ergens vermeld staat weet je het op die manier ook. Ik ken wel een bokker die zo "gestalkt wordt" tegenwoordig, allesbehalve fijn maar die persoon gaat dan ook weer reageren op "de gestalkte". Ach gut Daaro mogen ze het voor mijn part wel weer afschaffen, of in je profiel een vinkje of je de functie wil of niet.