Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DubbelDun schreef:@nadita : is idd vervelend, maar daarom moet je ook nooit iets versturen zonder het geld ontvangen te hebben.
Spreek een termijn af waarbinnen het bijgeschreven moet zijn.
Oscar schreef:Dus jij vermeldt dan bewust geen vraagprijs, laat dan het liefst anderen een berichtje in het topic plaatsen met "mag ik de vraagprijs?" en daar wil je dan antwoord op geven in het topic?
Als dat zo is, dan zou ik zeggen: zet het even in je openingspost, dat scheelt voor iedereen een hoop werk
nadita schreef:DubbelDun schreef:@nadita : is idd vervelend, maar daarom moet je ook nooit iets versturen zonder het geld ontvangen te hebben.
Spreek een termijn af waarbinnen het bijgeschreven moet zijn.
Ik verstuur sowieso nooit iets voordat ik het geld ontvangen heb. Maar de tip om een termijn af te spreken waarbinnen het geld binnen moet zijn is wel handig. Nu wacht ik soms wel 2 weken, dan stuur ik eens een PB en dan hebben ze weer een smoes. Ik maak iig nooit een deal met iemand, als ik niet echt zeker ben dat ik het artikel wil hebben en het ook kan betalen.
magda_90 schreef:Oscar schreef:Dus jij vermeldt dan bewust geen vraagprijs, laat dan het liefst anderen een berichtje in het topic plaatsen met "mag ik de vraagprijs?" en daar wil je dan antwoord op geven in het topic?
Als dat zo is, dan zou ik zeggen: zet het even in je openingspost, dat scheelt voor iedereen een hoop werk
Ik geef altijd een vraagprijs erbij, maar ik doelde op een algemener iets.
Vaak zie je topics waar een modopmerking staat van oneliners weggehaald, vragen kunnen via pm gestuurd worden (weet die zin niet helemaal precies).
Kijk, als ik een dekje te koop hem staan voor 10tje en jij hebt intresse maar wel een vraag dan zouden volgense de mods die vraag via pm gestuurd moeten worden. Ik als verkoper vind dat iritant omdat je dan erg veel pm's krijgt.
Daarom heb ik liever dat jij die vraag in het topic schrijft zodat het voor ieder overzichtelijk is.
Ben ik nog duidelijk