LZP-ITP?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sky

Re: LZP-ITP?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 11:51

Heel erg leuk idee! Lachen

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 19:11

Van mij hoeft het niet terug, ik keek sowieso bijna nooit op FF...
Juist de 'leuke' vakantie, huis, tripje e.d. foto's waren er maar sporadisch.
Het waren voornamelijk "kijk eens hoe mooi ik ben" en van die vreselijk nutteloze foto's RK noemde al het my little pony drama Clown

Leuke foto's kan je imo ook in andere fora kwijt.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 19:27

Ik zal dolgraag een keer foto's van mijn tuin of huis showen oid,.. in mijn ogen kun je die nu nog nergens op bokt kwijt

Er kunnen dan toch ook regels gesteld worden dat ''my little pony drama's '' niet mogen oid? Blond

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 19:31

runningkawa schreef:
Bij BI mag je toch foto's plaatsen?

Bij LZP heb ik er persoonlijk geen behoefte aan.
Krijg je idd van dat flauwe FF gedoe weer Lachen

Inderdaad!
Van mij hoeft het ook niet, 9 van de 10 topics zal dan weer zeer nutteloos zijn. Of er moeten strenge regels komen, maar dan zal het wel meer werk voor de mods zijn.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 19:32

Ja ok... maar hoe gaat die regel precies vorm krijgen?
Wat voor post is nuttig en wat voor post niet Knipoog
Vakantie foto's en huis foto's vind ik ook leuk om naar te kijken... maar ik denk dat dat een zeer klein deel van LZP-ITP zal gaan beslaan...
Ik denk toch dat de lellebel foto's de overhand gaan krijgen ROFL
Als het echt afgebakend wordt tot vakantie,huis,tuin e.d. zou het van mij terug mogen... maar ik vraag me af of het dan wel goed gaat lopen Haha!

Mooie foto's van je tuin of huis met mooie belichting zou je zelfs in UK kwijt kunnen... gooi er twee zwart-wit foto's tussen, geef het de titel "stil leven huis" en niemand die er moeilijk over zou doen Clown

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 19:35

Aan de ene kant vind ik het wel goed idee, wel leuk om eens rond te kijken, 'naar de bokker achter de naam', ik merk ook aan mezelf dat ik daarvoor steedsvaker in profielen ga kijken.

Aan de andere kant is zo'n forum daar niet echt handig voor, omdat je daar niet iedereen treft die je interessant vind. Daarbij komt nog dat je in zoiets dus op zondag 100 keer krijgt 'Mir en ik, dronken in de disco' 'Mir en ik, dronken op de fiets', zomers ieders slaapkamer op Kreta of slaapzak in Frankrijk en 's winters inderdaad dingen van mensen die zich vervelen...

Ik vind het idee leuk, maar ik zou het graag op een of andere manier anders zien, ik zou alleen niet weten hoe.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 19:35

c_alsemgeest schreef:
Ja ok... maar hoe gaat die regel precies vorm krijgen?
Wat voor post is nuttig en wat voor post niet Knipoog
Vakantie foto's en huis foto's vind ik ook leuk om naar te kijken... maar ik denk dat dat een zeer klein deel van LZP-ITP zal gaan beslaan...
Ik denk toch dat de lellebel foto's de overhand gaan krijgen ROFL
Als het echt afgebakend wordt tot vakantie,huis,tuin e.d. zou het van mij terug mogen... maar ik vraag me af of het dan wel goed gaat lopen Haha!

Mooie foto's van je tuin of huis met mooie belichting zou je zelfs in UK kwijt kunnen... gooi er twee zwart-wit foto's tussen, geef het de titel "stil leven huis" en niemand die er moeilijk over zou doen :+

Daar heb ik ook al eens over nagedacht,... maarja... dan krijg je al gauw close-upjes enzo Clown
Overzicht/panaromafoto's worden dan als '' geen mooie compositie '' beoordeeld en verder krijg je dan echt geen reacties over je tuin maar toch echt meer fototechnisch Knipoog

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 19:36

Daar heb je gelijk in Knipoog

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 19:36

Cyntje schreef:
Ik zal dolgraag een keer foto's van mijn tuin of huis showen oid,.. in mijn ogen kun je die nu nog nergens op bokt kwijt

Er kunnen dan toch ook regels gesteld worden dat ''my little pony drama's '' niet mogen oid? Blond

In je profiel... Mensen die je interesant vinden ( Schijnheilig ) die kijken daar toch wel.

Zeker hiermee ben ik ban voor het HAW effect. 'waarom doe je niet zus?' 'Waarom doe je zo' en dat 6 pagina's lang...

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 19:40

tja,... profiel is toch anders Clown
Die wil ik graag kort en krachtig houden aangezien ik zelf ook niet van retelange profielen met 100.000 foto's hou Clown

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 19:47

Inderdaad zijn huis en tuin foto's ook erg leuk om naar te kijken of als je eens een dagje weg bent geweest of iets, maar ik denk dat er op Bokt veel vaker topics komen van: 'ik ben een model', 'stappen met vriendinnen' en dat soort doelloze topics Clown

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 19:51

Kunnen we dan geen forumgedeelte maken ála: ''Eigen huis & Tuin'' ofzo? Clown
En in de regelementen dat model ( kan prima op UK ) , stappen, MLPtopics verboden zijn??? Ja

In mijn ogen is het juist wel leuk om in plaats van rijtechnisch commentaar ook ''huis&tuincommentaar'' te krijgen!
Reacties als OHhhhhhhh wat mooi etc... zijn op het grootste gedeelte van bokt toch al niet meer toegestaan.
Ook op dergelijke topics kun je zinnig commentaar geven en daarbij vind ik het ook wel leuk om te zien hoe een andere bokker reilt en zeilt!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 19:52

Dat vind ik ook wel leuk om te zien ja, hoe de Bokkers verder leven Clown

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 20:25

Cyntje schreef:
Kunnen we dan geen forumgedeelte maken ála: ''Eigen huis & Tuin'' ofzo? Clown
En in de regelementen dat model ( kan prima op UK ) , stappen, MLPtopics verboden zijn??? Ja

In mijn ogen is het juist wel leuk om in plaats van rijtechnisch commentaar ook ''huis&tuincommentaar'' te krijgen!
Reacties als OHhhhhhhh wat mooi etc... zijn op het grootste gedeelte van bokt toch al niet meer toegestaan.
Ook op dergelijke topics kun je zinnig commentaar geven en daarbij vind ik het ook wel leuk om te zien hoe een andere bokker reilt en zeilt!

Kijk en dat vind ik dan ook weer een super idee Haha! Eigen huis & tuin Go jij! Go jij!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 20:27

Soms heb ik ook best goede ideeën Vork

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 20:28

Maar dan dus ook om dingen te showen die in je eigen huis en tuin gebeuren? Dus iets met kinderen ofzo, en als je wat nieuws hebt gekocht (truitje, rok)? Of alleen echt om je huis en tuin te laten zien?

@cyntje: en soms ook niet Tong uitsteken Knipoog

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 20:35

Nee geen truitjes en rokken Duivel

*ziet weer lellebel topics in korte rokjes besmeurd onder de make-up voor zich* Huilen van het lachen

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 20:37

Nee inderdaad.
Het moeten dan wel onderwerpen zijn waarover men een beetje kan oordelen.
Het showen van je boot, verbouwing van je huis, pimpen van je auto, het straten van je tuin etc etc...

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 20:39

Ja

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 20:43

je kan huis en tuin foto's toch ook gewoon in UK proppen en dan vragen wat men van de architectuur vind.. Das toch ook kunst?
Maar een huis en tuin forum lijkt mij ook leuk, als men daar foto's van in het profiel heeft reageer je toch veel minder snel ..

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:13

Dan krijg je fototechnisch commentaar. Als men iets ergens niet op zit te wachten wanneer je iets plaatst voor de leuk is het dat wel.
Dit is een soort ITP van het leven van Bokkers Haha!.

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:13

suus_ schreef:
Maar dan krijg je fototechnisch commentaar. Als men iets ergens niet op zit te wachten wanneer je iets plaatst voor de leuk zo iets praat is het dat wel.
Dit is een soort ITP van het leven van Bokkers Haha!.

Ehmm .. Wat bedoel je daarmee?

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:15

Op itp zit je toch ook niet te wachten op fototechnisch commentaar?
Veel mensen niet iig.

Zit foutje bij dus ik heb ff geëdit voordat je antwoordde.

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:25

Huisje, boompje, beestje.

Maar dan zit je weer met het beestje dat al ergens anders moet. Clown

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:29

Misschien niet als ie met het boompje of huisje op de foto staat?? Tong uitsteken