Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
runningkawa schreef:Bij BI mag je toch foto's plaatsen?
Bij LZP heb ik er persoonlijk geen behoefte aan.
Krijg je idd van dat flauwe FF gedoe weer
c_alsemgeest schreef:Ja ok... maar hoe gaat die regel precies vorm krijgen?
Wat voor post is nuttig en wat voor post niet
Vakantie foto's en huis foto's vind ik ook leuk om naar te kijken... maar ik denk dat dat een zeer klein deel van LZP-ITP zal gaan beslaan...
Ik denk toch dat de lellebel foto's de overhand gaan krijgen
Als het echt afgebakend wordt tot vakantie,huis,tuin e.d. zou het van mij terug mogen... maar ik vraag me af of het dan wel goed gaat lopen
Mooie foto's van je tuin of huis met mooie belichting zou je zelfs in UK kwijt kunnen... gooi er twee zwart-wit foto's tussen, geef het de titel "stil leven huis" en niemand die er moeilijk over zou doen :+
Cyntje schreef:Ik zal dolgraag een keer foto's van mijn tuin of huis showen oid,.. in mijn ogen kun je die nu nog nergens op bokt kwijt
Er kunnen dan toch ook regels gesteld worden dat ''my little pony drama's '' niet mogen oid?
Cyntje schreef:Kunnen we dan geen forumgedeelte maken ála: ''Eigen huis & Tuin'' ofzo?
En in de regelementen dat model ( kan prima op UK ) , stappen, MLPtopics verboden zijn???
In mijn ogen is het juist wel leuk om in plaats van rijtechnisch commentaar ook ''huis&tuincommentaar'' te krijgen!
Reacties als OHhhhhhhh wat mooi etc... zijn op het grootste gedeelte van bokt toch al niet meer toegestaan.
Ook op dergelijke topics kun je zinnig commentaar geven en daarbij vind ik het ook wel leuk om te zien hoe een andere bokker reilt en zeilt!
suus_ schreef:Maar dan krijg je fototechnisch commentaar. Als men iets ergens niet op zit te wachten wanneer je iets plaatst voor de leuk zo iets praat is het dat wel.
Dit is een soort ITP van het leven van Bokkers.