Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
katiavl schreef:Evelijn_ schreef:Ik probeerde ooit ook bok de nachtbokkers bij te komen, nou, probeer het maar niet. Ik werd er net zo hard weer weggepest, om het zo maar te zeggen.
Jullie hebben er toch op getemd hoop ik?
Biebz95 schreef:Ik zit ook niet in een HK topic..
Heb het eigenlijk ook nooit geprobeerd, maar ben bang dat ze een meisje van 12, zonder eigen pony, die bijna alleen maar op een manege rijd, niet echt serieus nemen..
Laten wij er anders een starten??
De.. Voor-Alle-Niet-Toegestane-Bokkers-In-Andere-HK-topic's ofzoiets
Biebz95 schreef:Ik zit ook niet in een HK topic..
Heb het eigenlijk ook nooit geprobeerd, maar ben bang dat ze een meisje van 12, zonder eigen pony, die bijna alleen maar op een manege rijd, niet echt serieus nemen..
Laten wij er anders een starten??
De.. Voor-Alle-Niet-Toegestane-Bokkers-In-Andere-HK-topic's ofzoiets
MieLo schreef:zit ook in 1 hk topic, maar die heb ik zelf aangemaakt(bokkers omg zaandam).
een andere heb ik ooit eens in gereageerd, en toen ik laatst reageerde wist niemand meer wie ik was
Cyntje schreef:Sommige HK's gaan mij soms ook te snel ( ongeacht dat ik een hoop uren op bokt doorbreng )
Als ik het idee heb dat ik niet kan bijlezen/meepraten ga ik ook niet in een HK verder
pansor schreef:
MarcoBorsato schreef:
Biebz95 schreef:Chiqa en Cyntje, ookal praten jullie al mee in topics, is dit misschien iets? (A)
[HK] Voor-Alle-Niet-Toegestane-Bokkers-In-Andere-HK-topic's
Chiqa schreef:katiavl schreef:
Jullie hebben er toch op getemd hoop ik?
Jij dus ook al Evelijn? Ik snap niet waarom het zo moeilijk moet ben een nachtmens dus leek me zo'n nachttopic wel leuk getemt heb ik niet was het me min voor eigenlijk![]()
Ik zit nu overigens wel in een HK topic en vermaak me daar prima
Citaat:Een nieuwkomer in het lang lopende topic?Neem je al ruime tijd deel aan een lang lopend topic en komt er een nieuw komer om de hoek kijken? Keep in mind: Bokt is voor iedereen. Houdt het gezellig, dan beleef je er zelf ook plezier aan.
lexxxi schreef:ik zit niet in een huiskamertopic
Chiqa schreef:Nou Faye idd....Heb net even in de huisregels zitten kijken maar wat ze doen mag eigenlijk niet eens
Citaat:Een nieuwkomer in het lang lopende topic?Neem je al ruime tijd deel aan een lang lopend topic en komt er een nieuw komer om de hoek kijken? Keep in mind: Bokt is voor iedereen. Houdt het gezellig, dan beleef je er zelf ook plezier aan.
Ach volgende keer doe ik het wel anders, kan dr niet rouwig om zijn eerlijk gezegt.
Maar goed wel jammer want ik ben een nachtmens en dan zijn dat soort HK topics wel heel leuk.