hier nog steeds niet... De afbeelding kan niet geopend worden of het is geen geldige afbeelding.:kan mijn album eens proberen,maar die vernaggelt je foto's zo vreselijk
nee lukt ook niet...wat vreemd dat de een wel foto's kan posten en de ander nietmijn album doet het ook niet..
Op welke server zitten de mensen waarbij het niet werkt?Zie je onderaan het scherm (arion of sleipnir).
Is er vandaag weer een probleem? Ik probeerde net een foto te posten maar toen ik naar het geplaatste bericht keek was hij weg. Toen ik weer op edit klikte stond er nog gewoon de code en de link ertussen...
Ook ik kan geen foto's posten.Bokt 'zegt' dat hij te groot is terwijl hij dat voorheen ook nooit was op dat formaat?
hier ook problemen met foto's vanaf hyves..voorheen ging dit prima dus ben benieuwd wat er aan de hand is.o.a. bij deze http://85.17.151.13/233900001-233950000 ... _qPRV.jpegOok had ik van de week ineens weer inlogproblemen...dacht dat dat al heel lang geleden was voor mij, aantal maanden denk ik.