Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
smeetjoew schreef:En tóch vind ik de huidige foto goed. Het is nu een rage om alle draffoto's te veranderen, maar vind deze foto goed. Het gaat om de draf en ik vind het paard lekker gedragen tonen. En tja, de kleine puntjes moet je maar op de koop toe nemen.
Denk dat je aan dit topic ook weer zo'n 15 pagina's kwijt bent en dat je dan nog geen steek verder bent, aangezien hier de meeste mensen geen ruk weten van hoe je correct rijdt, laat staan dat je aan de hand van een foto iemands paard volledig plat brandt en er ook nog een 'goede' uitpikt die uiteindelijk nog net zoveel 'fouten' bevat als de huidige foto.
Vraag een foto van Anky, Edward of Imke. Dan kom je veel verder dan dit geneuzel.
Amanda schreef:Moderatoropmerking:Even wat tips:
Voor je een foto plaatst kijk er eerst kritisch naar. Is je foto wazig? Dan is hij al niet geschikt voor de Wiki. Is de houding van de ruiter niet goed? Het paard achter de lood lijn? Komt het paard in verzet? Dan kun je zelf al bedenken dat de foto niet representatief genoeg voor de wiki zal zijn. De foto die je plaatst moet in ieder geval al een verbetering zijn op de foto die er al staat. Anders heeft het niet zoveel nut 'm hier te plaatsen![]()
Verder wel heel erg bedankt iedereen voor het meedenken!
zelito schreef:Ik weet niet of dit de foto is die jullie zoeken, maar hier is ie:
Ik zal kijken of ik misschien nog een foto heb.
Bettine schreef:Naar aanleiding van een HAW topic van mij kreeg ik een pb'tje over dit topic, dat ik een van mijn foto's wel kon aanbieden.
Dus bij deze