Sylvia schreef:Voor wat betreft inactieve leden: hou er rekening mee dat een account waarvan het mailadres gewijzigd wordt ook inactief staat.
Sylvia schreef:Bart heeft idd gezegt dat een hoog ledental goed is voor reclame-inkomsten, maar ik zie hem - ook in dat topic niet - nergens zeggen dat het puur commercieel is.
Dan spreek jou collega jou toch écht tegen staat duidelijk in dat het aantrekkelijk is voor reclame 
Citaat:

En dat heeft hij al eens toegeven ook, dat is aantrekkelijker voor adverteerders. .
Denk dat het ook niet om leden gaat die nog maar een paar weekjes lid zijn, maar eerder op lede die sinds 2001 niet meer in hebben gelogd, dus niet inactief zijn 
En dat kan je heel simpel zien.
Sylvia schreef:Ik zie wel verschillende mensen een opmerking maken over de hoeveelheid werk die het op zou (kunnen) leveren.
Hoe kom je daar toch bij, ben jij programmeur of systeembeheerder toevallig bij bokt, daar jij dr verstand van hebt?
Karl66 schreef:Oude accounts verwijderen is technisch niet zo ingewikkeld maar heeft praktisch wel een aantal haken en ogen.
.
ja en dát geloof ik graag, heb wel gemerkt dat er al een x aantal spam en rellaccounts zijn verwijderd zijn (Wat hebben die nog voor nut) alleen vraag ik me dan af waarom nemen ze daar niet een persoon voor aan die dit bij kan houden?
(Als er zoveel haken en ogen aan zitten) Of is dat het probleem niet?
(Puur interesse)