Heeft Bokt te veel of te weinig forums?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Te veel of te weinig forums?

Te weinig forums
7 (8%)
Te veel forums
25 (29%)
Precies genoeg
42 (48%)
Geen idee? Het maakt mij allemaal niet uit.
12 (13%)

Totaal aantal stemmen: 86

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 12:37

XoNo schreef:
Slowchat zou van mij absoluut van de baan mogen. Is sowiezo een verkeerd idee geweest om dat te starten. Oneliners zijn sowiezo verboden, staat in de regels, dacht ik.

SC is volgens mij gestart omdat er aardig wat mensen waren die aan het SC waren op KH. Niet leuk voor velen idd.
Maar in de regels op AM wordt nergens gerept over oneliners en of dit verboden zou zijn.

And I quote
Citaat:
Hints en tips:

[dingen]

Plaats geen reacties met alleen 'Oh wat leuk', 'Ja, ik ook' of berichten van die strekking. Dit soort 'METOO'-reacties voegt niets toe

[nog wat dingen]

Dit is dus iets anders dan een oneliner imo, komt ook bij dat het in hints en tips staat en daarmee geen verbod is.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 13:41

ik denk dat als je minder fora maakt, je meer mensen bij elkaar brengt. zo kom ik normaal gesproken in maar 4 of 5 fora van bokt.

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 20:09

ja ik kom ook niet in alle fora, weinig in western, medisch en links, maar er zijn vast ook mensen die juist daar wel veel komen. daarom is het lastig om 1 of meerdere te schrappen.

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 20:11

ik heb ook het idee dat die nieuws -fora weinig gebruikt worden, dus misschien een idee om die weg te halen en als je nieuws hebt gewoon in AM of PP ofzo te zetten.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 20:34

lovely kwam onlangs met het idee een lichtkrant te maken ipv het nieuws forum.
Laatst bijgewerkt door SuperPepeijn op 19-12-02 23:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 22:16

Ik vind het helemaal goed zo hoor! Lachen

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 23:27

Die nieuwsforums bekijk ik echt nooit evenals Links. Ik vind VMR wel erg groot moet ik zeggen, en het zou handig zijn als er duidelijker werd welke topics waar moeten, nu zie ik soms topics die daar helemaal niet thuishoren of die beter op een ander fora komen. En als we dan toch bezig zijn pas dan de regels voor ITP aan dat er niet hopen foto's worden geplaatst die opelkaar lijken in 438 verschillende topics.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 01:17

Citaat:
Dit soort 'METOO'-reacties voegen niets toe.

En de berichten in Slowchat wel Rom?

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 01:21

Vind het aantal wel goed zo. Een aantal forums kom ik weinig/niet omdat het mij niet zo interresseert, juist door het aantal verschillende forums kun je kiezen wat je wel en niet wilt lezen. (Veel) meer topics is denk ik niet nodig, dan ga je het te veel uitsplitsen denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 01:59

SuperPepeijn schreef:
lovely kwam onlangs met het idee een lichtkrant te maken ipv het nieuws forum.

Ja dat klopt, maar dat was meer bedoeld om snel iets kenbaar te maken. Bijvoorbeeld wanneer er opeens paardensport op tv is, dat je dat snel even kenbaar kunt maken. Nu gaat dat in een topic of via icq/msn/sms en dat is soms net te traag. Je kunt natuurlijk ook headlines voorbij laten komen, maar ik weet niet of dat leuk is, misschien is het wel irritant op denk duur??

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 11:26

XoNo schreef:
En de berichten in Slowchat wel Rom?

Nope, maar daar is het nu juist SC voor, zodat mensen zich niet in andere fora te veel van dat soort dingen voor de kiezen krijgen. Alhoewel SC en KH niet echt heel ver uit elkaar lopen imo.

Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 11:36

Hmmm KH moet je je toch meer gedragen, geen wanliners enzo... Ik vind SC leuker, alleen jammer dat de berichten daar niet meetellen... Boos!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 11:42

Dat vind ik terecht. Alhoewel dat statjes gebeuren me niet zoveel kan schelen. Ik zit hier omdat ik het leuk vind en niet omdat ik bovenaan in een statje wil staan Lachen

Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 15:55

Hmmm als je bedenkt dat mijn echte totaal over de 1000 is... Zal je misschien snappen dat ik graag wil dat die andere reacties er ook bij staan... Het gaat naar mijn mening toch echt om alle berichtjes die je hebt geplaatst, of ze nou bijzonder nuttig zijn of niet..
Ach als ze maar in de statjes voorkomen, vind ik het best...

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 17:32

Apple schreef:
Ik vind het wel prima zo, maar zou me niet zoveel uitmaken of er forums bijkwamen of weggingen.
Ik lees niet alles en kan dus op deze manier redelijk goed kiezen wat ik lezen wil (mits iedereen natuurlijk op de juiste plek zn bericht post Knipoog )

En hier ben ik het helemaal mee eens.
Ik lees wat ik leuk vind. Ik kom bv nooit op nieuws, slowchat, wedstrijden en rijtechnisch.
Toch mogen (moeten!) die forum's blijven. Anders moet ik die onderwerpen nog steeds lezen Bloos }>
Ik vind meer forum's altijd wel leuk. Sommige interesseren me en daar kijk/post ik dan veel. En andere die maken vmr en pp weer lichter met dingen die ik toch niet boeiend vind..
Minder hoeft van mij iig zeker niet. Meer mag maar hoeft ook niet

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 22:09

Ik vind dat het nieuwsforum niet voldoet aan de verwachtingen, dat neemt teveel plaats in en is niet boeiend. Het idee dat greetje en ik en nog wat anderen toen hadden was veel interessanter dan wat het nu geworden is, sorrie. En idd, de tijdelijke forums staan vaak te lang.

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 00:04

Franca schreef:
Ja, ik vind ook dat er teveel forums zijn. Ik merk gewoon dat ik op veel forums nooit kijk, want ik heb het al druk genoeg met andere forums. Enkele forums overlappen elkaar (vooral Algemeen/ Slowchat/ Kippenhok etc).

Precies!
Ik vind dat het er ook teveel zijn. Ik heb geen tijd om overal te kijken. Nou mis je wel eens dingen. Ach, dat is niet zo'n ramp, maar soms heb ik zoiets van: jeah right, waar gaat het over? Of hoor je opeens dat er iets is gebeurt, waar stond dat dan?
Dat vind ik niet echt handig. En idd overlappen dingen elkaar. Tja waar moet ik dit dat neerzetten????
Dat dingen te snel naar pagina 2 gaan, maakt me niet uit. Schijnbaar is dat niet interresant genoeg om op pagina 1 te blijven staan. Dat komt doordat bokt gewoon té leuk is Knipoog

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 10:27

Ik heb ook op teveel forums gestemd.
Naar nieuws, rijtechnisch en slowchat kijk ik nooit.
Vraag maar raak en paardenpraat (en paardenpraat lijkt weer een beetje op vraag maar raak) lijken best veel op elkaar.
Maar als je minder forums maakt denk ik dat topics heel snel naar pagina 2 verdwijnen...Vind het eigenlijk toch wel goed zo, ook om dezelfde reden als pinky_girl (hoef ik tenminste geen vragen te lezen over hoe de pony aan de teugel moet *LOL* )

Bobo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 10:42

Ik vind het ook teveel worden. Er komen ook steeds meer forums bij, dat staat dan bij tijdelijke forums. Maar soms staan die er zo lang Scheve mond Ook de slowchat mag van mij eigenlijk wel weg en had graag gewild dat het DVT weer in het kippenhok komt (niet vanwege het aantal posts) maar het DVT bestaat bijna weer een jaar en heeft al die tijd in het kippenhok gestaan. En ik vind dat geen slowchat maar daar is volgens mij al genoeg overgezegd. Het kippenhok moet absoluut blijven Lachen , rijtechnische wordt ook niet veel ingepost en ook daar komt ik nooit, en voor mij is dat forum ook overbodig. Verder vind ik dat er geen forum meer bij kan, het wordt wel ietsjes te veel!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 12:40

Rijtechnisch vind ik nou een van de essentiele onderdelen van bokt, het is uiteindelijk een paardenforum! DVT heeft er erg weinig mee te maken IMO, net als KH en SC, al hieven die voor mij niet weg.

Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 13:29

Ik vind idd RT een van de belangrijkste onderdelen van bokt. Slowchat is dat misschien niet, maar ik vind het er wel erg leuk, dus van mij mag die ook blijven.
Nieuws kijk ik eigenlijk nooit...

Thortana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 13:55

ik vindt het opzich wel prima zo, maar somige forums kunnen wel bij elkaar bijv sverslag van de dag en wedstrijden enz, want das toch ook een verslag

en wat leuk zou zijn is bv. een discussie gedeelte, maar dan wel over paarden

vvtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 16:05

Ik vindt eigenlijk dat slowchat wel een beetje zn bestaansrecht heeft bewezen, er wordt minder geslowchat op het kippenhok, en er worden minder 1 lijners geplaatst IMO.

Verder vindt ik het wel prettig dat alles uitgesmeerd is over veel fora, dat houdt het overzichtelijk. Ik lees een hoop niet, het bovenste "paardengedeelte" alleen als ik ergens op gewezen wordt door iemand. Ik gebruik op bokt als engiste forum dan ook de "active topics knop" niet.

Ik vindt het prima dat de aantallen niet meetellen op SC, kan me niet voorstellen dat iemand dat echt belangrijk vindt.

vinniefun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 17:23

Ik vind steeds beter mijn weg. Ieder z
n manier om er mee om te gaan; er zijn mogelijkheden genoeg. Wat ik wel fijn zou vinden is een standaard filter om bepaalde fora steeds te zien, oef of zit dat al in aboneer op onderwerp, zie ik net twee centimeter lager staan...