want er staat ook als je op dat knopje drukt dat je berichten krijgt via je mail... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
want er staat ook als je op dat knopje drukt dat je berichten krijgt via je mail...
schiet weer lekker op zo
Omdat ik op dat moment slechts een paar post gelezen heb kan ik nog geen zinnige reactie plaatsen omdati k vind dat ik daarvoor ook de andere berichten moet lezen... Ik heb de laatste keer een berichtje gekregen dat het niet mocht dus zal het niet meer doen.. Nu weet ik dus ook van de bookmark functie af dus ga ik daar eens naar kijken zodat ikdie functie kan gaan gebruiken!darkmoona schreef:ik stem voor
ik word zo gek van mensen die zich ergeren aan kleine spellingsfouten. (me ipv mijn)

Julia_ schreef:Nog nooit gezien dat bookmark dus sorry voor dit niet zo nuttige topic
RedPassion schreef:Ja, maar nu weet ik nog niet of je via bookmark ook naar het eerste ongelezen bericht kan springen...
RedPassion schreef:RedPassion schreef:Ja, maar nu weet ik nog niet of je via bookmark ook naar het eerste ongelezen bericht kan springen...
Nogmaals.
Kan dat, en zo niet; kan dat ingevoerd worden?