En toen sprong er weer een schreeuwende troel in mijn beeld.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Re: En toen sprong er weer een schreeuwende troel in mijn beeld.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 12:24

iefke schreef:
Ik ga het bespreken Lachen

Ik hou van je!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 12:25

Je hebt gelijk. Ik kijk altijd naar de reakties, als die er nog niet zijn, wacht ik even af. Zie ik dat het schrikfilmpjes zijn, open ik dus niet, want mijn bloeddruk schiet dan door mijn hoofd naar buiten en idd slapen wordt het dan niet die dag omdat het uuuuren duurt eer mijn lichaam weer hersteld is.

Ik vind dat er idd een waarschuwing bij enge schrikfilmpjes vereist is. Er zitten ook hele jonge kinderen op bokt en zo een schrikeffect kan bij jonge kinderen nog veel harder aankomen...idd waar is de lol als je toch niet kan zien hoe iemand reageert.

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 12:31

ik lees ook altijd eerst de reacties,
en als zet ik geluid een stuk zachter
vind aan deene kant wel grappig,
maar al je er slecht tegen kunt vind ik het niks,
je moet maar mensen hebben met een slecht hart,

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 12:31

Ik heb er zelf absoluut geen last van hoor, heb op dat moment de schrik er best inzitten maar ik blijf er niet in ofzo.
Maar toch denk ik dat het inderdaad beter is als ze verboden worden (hoewel het ook geen grote moeite is even drie reacties naar onderen te lezen, haha), inderdaad omdat dit bij hartpatiënten nogal wat schade aan kan richten.

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 12:35

Soms kun je uit de reacties niet opmaken of het wel of niet om een schrikfilmpje gaat. Zo ook bij die kleurtest gisteravond.
Voor de zekerheid wel mijn geluid uit gezet voor het geval het wel een schrikfilmpjes was.
Maar met reacties als "wat flauw" verwacht ik meer een gekke afbeelding ipv een cijfer bij zo'n test te zien. Maar nee, het was weer zo'n dom schrikding, grappig hoor .

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 12:36

IcePrincess schreef:
Maar met reacties als "wat flauw" verwacht ik meer een gekke afbeelding ipv een cijfer bij zo'n test te zien.

Dat is dus erg naïef tegenwoordig. Tong uitsteken

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 12:38

Ik hoop dat er wat aan gedaan kan worden, Ief! OK dan!

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 12:45

Jeetje zeg, ik wist niet dat er mensen zijn die zó ontregeld kunnen zijn van een schrik reactie. Ben zelf ook wel een snel-schrikker maar mijn lichaam herstelt zich vrijwel meteen weer.
Heb ook een hekel aan dit soort filmpjes aangezien ik altijd denk: zó dat heeft weer een beetje tijd in mijn leven gekost en waarvoor?

Ik vind dat hier veel mensen reageren die meteen gedurende langere tijd ontregeld zijn en stijf staan van de adrenaline. Omdat de filmpjes niet echt een toegevoegde waarde hebben vind ik ook dat bokt rekening moet houden met deze reacties en inderdaad hiervoor regels moet gaan opstellen.
Zulke links kunnen geinig zijn maar als er zoveel mensen zijn die er zo erg van schrikken dan moet er gewoon wat aan gedaan kunnen worden, klaar!

Vraagje voor de mensen die zo lang van slag zijn: heeft dat te maken met dat je lichaam niet snel genoeg adrenaline kan afvoeren ofzo? Ben je daar al eens op onderzocht? Hoe zit dat dan dat je zo lang van slag bent van 1 enkele schrikreactie? Lijkt me namelijk vréselijk om te hebben, dus pure interesse hoor!

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 12:55

Ik heb ook niet echt zo'n heftige reactie, gelukkig, maar ook ik vind die filmpjes echt totaal niks. Hopelijk worden ze afgeschaft, want dingen met dit soort gevolgen, zijn geen 'leuke' grapjes meer!

Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar wat Imago01 vroeg. Ja

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 13:19

Ik ben er op getest, en mijn lichaam blijft gewoon als ik geschrokken ben nog een hele tijd (veel) adrenaline aanmaken. Ik schrik ook heel snel het is gewoon een soort van overgevoelig orgaan.

Aan de andere kant, die kick die mensen van sporten kunnen hebben, die ontbreekt bij mij bijna compleet. Ik word er niet warm of koud van of er nou een doelpunt is gescored of niet... Ik wéét dat het goed is, maar ik geef er niet om. Paardrijden is voor mij ook gewoon pure ontspanning, omdat er daar geen rare dingen gebeuren, en je geen 'punten' haalt.

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 13:28

Wat mij betreft mag al die onzin (ook rare avaters en kleurentoestanden in het onderschrift) op Bokt verboden worden, volgens mij is YouTube daar perfect voor gezien alle ongein die daarop voorbij komt. Ik heb er zelf weinig last van, ik schrik mij een ongeluk en na 5 minuten ben ik het vergeten maar ik kan mij voorstellen dat het voor andere mensen hele vervelende gevolgen heeft.

Weet niet of ze nog weleens voorbij komen maar de teksten over moeders die worden doodgestoken, 10 tips om je leven liefdevoller te maken en andere sentimentele toestanden kan ik persoonlijk weer heel slecht tegen en daar raak ik dagenlang overstuur van. Wat mij betreft mogen die ook van Bokt af voor zover ze er nog zijn.

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 15:44

Ik ben ook een beetje klaar met die filmpjes. Links met te weinig info bekijk ik al niet zo snel meer, en meestal kijk ik naar de reacties als ik een flauw vermoeden heb.

Imago; ik kan gewoon erg slecht tegen schrikken. Ik kan bijvoorbeeld ook heel slecht tegen horrorfilms, maar wel weer tegen ziekenhuisseries.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 16:03

Zo langzamerhand zijn het ook steeds dezelfde die herhaald worden.
Die auto die over zo'n weg rijdt, dat spelletjes waarbij je van A naar B moet etc etc.

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 16:58

Ik vind sommige reacties hier een beetje overdreven hoor..
Oke als je er niet tegenkunt, lees dan eerst de reacties voordat je het filmpje gaat kijken.. Staan er reacties van: "Schrok me kapot", kijk dan gewoon niet, klaar..
Maar verbieden op Bokt, of erbij zetten schrikfilmpje.. Nee dan is de lol er af.. En verbieden vind ik helemaal overdreven..

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 16:59

Wat is er zo lollig aan dan NatassJa?

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:02

Tsja ik heb er een paar meegemaakt hoor waarbij ik dubbel lag van het lachen.. Ik zou niet weten waar iedereen zo moeilijk over doet, maar dat is mijn mening Lachen

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:05

NatassJa: een aantal bokkers legt duidelijk uit waarom ze er moeilijk over doen.
Het komt nu over alsof je dat niet hebt gelezen of alsof je dat niks uitmaakt.
Het is namelijk wel zo dat mensen met epilepsie een aanval er van kunnen krijgen enz.

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:07

I know.. Mijn moeder heeft zelf ook epilepsie.. Daarom zeg ik ook, kijk dan eerst naar de reacties voordat je het filmpje opent..

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:08

Dat kan niet altijd.
Als er geen reacties zijn, moet je het maar niet kijken?
Mensen hebben gevoelens, mensen zijn nieuwsgierig.
Er zijn bokkers die de titels, de linken zo camoufleren dat het niet opvalt dat het een schrikfilmpje is.
Laat er dan een vaste TAG voor komen, zodat de mensen die het niet 123 doorhebben, ook gewaarschuwd zijn.

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:11

Je kan toch gewoon de reacties bekijken, en anders niet kijken, meestal voel je toch wel aan om wat voor filmpje het gaat. Moet tegenwoordig álles verboden worden op bokt? Nagelbijten / Gniffelen

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:13

sja ik vind ze ook niet zo erg dat ze verboden zouden moeten worden, als je van jezelf weet dat je er niet tegenkan, zou ik gewoon even wachten tot er een aantal mensen gereageerd hebben,
en gewoon selectief filmpjes kijken, dus goed lezen wat er bij de beginpost staat , weinig info, dan niet kijken Knipoog

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:13

Ja naja kijk het boeit mij niet of iemand het er nu voor zet, maar voor de mensen die die filmpjes WEL leuk vinden, is de lol er dan toch vanaf?? Tuurlijk camoufleren ze dat, de meesten willen toch van die reacties van: "Haha schrok me rot"?? Is toch hetzelfde als dat jij een goed filmpje van een goeie zangeres neerzet. Dan wil je toch ook leuke reacties op?? Maar ja.. Geloof dat dit een eindeloze discussie kan worden Clown Vork

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:14

Flowerpull schreef:
Je kan toch gewoon de reacties bekijken, en anders niet kijken, meestal voel je toch wel aan om wat voor filmpje het gaat. Moet tegenwoordig álles verboden worden op bokt? Nagelbijten / Gniffelen

Idd vind ik dus ook... Sigaar

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:15

ik zeg volgens mij niet dat ik vind dat het verboden moet worden.
Maarja, je kon nog wel eens gelijk hebben over de eindeloze discussie. Nagelbijten / Gniffelen

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:16

nee, er moet in de titel komen "pas op schrikfilmpje" sja dan is de lol er ook meteen van af Clown