Lijst met readers?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eline

Re: Lijst met readers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 12:22

Op dit moment is voor zo'n lijst met de mogelijkheden voor een rating van mensen en positive / negatieve ervaringen. Misschien dat er in de toekomst zo'n systeem komt. Het handmatig bijhouden van ervaringen door moderators gaat ben ik bang te veel tijd kosten. Zeker omdat dat ook voor instructeurs, portrettekenaars etc handig zou zijn en het dan gewoon heel veel wordt.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 14:10

Ik wil me wel aanbieden als submoderator oid om puur en alleen die lijst bij te houden?

Is dat misschien een optie?
Dat ratingssysteem hoeft niet zozeer van mij, maar zou het wel prima vinden als er van de betreffende readers ervaringen komen te staan in het topic, zowel positief als negatief

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-08 09:16

Nou ? Is dat geen optie?

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 11:48

ik vindt van wel hoor crossmonster, is juist ideaal, ook voor de Mods..die worden dan juist wat ontlast

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 11:28

Wat mij betreft niet: we zijn vrij kortgeleden van het submoderator systeem afgestapt omdat daar behoorlijk wat onduidelijkheden bij om de hoek kwamen kijken (zie: [FZ] [Dienstmededeling] Afscheid van de submoderators ).

In de toekomst willen we de mogelijkheden voor een soort systeem met ervaringen zeker onderzoeken, maar op dit moment is er de tijd en programmatuur nog niet voor.