Óf ik ben kippig, óf het is echt weg

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jacimatho

Re: Óf ik ben kippig, óf het is echt weg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 18:25

Bij het verplaatsen van een topic naar de Mesthoop wordt de topicstarter altijd ingelicht, zo ook in dit geval. Knipoog

We kunnen er helaas niet aan beginnen om iedereen die gepost heeft in een verwijderd topic een pb te sturen met een mededeling dat een topic verwijderd is en ze er dus niet meer naar hoeven te zoeken.

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 18:25

Met die mod had/heb ik een spreekwoordelijke haat/liefde verstandhouding en sinds een paar maanden is de liefde helemaal ver te zoeken Clown Nee, ik ga niet zeggen wie het is, dat weet hij/zij zelf wel! Maar goed denk dat er idd vrij weinig anders opzit dan een nieuw topic te openen meiden Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 18:53

Ik heb wel een vermoeden om welke moderator het gaat waar jij het over hebt, ik stuur je even een PB.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 19:44

Kan er niet wat veranderd worden met het behandelen van dat soort topics, want ik vind het ook heeeel irritand en frustrerend als ik een topic niet meer kan vinden en dat ie uiteindelijk in de MH ligt

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 19:46

ik had laatst ook een topic op lzp gezien, ook gereageerd..
die was ook ineens weg.

stond wel een adres in van iemand en dat je daar voor op moest passen, maar dan kunnen ze toch ook gewoon
dat adres eruit halen?
ag het zal wel.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 08:52

Het topic is inderdaad naar de MH gegaan vanwege het bespreken van een advertentie. Ik heb de post niet aangepast, maar ik heb TS gezegt dat ze een nieuw topic mag openen hierover met een algemene discussie.

Het topic heb ik in zijn huidige vorm niet laten staan omdat het geen discussie was en ook nooit zou worden. De reacties in dat topic spreken uiteraard voor zich.

Topics die naar de Mesthoop gaan zet ik opzettelijk niet met een schaduwlink neer. Dat werkt alleen maar verwarrender imo.

Maar zoals gezegt, als TS graag een algemeen topic daarover wil openen dan is ze daar helemaal vrij in Lachen

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 08:59

maar kunnen jullie haar dan niet de tekst van de beginpost nog even geven? want daar vroeg ze nu om, zodat ze niet alles opnieuw hoeft te typen...

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 09:29

Als ze die wilt hebben kan ze me uiteraard pb'en Lachen