Het is een geweldige plek om even alles van je af te typen.. Heerlijk.
Het nadeel vind ik dan weer dat sommige mensen het voor anderen moeten verpesten door hun commentaar nogal 'gemeen' te geven. Ze kunnen het best iets aardiger proberen te geven, kost heel weinig moeite en er is een grotere kans dat er iets mee gedaan word.
ik vind bokt heel leuk ! maar soms is het jammer als je een beetje commentaar levert dat ze dan gelijk erop af gaan en dom terug reageren. terwijl ze je aleen maar willen helpen.
+ je leert leuke mensen kennen (soms uit je omgeving) je kan er veel informatie vinden je kunt ervaringen uitwisselen leuk om plaatjes te kijken van paarden van andere mensen bokt heeft een hele sterke sociale factor, ook wat betreft niet-paardenzaken
- mensen zijn soms wat botter tegen elkaar dan in het echte leven er kan heel wat afgezeken worden soms soms zijn de mods enz een beetje te streng
Ik geef een gaat wel, hmm wat voor cijfer zou dat zijn.. enen 6,5 denk ik Ik ben meer te vinden in de huiskamer voor gezelligheid, maar ik kwam hier op bokt voor de informatie, om mijn paardenkennis uit te breiden, om steeds meer te leren. En dat mis ik toch wel. Het op elkaar afreageren op Bokt vind ik echt een minpunt, soms lijkt het alsof mensen elkaars mening niet kunnen respecteren.
Cijfer kan ik niet geven, ik weet iig wel dat ik al 4.5 jaar hier rondhobbel, dus ik denk dat jullie daar zelf wel uit op kunnen maken of ik bokt leuk vind of niet
Ben ook vooral te vinden in HK, gewoon gezellig Maar nadeel is dat mensen zo heerlijk anoniem zijn dus zo verschikkelijk sneu kunnen doen tegen elkaar.