Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tyleysmiley schreef:Toch raar,moderator iefke is belast met deze topic,ik ben zo nieuwsgierig om even in je profiel te spieken en wat zie ik staan bij je beroep:persoonlijk begeleidster complexe zorgvragen, hmmmm,dan had ik juist van jou wat meer steun verwacht,want waar wij met zijn allen mee bezig zijn is toch ook ongeveer zoiets Karl66:"De ervaring leert ons dat dit soort topics achteraf behoorlijk problemen opleveren met het correct afwerken van schenkingen en dat het beheer daar veel tijd en energie aan kwijt is"
Sorry Karl,in plaats van je netjes persoonlijk een berichtje te sturen,val ik je maar even open en bloot aan.Iedereen mag van me lezen hoe ik er over denk,en wat je daar mee doet moet je zelf weten,als je blokkeert,ga je gang.Wat een grote onzin heb je hier te melden,als je je eigen er ook maar een BEETJE in verdiept had,dan wist je natuurlijk allang dat DIT SOORT TOPICS hier helemaal niet op van toepassing is.Een en ander m.b.t. afwerking van betalingen is zeeeeeeeeeeer correct geregeld,o nee oeps,dat was ik vergeten:ik heb je uren gesproken over de telefoon ,dat was toch nadat we over en weer gemaild hadden,niet waar?.En toen heb ik je toch heel duidelijk uitgelegd hoe we eventueel alles zouden regelen,kan hier zwart op wit email van laten zien,ook heb ik je gezegd dat alles te verifieren is,toch???? Nee,DAT meen je niet,heb ik je niet gesproken????
Mooi zo:hoe kom je er dan in hemelsnaam bij om bij voorbaat zo te oordelen,maar ja het blijkt wel weer,er wordt dus overduidelijk met twee maten gemeten,en dan wil ik toch even het boeket voor Maaike aanhalen bijv.Ik wil deze twee absoluut niet met elkaar vergelijken,heb veel respect voor dat meisje als ook voor haar nabestaanden,maar iemand die verdorie bijna drie jaar aan het vechten is en waar HEEL bokt vanaf weet,dat wordt dan niet goedgekeurd,bahbahbah.Als ik jou was zou ik enorm trots zijn,slaap lekker
p.s:het beheer zou er veel tijd en energie aan kwijt zijn,toch raar:jullie hoeven er geen snars voor te doen,alleen het topic open te laten,mocht je alsnog klachten krijgen,kun je er naar kijken,maar iedereen staat hier achter,en een leuk artikel op de voorpagina was ook zeer welkom geweestmaar goed,toedeloe en we regelen het wel lekker zelf
Fitzroy schreef:Sorry, maar ik vind het overlijden van iemand niet te vergelijken met een gestolen paard.
Zal wel aan mij liggen dan.
Ik kan me juist heel goed verplaatsen in het feit dat het een wel mag en zelfs een sticky wordt en het ander niet.
Fitzroy schreef:En ik vind dus niet dat er met 2 maten gemeten wordt omdat je het totaal niet kunt vergelijken.
Ook de vergelijking met de actie voor een nieuwe server kun je niet vergelijken. Dankzij de server kan iedereen wel blijven bokken.
slimmerik schreef:Wij hebben toen bij Paloma ook een apart forum moeten openen. Dankzij de giften die toen via dat forum binnenkwamen is Paloma gered van de slacht. Heel jammer dat dat toen ook niet via bokt mocht.
Maar in drie dagen tijd nu wordt het ene topic voor inzameling door de mods gepromoot en het andere gesloten.....
Raar !!!
Fitzroy schreef:En ik vind dus niet dat er met 2 maten gemeten wordt omdat je het totaal niet kunt vergelijken.
Ook de vergelijking met de actie voor een nieuwe server kun je niet vergelijken. Dankzij de server kan iedereen wel blijven bokken.
tyleysmiley schreef:,en een leuk artikel op de voorpagina was ook zeer welkom geweest
Apple schreef:Het is inderdaad niet te vergelijken met elkaar. Over de server-actie: dit was een spontane actie van Bokkers eind 2006 om Bokt te ondersteunen. Het verschil voor mij hierin is dat hier geen "derde" partij is waar zaken aan zijn toegezegd die misschien niet nagekomen worden.
Begin 2004 hebben we "Bokt voor Azie" gehad. Dat is in veel gevallen prima verlopen, maar ook op veel punten niet. Het is in elk geval voor ons aanleiding geweest om niet zo snel meer een inzameling of veiling onder de vlag van Bokt te houden.
Momenteel komt het op dit moment nog incidenteel voor dat er een inzameling of actie wordt gepromoot. Meeste van dit soort dingen vind plaats op EA-CO waar wordt doorverwezen naar een website van de actie. De eindverantwoordelijkheid ligt dan ook duidelijk bij de bedenkers van de actie.
In geval van de inzamelingsactie voor een boeket voor Maaike: dit is in overleg met de moderators geplaatst door een Bokker, ook is nadrukkelijk naar de initiatiefnemer genoemd dat Bokt niet garant kon staan voor toegezegde bedragen die uiteindelijk niet gestort worden. Op deze manier is voor alle partijen duidelijk waar aan begonnen wordt.
Bij de inzamelingsactie voor Swieb staat ook duidelijk in de slotpost genoemd dat er contact kan worden opgenomen met de starter van het topic danwel met Swieb zelf.
Het "probleem" bij een inzamelingsactie is dat als dit via Bokt loopt dat dan ook Bokt snel als een partij wordt gezien. Met andere woorden: als het niet goed loopt dan klopt men bij Boktbeheer aan. Bokt wil daarom niet faciliterend optreden voor inzamelingsacties.