Geen privacy op bokt, geen (fatsoenlijke) regels

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Samy

Re: Geen privacy op bokt, geen (fatsoenlijke) regels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 18:51

Helemaal mee eens, heb begin deze maand de moderators ook hier over aan gesproken, maar daar konden ze niks aan doen. Ik heb ze nu weer der over aan gesproken, omdat het gewoon wel heel erg duidelijk is, dat ik mijn privacy kwijt ben, maar daar willen ze geen antwoord meer op geven.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-08 19:07

Citaat:
De naleving van de wettelijke regels voor het publiceren van persoonsgegevens op internet is voor verantwoordelijken, zoals websitehouders, niet lastig of kostbaar. De belangrijkste regels zijn dat zij de betrokkene informeren over de publicatie van persoonsgegevens, en de gegevens verwijderen als de betrokkene bezwaar maakt tegen publicatie. Ook moeten verantwoordelijken maatregelen nemen om sites met persoonsgegevens te beveiligen.

En dat gebeurd dus niet. Ook al wordt er getemt.

samy dat bedoel ik dus, jij bent je privacy kwijt.. Ach gut
schijnbaar wordt er niet bij stilgestaan hoeveel je mensen hierdoor kan kwetsen..

specialb

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 23:05

Wat heb je er allemaal aan om vuil te spuien op een site als BOKT,vecht dingen uit , op de plek waar je dat hoort te doen en gebruik BOKT voor je informatie en fun.
Ook verhalen die klaar zijn en door een rechter besloten,daar heb je niets aan,echter je bent strafbaar als je daarin,ook al vertel je de waarheid,bedrijven mee benadeeld en misschien wel beschadigd,elk verhaal heeft namelijk 2 kanten,daar kan uit voortkomen dat je dan zelf de klos bent,wegens overtreden van privacy.Doe toch niet mensen,laat zien dat je waarden en normen kent!