bokt een week modloos, ramp of niet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Denise

Re: bokt een week modloos, ramp of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 22:54

We sturen je op vakantie... Dat is toch alleen maar positief Haha!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 22:56

Ik ben geen moddie, dus dat telt niet Haha!
Maar ik zie alleen de toegevoegde waarde niet? Lachen Behalve dat het daarna een bende is van verkeerd geplaatste topics, spammers die hun kans schoon zien omdat ze weten dat er geen moddies zijn, en nog meer van die ongein.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 22:57

Ondanks dat ik het echt niet altijd eens ben met het beleid, weet ik zeker dat een week modloos zijn een hele grote puinzooi wordt.
Sommige mensen hebben het blijkbaar nodig om als volwassenen toch als een kleutertje op regelstjes gewezen te worden.
Niet in keer, maar heel veel keer. En dan snappen ze (of willen ze niet snapen denk ik eerder) nog steeds wat ze nu zo kinderachtig aan het doen waren. Laat dan de juffen weg zijn.... nee dank je Lachen

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 22:59

Het heeft inderdaad geen zin om het echt te doen, maar het is leuk om er over na te denken hoe bokt dan zou zijn Clown Om vervolgend opgelucht te zuchten dat we de mods nog hebben Nagelbijten / Gniffelen

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 23:00

RK, we zijn het de laatste tijd weer erg vaak met elkaar eens Haha! Knipoog Haha!
Maar dat vind ik dus ook. Het is gewoon zo dat bokt moddies nodig heeft om de boel te laten draaien. Anders waren er uberhaupt al niet zoveel moddies. Als er zoveel doorgeslagen Tem-gedrag is, dan moet je dat bij de users zoeken denk ik.
Ik weet wel zeker dat het een bende gaat worden wanneer er een week niet wordt gemod. Een dag zie ik dan nog wel zitten. Ik kan nu al een aantal (nu gebande) figuren opnoemen die je dan gegarandeerd voorbij gaat zien komen.
(Al zie ik daar nog steeds niet het nut van in. Wat zou dat moeten verbeteren? Verward )
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 07-02-08 23:03, in het totaal 1 keer bewerkt

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 23:02

wat ik me trouwens wel afvraag.. als jij je gewoon netjes gedraagt en alles Knipoog wat heb je dan tegen de mod's ? kom je er zo goed als NIET mee in aanraking Ja!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 23:04

Liever niet, ik krijg ineens visioenen van een Bokt vol met Pokémon topics....

Of nog erger: Gebruikers die vinden dat hun de boel moeten gaan regelen als de mods er niet zijn, de zogenaamde wannabee mods Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 23:04

Wij eens?
Is me niet opgevallen..laatste topic wat mij is bij gebleven kon je me geloof ik wel opknopen Haha!
Maar dat is offtopic Lachen

En dan idd nog maar niet te spreken over alle verkeerd geplaatse topics.
Dat is toch wel het meeste mod werk.
En als je dan interesse hebt in wedstrijden is het erg vervelend als je daar heel andere berichten tussen ziet staan.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 23:05

Of pagina's vol met foto's van een barbie.... Haha!

Edit: RK, zo erg is het niet hoor ROFL No bad feelings Haha!

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 23:10

Kijk naar het forum van http://www.penny.nl , maak het 10x zo erg en je hebt je antwoord, denk ik. Lachen
Laatst bijgewerkt door Eleandra op 07-02-08 23:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 23:11

Ow ja...Barbie van ene piraat.... dat staat dan op elk bokt forum

Hier ook geen hard feelings. Ik kan heel fel zijn op 1 ding, maar dat is dan niet persoonlijk. Kan het dan dus roerend eens zijn met dezelfde persoon over een ander ding Lachen

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 23:14

Yep, hier ook Ja Ik kan in een topic een flinke discussie met iemand hebben, en in een ander topic roerend met diezelfde persoon eens zijn Ja
Offtopic trouwens Bloos zal het niet meer doen.

Maar ik denk dat zodra de moddies een weekje met modvakantie gaan, dat je dan zo ongeveer de helft van de banlijst weer terug kunt verwachten op Bokt. Daarna heb je dus een megaklus om de hele lijst weer na te lopen om te kijken wie er SA's hebben aangemaakt tijdens de modloze week Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 23:50

Oscar schreef:
We zouden het gewoon eens uit kunnen proberen
Als Slimmerik dan even doorgeeft wanneer ze op vakantie gaat, dan gaan we een weekje expirimenteren

Niet alleen Slimmerik he, je vergeet dr een paar Tong uitsteken Aahhh toe....Gun ons ook een
leuk maandje, zal ik beloven om mn Fok! kostuum niet aan te trekken ROFL

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 00:13

slimmerik schreef:
Boos! Hamer Boos! Hamer

*voelt zich zielugh* Afbeelding

edit: Ik krijg al zo vaak vakantie van de mods ROFL ROFL ROFL

Dat komt door je leeftijd Ja
Op een gegeven moment krijg je ouwemutsendagen en dan kun je een extra lange vakantie nemen door die dagen op te sparen. De meesten beginnen met een lang weekend of een midweek, en krijgen dan de smaak te pakken en gaan vervolgens een volle maand (ik noem maar wat....) op vakantie.
* begint nu heel hard te rennen en zoekt de dichtsbijzijnde vuilnisbak op om te schuilen * Haha!

Chiqa, dat kostuum niet aantrekken is wat mij betreft een absolute voorwaarde Knipoog *LOL*

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 00:37

Huilen van het lachen *gaat langzaam dood achter haar computer van het laggen *

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 00:38

Ik denk dat als je dat doet.. je pas het belang van de moddies ziet en ze dan ook veel meer zal waarderen. Lachen

Juffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 09:47

Oscar schreef:
We zouden het gewoon eens uit kunnen proberen Lachen
Als Slimmerik dan even doorgeeft wanneer ze op vakantie gaat, dan gaan we een weekje expirimenteren Knipoog *LOL*

Ik heb in een ander topic al voorgesteld dat jullie (mods) lekker met zijn allen voor 3 weken naar een warm en zonnig oord gaan in het kader van teambuilding. (Hoe kom je van standaardriedeltjes af, wat willen we wel en niet zien en wat is ow-waardig en wat niet en en en en.
Zet hier 1 nood-mod neer voor het verplaatsen van topics die verkeerd staan (eventueel) en het loopt allemaal los.

Al weer een hele tijd geleden zat bij een snackbar een man aan mijn kont.
Ik heb hem heel niet vriendelijk en dringend verzocht om zijn handen bij zich te houden en dit nooit meer, bij wie dan ook, te doen!
Had oom agent er gestaan dan had ik die ws geroepen.

Mods zijn niet nodig, alleen denken zij van wel, voor het naleven van de wet.
Naar mijn idee zit je dan toch wel op een erg hoge troon genieten hoor.

We kunnen schijnbaar 3 weken zonder politie omdat ze in staking zijn en zouden dan niet zonder mods kunnen?
Laatst bijgewerkt door Juffertje op 08-02-08 09:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Juffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 09:50

foutje

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 09:56

Juffertje schreef:
Oscar schreef:
We zouden het gewoon eens uit kunnen proberen Lachen
Als Slimmerik dan even doorgeeft wanneer ze op vakantie gaat, dan gaan we een weekje expirimenteren Knipoog *LOL*

Ik heb in een ander topic al voorgesteld dat jullie (mods) lekker met zijn allen voor 3 weken naar een warm en zonnig oord gaan in het kader van teambuilding. (Hoe kom je van standaardriedeltjes af, wat willen we wel en niet zien en wat is ow-waardig en wat niet en en en en.
Zet hier 1 nood-mod neer voor het verplaatsen van topics die verkeerd staan (eventueel) en het loopt allemaal los.

Al weer een hele tijd geleden zat bij een snackbar een man aan mijn kont.
Ik heb hem heel niet vriendelijk en dringend verzocht om zijn handen bij zich te houden en dit nooit meer, bij wie dan ook, te doen!
Had oom agent er gestaan dan had ik die ws geroepen.

Mods zijn niet nodig, alleen denken zij van wel, voor het naleven van de wet.
Naar mijn idee zit je dan toch wel op een erg hoge troon genieten hoor.

We kunnen schijnbaar 3 weken zonder politie omdat ze in staking zijn en zouden dan niet zonder mods kunnen?

Haha! Ze zijn blijkbaar toch wel nodig, gezien het enorme werk dat ze per dag verzetten.
En aan de lange banlijst te zien kunnen een aantal mensen gewoon blijkbaar niet zonder mods. Ik zie het probleem dan ook echt niet Verward

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 09:57

ik denk dat ik ga lopen van een Bokt zonder mods. No way dat de mensheid daar snugger genoeg voor is. Nagelbijten / Gniffelen Ik wil nog niet eens weten wat voor een idiote posts er dan allemaal zouden verschijnen.

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 10:00

Ik zou het geweldig vinden als ze dat eens proberen. Ik denk dat heel veel ruzies vanzelf wel doven als mensen zelf de kans krijgen het uit te praten.

Je kunt wel eeuwig A blijven roepen terwijl iemand anders B zegt, maar na 3 pagina's gaat het vanzelf vervelen. Ik denk dat het veel frustratie zou schelen als mensen hun ei kwijt kunnen. Nu kan dat vaak niet omdat een topic al snel op slot wordt gegooid.

En dat mensen zichzelf niet in bedwang kunnen houden? Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten Haha!

wenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 10:01

ik denk ook dat het een zooitje wordt
topic dubbel verkeerd geplaats
vooral in hefige discussies zijn de modjes soms gewoon nodig!!

niet iedereen kan zich aan de regels houden
reken maar dat de modjes het best druk hebben Clown
met zoveel leden op bokt

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 10:05

arno8 schreef:
Ik zou het geweldig vinden als ze dat eens proberen. Ik denk dat heel veel ruzies vanzelf wel doven als mensen zelf de kans krijgen het uit te praten.

Je kunt wel eeuwig A blijven roepen terwijl iemand anders B zegt, maar na 3 pagina's gaat het vanzelf vervelen. Ik denk dat het veel frustratie zou schelen als mensen hun ei kwijt kunnen. Nu kan dat vaak niet omdat een topic al snel op slot wordt gegooid.

En dat mensen zichzelf niet in bedwang kunnen houden? Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten Haha!

Maar dan kun je ook voor een gulden middenweg gaan. Wat zou het opleveren wanneer er geen moddies zijn voor een week? Ik denk dat het nog vies zou gaan tegenvallen.
Het is wel van het ene uiterste naar het andere uiterste Lachen De meeste ruzies beginnen dmv gebrek aan communicatie tussen 2 forumleden.
Dan kunnen ze toch verder gaan via pb?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 10:06

@arno
Als mensen het zo graag uit willen praten kan dat nu ook.
Daar heb je bijv pb voor.
Maar sommige vinden het niks leukers als andere op te blijven zoeken en te blijven klieren...vervelen zich blijkbaar? Of is hun manier van hun lage eigenwaarde omhoog te krikken?
Want andere redenen dan dat kan ik niet bedenken dat ze dat blijven doen, maanden, sommige zelfs al jaren.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 10:11

Als ik me goed herinner is Bokt.nl oorspronkelijk opgestart omdat er op horses.nl geen moderatie was en iedereen daar ook nogeens anoniem ging reageren.

Bokt een week moddieloos zonder dat iemand het zou weten zou idd best weleens redelijk goed kunnen gaan. Maar zoals Cayenne al zegt, waarom uitproberen als het op het eind alleen maar meer werk met zich meebrengt?