Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Oscar schreef:We zouden het gewoon eens uit kunnen proberen
Als Slimmerik dan even doorgeeft wanneer ze op vakantie gaat, dan gaan we een weekje expirimenteren
slimmerik schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
*voelt zich zielugh*
edit: Ik krijg al zo vaak vakantie van de mods![]()
![]()
Oscar schreef:We zouden het gewoon eens uit kunnen proberen
Als Slimmerik dan even doorgeeft wanneer ze op vakantie gaat, dan gaan we een weekje expirimenteren![]()
Juffertje schreef:Oscar schreef:We zouden het gewoon eens uit kunnen proberen
Als Slimmerik dan even doorgeeft wanneer ze op vakantie gaat, dan gaan we een weekje expirimenteren![]()
Ik heb in een ander topic al voorgesteld dat jullie (mods) lekker met zijn allen voor 3 weken naar een warm en zonnig oord gaan in het kader van teambuilding. (Hoe kom je van standaardriedeltjes af, wat willen we wel en niet zien en wat is ow-waardig en wat niet en en en en.
Zet hier 1 nood-mod neer voor het verplaatsen van topics die verkeerd staan (eventueel) en het loopt allemaal los.
Al weer een hele tijd geleden zat bij een snackbar een man aan mijn kont.
Ik heb hem heel niet vriendelijk en dringend verzocht om zijn handen bij zich te houden en dit nooit meer, bij wie dan ook, te doen!
Had oom agent er gestaan dan had ik die ws geroepen.
Mods zijn niet nodig, alleen denken zij van wel, voor het naleven van de wet.
Naar mijn idee zit je dan toch wel op een erg hoge troon genieten hoor.
We kunnen schijnbaar 3 weken zonder politie omdat ze in staking zijn en zouden dan niet zonder mods kunnen?
arno8 schreef:Ik zou het geweldig vinden als ze dat eens proberen. Ik denk dat heel veel ruzies vanzelf wel doven als mensen zelf de kans krijgen het uit te praten.
Je kunt wel eeuwig A blijven roepen terwijl iemand anders B zegt, maar na 3 pagina's gaat het vanzelf vervelen. Ik denk dat het veel frustratie zou schelen als mensen hun ei kwijt kunnen. Nu kan dat vaak niet omdat een topic al snel op slot wordt gegooid.
En dat mensen zichzelf niet in bedwang kunnen houden? Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten