ongepaste onderschriften

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Leeuwnie

Re: ongepaste onderschriften

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 18:59

Welshcobfan schreef:
grootste deel let niet eens op de onderschriften Lachen

Ik denk dat het grootste deel wél let op de onderschriften, maar het onderschrift niet koppelt aan de inhoud van de tekst. Dat is de kunst.

Ik erger me niet aan onderschriften zoals TS noemt.
Sommige onderschriften vind ik gewoon niet zo leuk. Bijvoorbeeld een éllenlange lijst van wedstrijden die je gewonnen hebt met een scála aan paarden met de meest chique namen en een rééks aan winstpunten.

Geef mij dan maar een pakkende one-liner Haha!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 19:01

Dat bedoelde ik ook eigenlijk te zeggen leeuwnie Lachen Dank je! Lachen
(ik kon het even niet onder woorden brengen Tong uitsteken)

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 19:06

Dus als mij iets overkomt moet meteen heel bokt in rouw zijn? Ik ben blij dat mensen met mij meeleven maar ook héél erg blij dat zij wél vrolijk zijn om iets.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 19:07

Leeuwnie schreef:
Welshcobfan schreef:
grootste deel let niet eens op de onderschriften Lachen

Ik denk dat het grootste deel wél let op de onderschriften, maar het onderschrift niet koppelt aan de inhoud van de tekst. Dat is de kunst.

Ik erger me niet aan onderschriften zoals TS noemt.
Sommige onderschriften vind ik gewoon niet zo leuk. Bijvoorbeeld een éllenlange lijst van wedstrijden die je gewonnen hebt met een scála aan paarden met de meest chique namen en een rééks aan winstpunten.

Geef mij dan maar een pakkende one-liner Haha!

Of een leuk stukje tekst Ja
Ik heb nu even dit, omdat ik gewoon niks beters kon verzinnen Clown Ach, ik stoor me er niet zo aan.

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 19:09

Het uitschakelen van je onderschrift is een kleine moeite, maar ik denk niet dat je daar bij stilstaat en ik denk ook niet dat we heel bokt kunnen overtuigen om dat te doen Clown
En inderdaad: het grootste deel linkt het onderschrift neit aan het bericht.

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 19:11

Kan me er wel wat bij voorstellen dat je je daaraan stoort en nu er uitgelegt is hoe je het aan en uit kunt zetten des te meer.
Ik wist het eerlijk gezegt ook niet dat je het aan en uit kon zetten, persoonlijk storen onderschriften mij ook niet maar sommige onderschriften kunnen denk ik echt niet idd.
Kan me aan de andere kant ook wel weer voorstellen dat het gewoon vergeten/niet nagedacht word en uiteraard gaat het om mensen die je irl niet kent daarom zou het waarschijnlijk tenslotte toch minder opvallen die onderschriften.

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 20:30

traan_beauty schreef:
Dus als mij iets overkomt moet meteen heel bokt in rouw zijn? Ik ben blij dat mensen met mij meeleven maar ook héél erg blij dat zij wél vrolijk zijn om iets.

dat je een bitlooshoofdstel heb gekregen wauw

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 20:32

Ik kan me idd niet druk maken over het onderschrift. Het staat helemaal los van wat ik in het topic te zeggen heb, en wat er in mijn onderschrift zelf staat Lachen.

En 'ik' denk dat de meerderheid niet eens weet hoe hij zijn onderschrift moet uitschakelen.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 23:24

Naja mijn onderschrift staat gewoon los van het bericht. Denk ook niet dat ik elke keer mijn onderschrift zal aanpassen aan een bepaalde situatie. Als ik een mooie zin tegenkom die wel van toepassing is, tja dan komt die er in. En anders alleen even een link ofzo.
(link en zin hangen meestal wel samen op de een of andere manier)

Maar om nou elke keer mijn onderschrift uit te schakelen, vind die van mijzelf behoorlijk rustig, dus waarom zou ik?

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 06:05

garny95 schreef:
traan_beauty schreef:

dat je een bitlooshoofdstel heb gekregen wauw

Als iemand daar nou heel blij mee is, wat is dan jouw probleem? Snap overigens wel waar de TS op doelt, soms is het niet leuk om op bijv [IM] een heel treurig verhaal te lezen, en dan staat er een megavrolijk onderschrift onder.. Is een beetje tegenstrijdig..

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 06:07

wat mij betrefd mogen ze die bewegende smileys verbieden in de onderschriften er is er ook een pffff die is echt zo irritant , heeft iets van 20 bewegende smileys in haar onderschrift,
okej dan bestaat er de escapetoets, maar dan nog vind ik het vreselijk irritant.

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 06:10

Jij ook weer cross Clown Vet laat/vroeg op bokt, gsiteren ook al toch?

Die bewegende smileys zijn echt superirritant! Die mogen ze van mij ook verbieden..

RoseK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 06:18

Ik snap wel wat je bedoeld hoor, vind het soms ook heel raar staan.
Af en toe heb je niet zo goed door dat het een onderschrift is, raak ik wel vaker mee in de war. Staat er opeens een smiley onder iets waar je echt normaal een smiley neerzet.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 13:27

patsur schreef:
Jij ook weer cross Clown Vet laat/vroeg op bokt, gsiteren ook al toch?

Die bewegende smileys zijn echt superirritant! Die mogen ze van mij ook verbieden..

maandag en dinsdag begin ik heel erg vroeg Haha! ik ben zowiezo een ochtendmens, tot 5m uur snachts opzitten is aan mij niet besteed

een enkele smiley onder je bericht vind ik echt niet storend, ook niet in een topic met een zwaardere ondertoon.
zoals een ieder weer gaat bij anderen het leven gewoon door ..
dus waarom zou je dat moeten verbergen??

wat mij betrefd wel een maximum aantal smiles van 3 ofzo??

of een verbod op bewegende/ verkleurende smileys??

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 13:37

ROFL

Fiffill schreef:
Of een leuk stukje tekst Ja
Ik heb nu even dit, omdat ik gewoon niks beters kon verzinnen Clown Ach, ik stoor me er niet zo aan.

Hahah hier hetzelfde... maar zo te zien storen anderen zich er wel aan. bij mij dan. is dat een reden om te veranderen? Nee

Ik kan me wel in de TS vinden, maar je moet je idd ook bedenken dat een post niets te maken heeft met het bijbehorende onderschrift

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 13:49

Alles gaat verder, zo ook mensen die blij zijn met hun behaalde punten. Of noemenswaardigheden die vrolijk in het onderschrift wordne geplaatst.

Als je iemand persoonlijk een hart onder de riem wil steken, gaat dat neem ik aan toch per pb en niet via een standaardzinnetje zoals ´sterkte ermee´ of met een heel persoonlijke tekst op het openbare forumgedeelte..

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 14:26

Suus, van jouw onderschrift zou ik dus gek worden Haha!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 14:32

nou wete je wat het ook is, naast dat het irritant is, sla ik de antwoorden van een poster met zo'n onderschrift, ook standaard over, omdat ik me zo irriteer aan die smileys, en zo'n gene ook niet echt serieus neem, gezien het meestal pennymeisjes zijn met zo'n onderschrift

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 16:51

patsur schreef:

Druk in zo'n geval eens op Esc. Dat stopt het bewegen en ben je je grootste punt van ergernis/onrustig kijken in elk geval even kwijt.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 17:18

crossmonster schreef:
nou wete je wat het ook is, naast dat het irritant is, sla ik de antwoorden van een poster met zo'n onderschrift, ook standaard over, omdat ik me zo irriteer aan die smileys, en zo'n gene ook niet echt serieus neem, gezien het meestal pennymeisjes zijn met zo'n onderschrift

Ach dit zegt meer over jou dan over mij Haha!

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 18:21

Hilli schreef:
patsur schreef:

Druk in zo'n geval eens op Esc. Dat stopt het bewegen en ben je je grootste punt van ergernis/onrustig kijken in elk geval even kwijt.

Wow! Dat is grappig wat een hoop handige dingen leren we hier. Ookal stoort het me eerlijk gezegt ook niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 18:24

Hahaha verrek, dat escape werkt ook nog Clown Maar ik ergerde mij er niet echt aan.

Blensink: Als we het toch over onderschriften hebben, uit welk liedje komt deze tekst ook al weer? Ik herken het wel maar ik kan het niet plaatsen: And I know you've gone away. But in my heart you'll always stay. (uit jouw onderschrift gejat Nagelbijten / Gniffelen)

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 18:26

Maanling schreef:
Kan ik me niet aan ergeren. Het onderschrift staat namelijk volledig los van de inhoud van de post. Ik vind dat je dat wel moet inzien.

Precies Lachen
Onderschrift is iets wat jij op dat moment voelt, denkt ofwat. Heeft niets te maken met je reatie!

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 18:28

Miss_Montana schreef:
Hahaha verrek, dat escape werkt ook nog Clown Maar ik ergerde mij er niet echt aan.

Blensink: Als we het toch over onderschriften hebben, uit welk liedje komt deze tekst ook al weer? Ik herken het wel maar ik kan het niet plaatsen: And I know you've gone away. But in my heart you'll always stay. (uit jouw onderschrift gejat Nagelbijten / Gniffelen)

Katie Melua- piece by piece
Wilde het erachter zetten maar paste niet meer Nagelbijten / Gniffelen
Vraag me af of je met dat escape ze ook weer aan kan zetten, ga ik nu even proberen Haha! .

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 18:30

nee dat werk dan weer niet